Lydia anlatıyor
Eeeee Scott konuşacak mısın??? Kimmiş fotoğrafı alan?? Bilmiyorum!!! dedi Scott. Bu ne demek oluyo dedi Stiles şaşkın bir ifade ile. Odana giren her kimse kokusu farklı sanki ruh gibi. Ruh mu? dedi Lydia gözlerini Scotta devirerek. Evet kulağa tuhaf geliyo ama ilk defa böyle bir hisse kapıldım ben bunu Deatonu sorucam sen dert etme. Ruh insan mı ki koksun gerizekalı ayrıca sen bizimle dalga falan mı geçiyorsun ne olduğunu belli olmayan biri Lydianın odasına giriyo ve sen endişelenmemizi söylüyorsun dedi Stiles sinirli bir şekilde. Tamam sakin olalım bu bulunduğumuz durumu biran önce çözelim. Ben iyiyim dedim Stilesın elini tutarak. Emin misin dedi Stiles. Evet sende biran önce Deatonla konuşup bize haber et dedim Scotta. Peki görüşürüz dedi Scott kapıdan çıkmadan önce.
Stiles anlatıyor
Bu gün hayatımdaki en saçma günü yaşadım. Lydia fazlasıyla korkmuştu ben endişelenmiyim diye sakin kalmaya çalışıyordu. Ama her haliyle kötü olduğu belli oluyordu. Hadi biraz uyu sen istersen hem bende seni izlerim dedim. Gerçekten çok yorgunum buna hayır diyemem ama senin kollarında uyursam tabi dedi Lydia gülümseyerek. Tamam kızıl melek nasıl istersen? Ne neden gülüyorsun dedim. Hiiiç bana kızıl melek demeni seviyorum ayrıca çok çoook mutluyum neden daha önce senin o kocaman sevgini farketmemişimki dedi Lydia . Geçmişi boşver şimdi biz mutluyuz ya o yeter deyip onu öptüm biraz zaman geçtikten sonra aslında uyumanın dışında da bir şey yapabiliriz dedim. Lydia hemen kaşlarını çatıp karnıma vurdu. Tamam tamam bu şimdilik bekleyebilir hadi uyu sen dedim sinsi bir gülüşle. Daha çok beklersin canım deyip Lydia odasına doğru yol aldı. Bende arkasından odaya gittm. Hadiii kollarında uyucaktım noldu dedi Lydia. Tamam geliyorum dedim. Onun yanına yattım ve onu kollarımın arasına alıp başını öptüm. Biraz vakit geçtikten sonra nefes alış verişinin yavaşlamasıyla uykuya daldığını anladım. Bende çok yorgun olduğum için kısa sürede bende uyuyabildim.
Lydia anlatıyor
Stiles hadi uyan hadii. Stiles heyecanlı bir şekilde ayağı kalktı. Noluya Lydia? diye sordu Stiles.
Bak fotoğraf yerinde dedim. Stiles fotoğrafa doğru elini uzattığında arkasında bir not olduğunu fark ettik. Notta BEKLEYIN yazıyordu. Stilesla birbirimize bakakalmıstık. Sanırım şuan ikimizde aynı şeyi düşünüyorduk.Evet arkadaşlar heyecanlı bir son oldu. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum
:-D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True Love (stydia)
ФанфикTeen wolf dizisinde olan eşsiz çiftimiz Lydia ve Stilesın olduğu hikayemi okursanız sevinirim.