EVET ÇOK EĞLENMIŞTIK

323 13 1
                                    

Stiles anlatıyor

Scott'ın durumunu anlatmak için Deatona gitmeye karar verdik.
Yolculuk...
Önde Scott ve ben arkada ise Lydia ve Malia vardı.Kiraya daha bu durumu söylememiştik. Scott özellikle istememişti. Veterinere geldiğimizde Deaton herzaman ki gibi oradaydı. Sorun nedir çocuklar dedi Deaton. Scott Allisonu görmüş dedi o güzel sesiyle Lydia. Scott gördüklerini anlattıktan sonra bu beyninin sana olan bir oyunu dedi Deaton. Bu ne demek oluyo şimdi dedim.
Oraya gittiğinde eğer bir anını hatırlamışsan beynin sana bir oyun oynamış umarım devam etmez. Ederse nolur ki diye sordum. Bilmiyorum dedi Deaton. Lydia ya doğru baktığımda Deatona bu adam bizimle kafamı buluyo bakışı attı. Daha sonra Lydia ve ben eve gitmek üzere arabaya doğru yürüdük multi. . Malia babası çağırdığı için gitmişti. Scott ta burada kalacaktı. Yolculuğumuz baya sessiz geçti evlerinin önüne geldiğimizde tam iniyordu ki ben kolundan tuttum. Noluyo Stiles dedi Lydia. Bu gün okulda keyifsizden hastamısın yoksa dedim. Yoo değilim dedi. Yaaa ne biliyim sınıfa girerken çok mutluydun ama nedense Malia ve beni gördüğünde rahatsız oldun sonra yüzü düştü daha sonra bütün günde öyleydin. Hayır tabikide ne alakası var hem sizden neden rahatsız olayım ki nede olsa siz sevgilisiniz dedi. Aslına bakarsan sevgilimiyiz değilmiyiz bende bilmiyorum (yazar:evet o yüzden öpüşüyorsunuz tenha köşelerde herneyse devam.) En iyisi ben gidiyim dedi Lydia ve iyi geceler deyip arabadan indi. Bende bu gün okulda neden öyle davrandı diye düşünürken eve gittim.

Lydia anlatıyor

Anahtarlarımı bulup içeri girdim. Annem bu gün yurt dışına çıkmıştı. Babamda zaten iki sene önce trafik kazasında ölmüştü. Dolaptan bir şeyler atıştırıp yukarı çıktım. Üzerimi değiştirdim ve yatağıma oturdum. Sonrada Stilesla arabada konuştuklarımız aklıma geldi. Bu gün gerçekten onu kıskanmıştım. O sırada komidinin üzerindeki Allisonla benim olduğum fotoğrafı gördüm. O gün nede çok eğlenmiştik diye düşünürken evet çok eğlenmiştik diyen sese yöneldim.
Allison!!!!

Bölüm sonu elimden gelince yazmaya çalıştım umarım beğenmişsinizdir. Biraz kısa oldu ama.... Vote ve yorum bekliyorum.

True Love (stydia)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin