Cem Çılgınlığı

105 1 0
                                    

Arkadaşlar kitap sizce nasıl okunur mu nasıl olur yorumlayın ayrıca biri mesaj atmış vote almıyorsun niye bölüm yazıyorsun die vote umrumda değil bu kitabı 1 kişi bile okusa yazıcam çünkü bu kitabı okuyup hayatı değişen bir insan bile olabilir

Bir cılğınkık yapıp çıkmaya başladık bilmiyorum onu çok seviyordum halbuki yanımdamıydı hayır çok mu yakışıklıydı hayır ne diyorsunuz ona hani beğenisi çok olana hah popi, popimiydi hayır ama seviyordum be mesafe aşkıma engel olmuyor du her sabah onla uyanıyordum bütün gün onla konuşup onla uyuyordum onla uyuyordum artık onu annem de anlamıştı onun bilmedi şu vardı her yer cem yazıyor du tüm defterlerde kitaplarda sehbahlarda çalışma masamda duvarda odamın her yerinde cem yazıyordu çünkü onun adı mutluluk veriyordu bana bir ğün arkadaşından kavgaya ğidini öğrendim hemen arka taraftaki markete koşup Tl yükledim başladım cemi aramaya yüzlerce kez aradım ama açmıyordı çıldırmıştım nasıl ağlıyordum ne annem sustura biliyordu beni nede kardeşim dökülen ğöz yaşlarım bilmiyordu sonra facebooka ğirdi mutluluktan ölüyordum saglam bir vırça çektim ertesi gün uyandımda başım çatlıyordu heralde dün çok agladım için diyip hazırlanmaya başladım arkadaşlar buluştuk sonra arkadaşlar neyin var die sordular bende başım ağrıyor dedim bekle dediler ve masadan kalktılar masada bn ve lara kalmıştık sonra arkadaşlar geldi hap uzatılar bune dedim hap ağrı kesici dediler içtim bir 1,2 saat sonra hayla başımın agrıdını söyledim ama dönmeyede başlamıştı bna 3,4 tane daha verdiler birini içtim diğerlerini peçeteye sarıp cantaya attım birkaç saat sonra eve dönmek için cafeden kalktık bn mal mal ğülmeye başlamışım sonra kardeşim dedim biriyle karşılaştım neyin var dedi hiğiççç dedim anlamış olmaliki çantamı alıp kurcalamaya başladı arkadaşların verdi hapı bulup bunları kim verdi dedi bn ğüküyordum sadece sonra beni kucaklayıp motora bindirip eve ğötürdü bizi sonra haplarım nerde dedim onlar uyuşturucu aptal onları bida içme eve gidince uyu uyanınca bna msj at konuşçaz dedi bnde tamam aşkım demişim o kafayla sonra ğir eve şapşal dedi lara beni zorla eve soktu allahtan annemgil evde yokmuş direk uyumuşum uyandımda hemen cemle msjlaşmaya başladım oda bi fırça çekti bir ğün dershanenin eğlençesi vardı 15 tatilde 5 ğünlük o ğün cem bna msj attı ayrılalım derslerim çok sıkı senle ilgilenecek vaktim yok vln vilen dedi ğitti ara sıra barıştık 1,3 ğün arası çıkıp ayrıldık toplam 68 ğün çıktık 68 mutlu ğün...

Acıya Zevk Ona AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin