Yorucu Gün

42 5 2
                                    

Bu gün ikinci dönemin ilk günü. Herşey aynı ve sıkıcı. Hava kapalı ve yağmurlu. Sınıfın kapısından girdiğimde Sarp ilk sırada tek başın oturmuş camdan dışarıyı seyrediyordu... Hemen yanına koştum. '' ben geldimmm.'' diye fısıldadım kulağına. İrkilmişti. "Günaydın Berilll" dedi ve birden ayağa kalkıp sımsıkı sarıldı bana . Okulumuza birinci dönem gelmesine rağmen çok yakındık sanki onu yıllardır tanıyo gibiydim. Feyza ve Çağlarda oturmuş en arka sırada birşeyler atıştırıyorlardı. Onların 7 yıllık dostluğu okula ün yaymıştı. Sonra birden sınıfın kapısı açıldı bu gelen Bayan Rosa'ydı. Okulumuz öğretmenlerinin hepsi yabancı kökenli ve çok iyi insanlar. " haydi gençler okul bahçesinee " diye seslendi yumuşak ve sıcacık ses tonuyla. Okul bahçesine çıkıp sıraya dizildik. Müdür öğretmenimizin 1saatlik konuşması ardından sömestır tatilinden sonra ilk ders olan matematik dersine girmek için sınıfa doğru yürüdük. Günümüz çookk yorucu geçmişti. Okul çıkışı Sarp, Çağlar,Feza ve ben yola koyulduk. Feza ve Çağlar Gökyakut sitesinde oturuyorlardı ve bu yüzden ilk aralıktan döndüler. Biz sarpla yola devam ettik . Bizimde evlerimiz karşılıklı. Annesi Sarp'ı marketten ekmek alması için aramıştı Sarp bu yüzden parktan dönmek zorunda kaldı gitmeden önce " Eve gittiğinde mesaj at sonra merak ediyorum prenses " dedi ve gülümsedi. " tamam Sarp merak etmene gerek yok yakın zaten " dedim yorgun bir ses tonuyla. Annem ve babam bu gün bi iş yemeğine gitmişlerdi ve bu yüzden tek başımaydım. Kapıyı kilitledim ve koşar adımlarla üst kata çıktım ilk önce rahat bir duş aldım ve odama geçtim.Sakin bir müzik açarak kitaplığımdan " Bana Her Şey Seni Hatırlatır " isimli kitabımı aldım ve yatağıma uzandım. Dalmış olduğum kitabımdan telefonuma gelen msj sesi ile irkilerek kafamı kaldırdım. Bu Sarptı. "Hemen balkona gel sana ihtiyacım var ve anlatmam gereken şeyler var moralim çok bozuk " diyordu. Balkonlarımız karşılıklıydı ve arada mesafe yoktu. Korktum ve balkona koştum.

Yıllar Sonra...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin