Bizim bay odunumuz's-sen nasıl 9 senedir boks yapıyorsun ''sanane kızlar da yapabilir' diyip diğer müşterilerin yanına gittim bizim bay odunumuzda zaten kahvesini içip kalkmıştı....Çıkış saatim geldiğinde üzerimi çıkartıp çantamı alıp iremin yanına gittim mal beni beklememiş.Neyse motoruma altayıp eve sürdüm saat akşam sekizdi abim evdeydi oh ne rahat eve giricektim ki adımı mı attım tam yani benim dağ ayısı abim kafamdan aşağı suyu boşalttı...En son hatırladığım abimin saçlarını yoluduğumda.Yatağımdan kalktığımda başım çok kötü ağrıyordu abim odamdaki koltuğa oturmuş etrafa bakıyodu benim uyandığımı görmemiş 'pişt yakışıklı akşam boşmusun'dedim(sjsjsjsj)'uyandın mı lan mal?' dedi dağ ayısı'uyanmadım uykumda konuşurum öle ben'dedim çok zekiyim'he iyi o zaman uyanınca haber ver ben aşağıdayım'dedi ve gerçekten gitti benim mal abim boşuna demiyorum ben salak diye nese aşağı iniyodum ki tam bizim mal irem kapıyı açtı ve DANK! kapı suratıma çarptı ve ben pert irem geli kalk mal noldu sana dedi bende olayları anlatıp en son hatırladığım abimin saçını çektiğim diyince abim piç smile yaparak içeri girdi ve'en son ne oldu biliyomusun kafanı koltuğa çarptırdığımda bayıldın salak'tabi bende devreyler yandı abimin yanına gidip suratına yumruk çarpıp aşağı indim angut orangutan şempaze maymunda gelme öküz..
Şuan ne yapıyorum tahmin edin bulamadınız mı? oturuyorum evet aynen öle oturuyorum neden ben olmak bunu gerektirir.Canım sıkıldı ve alışverişe gitmek için kalktım yukarı çıkıp üzerime beyaz düz elbisi onun üzerine beyaz ince bir hırka ve beyaz converslerimi giydim siyah çantamda ki eşyalarımı alıp beyaz çantaya boşalattım.Taksiyle gideceğim için taksiyi aradım.. 1 saat sonra
Şuan alışveriş mağazasının en üst katında hayvanca tıkınıyorum yanlış duymadınız hayvanca tıkanıyorum.Karşımda ki yakışıklı daş bir varlık oturdu ama diğer kızlar olsa hemen kendini düzeltir falan ama ben kendimi düzeltmedim ve gine hayvanca yemeğe başladım karşım daki jojuk bana tiksinir bir şekilde bakıyordu ne olcak hepsi aynılar işte ayılar hesabı ödeyip alt kata indim ve kitap mağazasına girdim orda gözüme en sevdiğim kitabın 2kitabı çarptı (nasıl cümleyse artık)koşup tam alıyodum ki kızda benle beraber koşup çelme taktı ama bensem bunu almasını bilirim kızı tutuğum gibi fırlatığım ve kitabı alıp kasaya gittim hiç bir şey olmamış gibi kitabı alıp çıktım.Elimde sadece kitap poşeti vardı hiç bir şey almadan çıkıyodum ki karşıda bir şort çarptı oraya koşup siyah şorta baktım Allah'ım sana geliyorum bu nasıl bir şey ordan üzerine beyaz gömlek alıp kabinlere gittim.Üzerimi çıkarıp giydim ve aynaya baktım gerçekten güzel olmuştu almayı karar verip üzerimi giyip çıktım tam kasaya parayı ödicektim ki kasada ki kadın şurdaki beyefendi paranızı ödedi dedi.
Eh yetti ama karşımda bay öküz duruyodu hemen kıyafetleri alıp karşısına geçtim
-şurdaki vitrin mankenine benziyosun.Dedim
karşıya bakıp sırıttı.
+yani o kadar yakışıklıyım dedi
-hayır onun gibi beynin yok dedim.
tam bir şey dicekti ki
-KES SESİNİ SALAK SİKTİR OLUP GİT VE BİR DAHA ALDIĞIM KIYAFETLERİN PARASINI ÖDEME.dedim
kabul sesim yüksek çıkmıştı ama yapıcak bir şey yoktu.Yapmicaktı en sinir olduğum şeydir.
'...................................................................................'
dediği şeyle şoka girip kaldım olduğum yerde.NE DEMİŞTİ O?
evet bölümlerimiz canlanıyor istediğiniz bir şey varsa lütfen yorum yapın...layda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Odunu
Teen FictionKumsal ve İrem en yakın arkadaşlar hatta kardeş gibiler. Deniz ve Poyraz kardeşler. Eğlenceli, bol aksiyonlu ve duygusal kitabımıza bekleriz. Ana karakterimiz Deniz ve Kumsa.(yeni başladığım hatalarım olabilir)