1/4

196 19 1
                                    

kısa hikayemle karşınızdayım konusu çok hoşuma gitti bende yazmak istedim konu tamamen bana aittir kitabın açıklaması biraz değişik ama kitap sonunda anlayacaksınız iyi okumalar .

~

Louis garsonlara özel olan beline taktığı şeyden bezini alıp tezgahı sildi . Bilirsiniz belinize taktığınızın istediğiniz yerine temizlik malzemeleri koyulan şeylerden . Bezi yeniden yerine koyup diğer temizlenen masadaki peçetelik , tuzluk gibi malzemeleri yeni temizlediği masanın üzerine koydu ve işini bitirdi . Masalarıdan kalkmış kasaya doğru giden müşteriyi görünce hızlıca kasanın arkasına geçti ve müşterinin parayı ödemesini bekledi . Müşteri iyi günler dileyip kafenin kapısından çıktı ve sevgilisinin elini tuttu . Louis ise belkide 145. çifte de içinden ayrılmamaları için dua ettikten sonra belindekini çıkarıp kasiyerliğe devam etti .

Birkaç dakika sonra çalışanların dinlenme odasından Martha çıktı . Dinlenme sırasının Louis'de olduğunu belirttikten sonra tezgahtaki yerini aldı . Fakat Louis yorulmamıştı . Biraz daha çalışacak enerjisi vardı . Bu enerji akşama kadar yeterdi ona . Fakat Martha için bunu söyleyemezdi . Artık yaşlanmıştı ve çalışmak için gerekli enerjiyi kendisinde bulamıyordu . Martha patronunun kız kardeşiydi . Burası aileden aileye devrediliyordu ama Louis onların ailesinden olmadığı halde onu işe almışlardı . Patronu ölünce kafe ona ait olucaktı . Nedenini sorduğunda ona 'sen iyi çocuksun louis , sen benim oğlumsun ve benim en mutlu anım bu kafede gerçekleşti seninde bu kafede gerçekleşsin istiyorum.' demişti . Her ne kadar bir şey anlamasa da onun bildiği elbet bir şey vardır diye düşünüyordu .

"Martha sen biraz daha dinlen ben tezgaha da bakarım , kasiyerde olurum , müşterilerlede ilgilenirim sen merak etme ."

Martha mahçup olmuştu . Louis'nin yanıma geldi ve alnını öptü . Tekrar çalışanlar için ayrılan bölüme doğru ilerledi . Louis ise tezgahın tozlandığını görünce bezini aldı ve silmeye başladı . Kafenin kapısının açıldığını bildiren küçük çan ses çıkardığında içeri girenin kim olduğuna bakmadı . Sonuçta müşteridir masaya oturur , menüye bakar sonra siparişini verir diye düşündü . Fakat tam önünde birinin olduğunu farkettiğinde kafasını kaldırıp karşısında dikilen çocuğa baktı . Kıvırcık kumral saçları omuzlarına yetişmek için savaş veriyor gibiydi . Yeşil gözleri umutla parlarken onu incelemeyi bırakıp ilk konuşmalarını gerçekleştirdi .

"Selam nasıl yardımcı olabilirim ?"

"Ben iş başvurusu için gelmiştim ."

Louis şaşırmıştı patronunun yeni bir eleman alacağı konusunda onunla hiç konuşmamış olması biraz da olsa onun kalbini kırmıştı .

"Peki bir masaya otur patronu arayıp gelmesini söylerim ."

Çocuk olumlu anlamında sesler çıkararak boş bir masaya geçti ve beklemeye başladı . Bu sırada Louis patronunu arayıp iş görüşmesi için gelmesi hakkında bir kaç şey zırvalayıp telefonu kapattı . Çok geçmeden patronu kafenin kapısında belirdi . Kapıyı açıp masada oturan çocuğu gördü ve gülümseyerek çocuğun karşısındaki sandalyeye oturdu . Onlar konuşurken Martha kapıyı açtı ve kafeden dışarı çıktı ve gitti . Louis çok umursanmaz hissediyordu . Martha neden eşyalarını toplayıp gitsin ki ? Louis düşünceler denizinde boğulmadan patronunun sesiyle onların masasına gitti . Patronu oturmasını söyledi ve Louis boş sandalyeye oturdu .

"Biliyorsun Louis Martha çok yaşlandı . Eh bende yaşlandım tabiki . Martha'nın yerine bu tatlı Harry'i getirdim . Dostumun oğlu kendisi . Senden 2 yaş küçük . Umarım iyi anlaşırsınız ."

Louis anlayışla karşıladı Harry'i zamanla tanıyıp çok sevicekti belkide .

same job same love | l.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin