ATENTIE! Aceasta carte este scrisa intr-un mixed de romana cu engleza. Poate fii inteleasa chiar daca vorbiti doar romana (desi pierdeti partea piperata a povestii).
WARNING! This book is written in a mix of Romanian with English. The description and thoughts of the main character is in Romanian and the dialogue is in English. It can be understook by both speakers even if you speak only one of the two languages.
Un nivel mediu de engleza este necesar pentru intelegerea textului dar si cei care au un nivel incepator pot sa incerce sa o citeasca macar de dragul exercitiului si cine stie poate personajele vor reusi sa vorbeasca inimii voastre mai mult decat creierului. :)
Plecand de la premisa ca in Romania se vorbeste engleza aproape la fel de bine ca si romana, iar la scoala este o materie obligatorie, nu cred ca aceasta poveste va cauza prea multe probleme de intelegere.
Povestea care urmeaza a plecat de la ideea de proiect bilingv. Nu pentru ca as considera ca vorbesc engleza mai bine decat altii, nici pe departe, dar parea un exercitiu bun pentru aspiratiile mele de viitor (daca sunteti de acord ca si talentul ma sustine in aceasta directie) de scriitor.
De aceea, apelez la intelegerea voastra. Va rog, nu judecati textul in engleza prea dur. El este acolo pentru a ajuta povestea, nu pentru a se face o analiza pe text.
Bineinteles ca sunt curioasa cum va fii primit acest proiect bilingv si astept cu nerabdare si drag comentariile si sugestiile voastre.
Cateva cuvinte despre aceasta poveste mixta (romana-engleza):
Celina este mostenitoarea unei ramuri cu sange stravechi, parte divina amestecata cu cel uman. Prima fata din aceasta linie divina a fost creata la inceputul timpului cand Dumnezeu tocmai isi terminase Creatia, iar "mana lui dreapta", mostenind dorinta creatoare a "Tatalui", a dorit sa porneasca propia lui linie de oameni. Numai ca nefiind Dumnezeu si ignorand cateva legi divine, creatia lui a suferit "malformatii" si a fost necesar ca Dumnezeu sa intervina pentru a-i extirpa "creatiile". O singura fata a supravietuit, cea care avea sa lase o amprenta adanca in codul generit al Celinei. Necunoscand istoria propiiei familii, Celina mosteneste niste abilitati pe care, mai intai Bunica, apoi Mama ei au incercat sa i le ascunda. Dar sansa face ca Celina sa faca o calatorie in Scotia (locul unde incepuse totul si unde prima fata din aceasta linie de sange divin luase viata) unde "puterile" i se activeaza si fara sa vrea dezlantuie un tzunami de evenimente "paranormale" pana sa afle despre descendenta ei.
E o poveste de iubire, intre o studenta dintr-un program de "schimb de experienta", la Scoala de vara dintr-o localitate mica din Scotia, si unul dintre profesori care se intampla sa faca parte dintr-o alta linie veche de Protectori care urmaresc sa ucida mostenitorii sangelui stramosilor Celinei.
Celina venind din Romania, vorbeste si gandeste in romana - este normal. Descrierea este de asemenea in romana. Doar interactiunea cu locuitorii din Scotia si a celorlalti studenti de la Scoala de vara din Scotia se va face in Engleza.
Urmariti povestea si veti afla, pas cu pas, in ce consta mostenirea Celinei si "puterile" ei si de ce "Protectorii" urmaresc sa o ucida, pe ea si toate fiintele de sex feminin din familia ei.
Sper sa va placa! Si nu uitati, astept comentariile voastre. Doar asa pot sa stiu daca sunt pe drumul cel bun. :)
CITEȘTI
THE SHADOWS OF AULDHAM CASTLE - - - UMBRELE DIN AULDHAM
RomanceO poveste fantastica, magica, pasionala, plina de suspans, crima si mult intuneric. Un proiect ambitios scris intr-o imbinare perfecta de Romana cu Engleza. Voi cum ati face daca ati pleca la bursa in Scotia, din Romania? Cu siguranta, ati gandi/sim...