Dragii mei,
Am vesti mari pentru voi!
Sper ca v-a placut ce ati citit pana aici.
Aventurile din aceasta lume fantastica nu se termina aici. Capitolele ce urmeaza sunt terminate si au fost publice pe Wattpad pentru vreo 5 ani. Si acesta este doar volumul 1 dintr-o serie care se afla in lucru. Dar Muza creatiei nu se lasa grabita, asa ca lasam magia la"dospit", iar timpul si pasiunea vor transforma totul intr-un moment WOW!
Wattpad este un loc minunat unde visele noastre iau nastere, dar adevarata magie se produce cand aceste carti ajunga sa fie publicate.
Cand recitesti fizic o carte pe care ai citit-o anterior online, pe Wattpad, senzatia este nemasurat mai placuta pentru ca un vis devine realitate, iar tu esti posesorul unei particele din acea lume. Magia exista atata timp cat crezi in ea si esti dispus sa oferi ceva la schimb pentru lectiile oferite. Elfii din cultura celta cereau ceva la schimb pentru ajutorul lor. Daca nu erai dispus sa oferi ceva la schimb, atunci considerau ca nu esti vrednic de ajutorul lor, si iti intorceau spatele.
Asa ca nu ezita sa achizitionezi cartile care iti plac. Ele reprezinta mult mai mult si iti pot imbogatii viata insutit mai mult decat pretul de achizitie care reprezinta investitia ta in valoare.
Acum cartea "Umbrele din Auldhame - The Shadows of Auldham" se afla in curs de publicare. Pana la sfarsitul acestui an va aparea tiparita si o veti putea tine in propriile maini in forma fizica si cu o grafica frumoasa.
Stai la curent cu noutatile pe pagina mea de autor: http://sylviedaniellematias.ro/
Pastram legatura pentru detalii!
Daca va intereseaza sa pre-comandati "Umbrele din Auldham" , precum si - deja publicatele carti - Imortalitatea Zeilor (vol 1), Sah Mat (vol.2) si Regressus (vol.3), puneti-va in contact cu mine si eu pot sa facilitez comanda voastra - va trimit cartile acasa cu autograf personalizat.
Va multumesc pentru sprijin, comentarii si incredere.
Cu mult drag,
Silvia
Ma puteti gasi pe Facebook ca Sylvie Danielle Matias (preudonim) si pagina web http://sylviedaniellematias.ro/
CITEȘTI
THE SHADOWS OF AULDHAM CASTLE - - - UMBRELE DIN AULDHAM
RomanceO poveste fantastica, magica, pasionala, plina de suspans, crima si mult intuneric. Un proiect ambitios scris intr-o imbinare perfecta de Romana cu Engleza. Voi cum ati face daca ati pleca la bursa in Scotia, din Romania? Cu siguranta, ati gandi/sim...