Prima zi

135 7 0
                                    

Buna,aceasta e prima mea carte si mi-ar placea sa o cititi si sa imi lasati o parere ,multumesc!

Lumina soarelui dispare incet dintre draperii ,camera mea fiind indreptata spre vest  observ apusul in fiecare seara.De ceva timp stau si citesc neavand alta activitate ,ma opresc atunci cand se aude de la parter  un zgomot bizar ,de parca cineva ar fi spart o vaza .

Am fost invatata anumite lucruri asa ca deschid usa la doar cateva grade si ascult cu atentie mai departe ,se aud niste sunete dar nu le pot descifra ,as presupune ca parintii mei au o criza hormonala dar tata nu e acasa si dintr-o data cineva a cazut pe jos si tipat incet ''Ajutor! ''.

Cand realizez ca e vocea mamei ma sperii si ma blochez  instantaneu nestiind ce sa fac.

Deschid usa mai tare si merg pana la scari pentru a auzii mai bine .

O voce de barbat care nu seamana cu cea   a tatalui meu spune ''Degeaba chemi ajutor ,scumpul tau sot este plecat si nu mai e nimeni care sa te poata salva,sa stii  ca nu tu esti problema dar trebuie sa fim chit '' Sunt foarte speriata dar nu stiu ce as putea face ,daca are arma la el? Nu pot decat sa iau telefonul din buzunar si sa ii trimit un mesaj lui tatei -E cineva la noi acasa ,mama e in pericol,avem nevoie de tine ,sunt speriata . - la fel de rapid ca intodeauna a si raspuns -Unde esti ?- Pentru a ma asigura ca nu ma aud ma duc un pic mai departe si tastez -Sunt pe holul de la etaj iar ei sunt jos,am incercat sa le aud conversatia dar imi este frica ,ce sa fac ?-Astept urmatorul mesaj,bataile inimii accelerandu-se din ce in ce mai mult , il loc de asta ma suna ,norocul meu e ca am avut telefonul pe vibratii,ii raspund si il pun la ureche ''Scumpa mea,nu trebuie sa fii speriata ,totul o sa fie bine ,acum linistestete si asculta-ma cu atentie ,pentru inceput trebuie sa te apropii un pic ,dute la scari dar nu le cobora si pune pe speaker .'' Fac cum mi se spune si astept ,barbatul vorbeste din nou.''Nici nu ai idee ce mi-a facut Bryan,merita pedepsit ,sa inteleaga unde este si faptul ca victimile colaterale sunt mai mult pentru unele persoane ,acum in drumul meu spre razbunare o sa te numesc pe tine victima colaterala cum si el a numit-o pe sotia mea '' Dar mama nu vrea sa se lase moale .'' Nu stiu despre ce vorbesti dar sunt sigura ca nu iti meritai sotia daca esti in stare sa omori o persoana doar pentru razbunare.''

''Oh de parca ai fi prima'' Dupa asta aud un tras de arma si sunt si mai speriata ,pun telefonul la ureche si incerc sa rezist socului ,vocea tatei fiind singurul lucru acum care ma poate linisti macar un pic ''Scumpo , s-ar putea sa vina sa cerceteze casa  , nu te lasa prada sentimentelor acum,asculta-ma si fa exact asa ,dute in camera de oaspeti care trebuie sa fie langa tine ,intra fara a face zgomot si cauta o oglinda inalta in baia de acolo,trebuie sa fie cat tine ,ai grija!'' Foarte speriata fac asta si ma indrept spre oglinda ,joptesc in microfonul telefonului dupa ''Am ajuns''Urmand sa il pun iara la ureche ''Bun ,pana acum s-ar putea sa fi crezut altceva dar deasupra oglinziie un buton de aceasi culoare ca si peretele ,apasa-l, acum o sa observi ca  oglinda este mai in relief fata de obicei ,trage de partea dreapta ''Atunci cand trag de partea dreapta vad un spatiu de aprox un metru patrat unde este loc de o persoana dar de asemenea sunt si arme,nu inteleg!

''Bun ,intra acolo,este destul loc incat sa stai o perioada scurta,dupa ce intri trage oglinda pana face contact si apasa butonul de langa arme pentru a lumina spatiul ,acum trebuie doar sa stai si sa faci liniste ,sa stii ca acele lucruri de langa tine sunt pentru a va apara dar din pacate nu pot ,te iubesc si sa nu crezi ca sunt o persoana rea deoarece nu sunt,iti promit.'' Tata vorbeste cu atata calm iar eu sunt atat de speriata ,acum il aud vorbind cu niste oameni despre bilete de avion ,se pare ca vine acasa .In timp ce el vorbeste eu stau jos cu picioarele la piept si astept,de ce nu plang cand sunt atat de trista ?

Dintr-o data aud o usa deschizandu-se si ii soptesc la tata ''E in baie''Dupa care el spune''Doar fa liniste''Aud pasi dar nu vad, incerc sa stau concentrata si fara sa imi dau seama telefonul meu ajunge pe jos,se aude dar nu prea tare ,el cred ca a auzit ceva deoarece se mai invarte pe aici ,sper sa nu ma gaseasca,sunt prea speriata sa misc si un deget ,inima bate prea rapid si simt ca nu mai am aer atunci cand ii simt prezenta in fata oglinzii. Peste cateva secunde care par infinite pleaca iar eu pot respira spunandu-i tatei ''A plecat dar inca mi frica ''

Maybe if... (Now your game turn to mine !I am not who you think  ! )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum