In pauza de pranz m-am intalnit cu Kim si am stat de vorba la cantina in timp ce mancam un humburger si cartofi prajiti, cu 20 de min inainte de terminarea pauzei de pranz m-am despartit de ea si m-am dus pe langa terenul de fotbal .M-am asezat sub un copac , vroiam sa stau singura , e linistitor, dar nu a durat prea mult ca o persoana s-a pus in fata mea , la inceput nu i-am vazut decat bocancii dar cand mi-am ridicat privirea am dat de blond, nu din nou!
''Ce faci aici Max?'' Spun suparata ca mi-a intrerupt starea mea de relaxare.
''Pai nimic, doar am vrut sa stau cu tine '' Imi raspunde ranjind. E incredibil! Ce are ? I-a dat cupidon o sageata in fund?
''Si de ce maram ?''
''Pai imi placi ''Iarasi ranjind la mine , incerc sa ma ridic rapid dar mi-a alunecat piciorul din cauza ierbii si am cazut inapoi.
''Vrei sa te ajut?''Ma intreaba fiind amuzat de gestul meu intinzandu-si mana.
'' Ma descurc si singura ''
''Chiar nu iti place sa fii ajutata sau sunt in caz special?''
''A doua varianta'' Spun in timp ce imi sterg pantalonii de iarba si ce-o fii prin ea.
''Pot sa intreb de ce?''Intreaba desi sunt sigura ca stie raspunsul.
''Gandeste-te, nu e asa greu, oricum sunt foarte neinteresanta.''Chiar m-a suparat gestul lui de la ora de desen,de si nu o s-o recunosc daca ma intreaba.
''A da , scuze, eram intr-o pasa proasta , deci inca nu stiu cum te cheama.''Scimba subiectu, nu imi prea place de Max dar acum a devenit mai usor de suportat.
''Pai si nici nu vei afla prea curand,'' De unde atata hotarare si indrazneala in mine? Chiar m-am schimbat brusc. El ranjeste si spune ''Te rog!'' si cand am vrut sa ii spun suna clopotelul salvator, nu stiu de ce dar nu imi place ca toata lumea sa imi stie numele ,poate cu alta ocazie dar nu ii consider destul de suportabil ca sa ma sacaie pe nume dupa.Nici eu nu imi inteleg logica dar sper ca e si ea acolo pe undeva .Pur si simplu nu vreau sa ii spun cum ma cheama .Poate pt ca numele meu nu seamana cu ce cred eu pe interior despre viata? Nu mai vreau sa ma gandesc la asta.
''Pa,Max ''' Incep sa alerg si ma indepartez de el fara al lasa sa termine ce vroia sa spuna.
***********************
Iarasi ore ce trec rapid pana la plecare. Imi amintesc ca era vorba sa merg la mall cu Kim asa ca ma duc la masina ei deoarece inca nu am numarul ei de tel. De ce nu i l-am cerut pana acum?Dupa ce am asteptat-o in parcare 10 min a venit . Dar cu inca 2 fete, erau Rose si Emily.
''Ti-a durat un pic cam mult nu crezi?''
''Da, scuze ,e okay daca vin si ele cu noi ?''
''Da sigur,hey fetelor''Nu ma deranjeaza, chiar ma bucur ca o sa mai am cateva viitoare prietene desi nici Kim nu mi prietena, am mai spus, nu am incredere rapid in persoane dar raman deschisa, o simpatizez dar nu o consider inca prietena,poate amica.
Urcam fiecare in masina ei si pornim spre mall.
Intram si Rose vorbeste "Cu ce incepem ?''
''Pai....E abia 3 deci avem timp.'' Spune Kim .
''Ce vrei sa facem ?"Spun zambind
"O sa vezi cum ne petrecem noi timpul.''Raspunde Emyli si incepe shopping-ul.
**********
Au trecut 3 ore jumate si am fost in absolut fiecare magazin de haine si mi-am luat o groaza de chestii, am conversat mai mult cu Rose din cauza ca Kim si Emyli au probat mai multe haine intr-un magazin decat eu in toate , se vede ca au o problema .Sunt destul de obosita dar mai mult decat toate sunt lihnita.
CITEȘTI
Maybe if... (Now your game turn to mine !I am not who you think ! )
Short StoryA trecut print-o perioada mai grea dar si-a revenit , nu a mai fost totusi la fel , s-a ,,cumintit''.Ea era acea fata , iar acum e doar Hope , nu mai dorea trecutul pentru o vreme dar apoi au aparut ei si au ...provocat-o. Acum incearca sa se intoar...