Castigatoarea adevarului

67 4 2
                                    

Din perspectiva lui Zayn

Adrenalina creste si creste si nu mai vad sau gandesc nimic decat cursa ,trebuie sa castig !

Batista rosie ajunge pe jos iar noi pornim in forta ,Max ridicandu-se intr-o roata ,se vede ca si el vrea acelasi lucru ! E o cursa simpla de 3 ture ,cand luam prima curba suntem depasiti de bruneta,las ca vede ea! Acum e momentul cand o las putin mai moale ,suntem deja la a doua curba si iara se schimba locurile ,Harry fiind primul ,nu imi mai place de el de cand si el o vrea !

2 ture trec si totul e plin de actiune ,pentru o clipa m-am speriat cand Max aproape a derapat dar m-am speriat si mai tare cand Mills a stat foarte orizontal,clar nu mai mult de 45de grade ,amandoi trebuie certati ,nu mai zic de mine care am riscat trecand printre doua motocicleta ,oricum suntem la jumatatea ultimei ture si am emotii,Max e primul ,urmat de Dark Light (nu inteleg de ce si-a pus o astfel de porecla ),urmand Harry si eu ,dar nu va sta pentru mult timp asa ,maresc viteza si ma strecor ajungand in rand cu Mills .Raman cu ea pana aproape de finish si atunci accelerez foarte tare,totusi nu fac decat sa trec linia cu Max deodata ,dar noi fiind pe al doi-lea loc ,cand ne-a intrecut ?

Se da jos de pe motocicleta fiind mai sexy ca niciodata ,plina de aclamatii si fulieraturi prezentatorul ii striga numele ''Wow ,la asta nu ma steptam ,si castigatoarea cursei este Dark Light ''

Ea isi da casca jos si isi ridica mainile in sus ,se vede ca aici ii place atentia,ma bucur pentru ea dar totusi ....

Din perspectiva lui Hope

Sunt fericita ,cursa asta mi-a prins foarte bine ,chiar mi-a fost dor !

Dupa ce mai ma dau mare putin ma duc spre trupa ,Max si Zayn par devastati dar totusi parca zambareti ,sper ca au inteles acum ca jocul e gata . Cuteboy vine spre mine cu bratele deschise in timp ce spune ''Felicitari'' urmand sa ma ia in brate .

Dupa ce ma deslipesc cu greu de el,ma indrept spre baieti totusi luandu-l de mana pe Herry ,mai bine spus el ma luat pe mine dar nu ripostez .Harry e scump dar nu cred ca l-as putea placea mai mult ca prieten..

''Baieti ati pierdut ...Stiti ce inseamna asta?''ii intreb desi stiu ca ei cunosc raspunsul .

''Ca primim un sarut de consolare ?'' Spune Max zambind foarte dulce desi stie prea bine ca nu..'S-o crezi tu,ca sa clarific jocul vostru s-a oprit aici si acum iar daca nu ii opriti o sa pierdeti si ultima farama de respect si demnitate ....''

Ofteaza susotind ceva ....''Ce e asa greu de inteles domnisoara Mills ,nu e un joc ,e o competitie ,iar tu esti premiul ,nu esti jucaria,si vei fi a unuia dintre noi ''Zayn spune ranjind apropinduse si punandu-mi dupa ureche o suvita care a iesit din stransura coadei, astfel intelegandu-se ca nu se vor opri,nu imi vine sa cred ....

''Nu sunt ceva ce poate fi detinut ,sunt o persoana iar daca credeti .. '' Desi ma tineam de mana cu Cuteboy am fost surprinsa cu buzele lui Zayn peste ale mele ,nu a durat mai mult decat un scurt contact deoarece m-am tras si l-am impins pe el fiind foarte nervoasa si in acelasi timp surprinsa desfacand strangerea de mana.

Desi a fost o fractiune de secuna dulce mi-am sters buzele cu antebratul si m-am indepartat de ei dandu-le o ultima privire soptindu-mi ''Idioti''

Herry a pufnit zambind stiind ca nu  la el m-am referit ,totusi nu m-a urmarit .Ajunsa la motocicleta ,ma urc si cand era sa imi pun casca Max imi prinde mana spunand ''Nu pleca''

Pufnesc si adaug ''Daca voi nu va puteti potoli o sa ma indepartez ,nu intelegeti ca urasc jocurile ''Nu jocurile nu sunt cele care le urasc dar nu voi spune ca urasc dragostea ,ar fi prea ciudat.

Nu vreau acasa asa ca ma indrept spre plaja ,vreau doar sa stau pe nisip si sa ascult sunetele valurilor.

Ma asez pe nisip si inchid ochii oftand ,peste in jur de un min parca se aud pasi sau ceva ? Deodata cand deschid ochii si ma ridic in fund dau depicioarele unei persoane ,ridic privirea si fata lui Max e cam greu de observat din cauza luminii luni si a catorva luminare din departare ,grozav ,cum m-a urmarit ca nu l-am vazut ...!?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 25, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Maybe if... (Now your game turn to mine !I am not who you think  ! )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum