Bölüm 4: Teşekkürler Canım Türkiyem !

74 6 0
                                    

Selam . Ben Atarlı Papatya ... Bugün ki bölümde sizlerin hayal gücünüze ihtiyacım var... Bir günlüğüne Türk olmamanızı istiyorum. Evet . Başka  ülkenin vatandaşısının  bir günlüğüne
.. Bu hangi ülke olacağı size kalmış .İşiniz nedeniyle ilk uçakla Türkiye 'ye uçuyorsunuz. Cep telefonunuzdan bakıp havanın güzel olduğunu fark ediyorsunuz. Bu sebeple varacağınıZ yere yürüyerek gitme kararına varıyorsunuz..

Havaalanından  uzaklaşıyorsunuz . Ten renginiz yaşadığınız bir sebepten ya da doğuştan ya bembeyaz ya da simsiyah bu size kalmış . İnsanlar sizlere öyle bir bakıyor ki sanki dünyanın en çirkin insanısınız gibi...
Kendi aralarında bi şeyler fısıldaşıyorlar. Aralarında iğrendiklerini belirten sesleri çıkartıyorlar. Kafanızı mecburen öne eğiyorsunuz .Gururunuz kırılıyor. Her bakan insan sanki size bi tekme atıyormuş gibi hissediyorsunuz.Ama hiçbiri sizin üzüleceğinizi bilmiyor
, bilmek istemiyorlar çünkü onlar kusurlarını başkalarını yargılarayak kapatıyorlar.Bunu yaptığın için  Teşekkürler  Irkçı Canım Türkiyem !!

Altınızda şort var  . Erkekler size sanki yuyecekmiş gibi bakıyor . Teyzeler cıkcıklayıp "Bizim zamanımızda böyle miydi !? Vah vah  yeni nesil çok ayıp şeyler yapıyorlar !?? " diyorlar . Çoğu teyze kapalı olduğundan böyle şeyler diyolar . Ama hiç biri  bilmek istemiyor ki kapanmak için zorlama olmadığını ...   Ve bazı insanlar öyle bir şey söylüyorlar ki hepsini o şekilde öldüresiniz geliyor ."Böyle götü başı açıyolar sonra 'niye tecavüze uğruyorum !? " .... Buna söyleyecek birşey bulamıyorum...Ama hiçbirinin aklından sıcak olduğu için pantolonun içinde pişeceğiniz fikri akıllarından geçmiyor ...Bunu yaptığın için Teşekkürler  Abaza ve Fikirsiz Türkiyem!

 Yanınızdan bir adam ve sokak köpeği geçiyor . Adam köpeğe içtiği kola şişesini fırlatıyor . Ey adam !!!! Madem illa çevreyi kirletiyorsun niye hayvancağıza zarar veriyorsun !! Ey şerefsiz !! Onun canı yok mu cani !! Sen farkında değilsin ki gelecekte senin çocukların , torunların yaşayacak . Sen daha doğmamış yavrucakların günahını alıyorsun Allahsız !!! Bunu sadece bir kişi değil tüm Türkiye yapıyor !! Uyan Türkiye vatandaşı !! Bunu yaptığın için Teşekkürler  çevreye ve canlılara zarar veren Canım Türkiyem !!

Yorulduğundan bir kafeye oturuyorsun .Karşında bir televizyon var , bir adam çıkmış , hararetle bir şeyler anlatıyor. Türkiye'nin lideri olduğunu bildiğin Atatürk'ün anılarından bir tanesini anlatıyor. Ev için tek ağaç kesilmesin diye evi başka yere yaptırdığı hikayesini çoğumuz biliyoruz değil mi? Adam Atatürk ' ü tebrik felan ediyor ... Fakat birkaç gün sonra tekrar o adamı görüyorsun . Ama bir Avm için tonlarca ağacı kestiren adam... Hani nerde o iki gün önce Atatürk'ü tebrik eden adam ?! Bunu yaptığın için Teşekkürler Cani Türkiyem !! 

Neler olur ha ? Cennet Türkiye'ye neden böyle davranıyoruz ?! Adamlar tek bir parça çöpü attın diye tonlarca para cezası yazarken bizimkiler neredeyse çöpü atana para verecekler !! Uyan uyan vatandaş !!Yarın öbür gün uyandığında ülken artık senin olmayacak!! Kendinize deikkat edin kalın sağlıcakla !! 

Ergen KlavuzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin