K~5

259 36 19
                                    

Arkadaşlar geç kaldığım için özür dilerim. Biliyorum biraz fazla geç oldu ama affedin beni ... Bu bölümü yağmur ve hatice ye ithaf ediyorum.... ♡♡♡

@dilaraertasx seni çok seviyorum ... yardımların için teşekkürler ....

•••••••••••••

Eve geldiğimizde Nermin teyze karşılamıştı bizi . İkimizi de öptükten sonra odalarımıza gittik.

Valizimi hazırlamaya başlamıştım fakat giyebileceğim çok fazla kıyafetim yoktu. Sanırım gitmeden birkaç bir şey alsam iyi olacaktı .

"ŞİMALLLL? "

"EFENDİM YAVRUM ?"

"DIŞARI ÇIKALIM MI? "

"TAMAM DA NEREYE ?"

"BİR AVM 'YE GİTSEK İYİ OLUR "

"AYYY YAVRUM HARİKA FİKİR , ÇABUK HAZIRLAN GİDELİM ."

"SEN BİR TANESİN ."dedim ve şappur şuppur yanaklarından öptüm .

"POFFF IŞIK GİT YAWW , YEMİNLE NİNELER GİBİ VAKKUMLADIN YANAĞIMI. "

"ÜFFF BE ŞİMAL İÇTENLİKLE ÖPTÜM İYİKİ , İÇİNE ETTİN ."

"AHH BEBEM BU İÇTENLİKSE BEN BUNU ALMIYAM, BEN DIŞTANLIĞI ALAM."

"OHH MAY GAT GALP GRİZİ GEÇİRİYOM SANIRIM ."

O anda bir tepuk yedim ve odama kaçtım .

"MAL BEBE ."

"HIHI ONDAN XJDJXJXJX ."

Odaya kaçtıktan sonra valizime koyduğum kot pantolon ve sarı çiçekli bir t-shirt aldım . Üzerimi giyindikten sonra dalgalı saçlarımı düzelttim. Hafif bir makyaj da yaptıktan sonra çantama bir miktar para koyup çıktım odadan .

Salonda hayvanımsı bir şekilde oturan Şimal 'e "ŞİMAL HADİ ÇIKALIM ."

"AHH HAZIR MISIN , TAMAMDIR ÇIKALIM ."

Şimal kapıyı açıp benim çıkmamı bekledi. Önden ben arkadan da Şimal çıktı . Şimal kapıyı kilitledikten sonra otobüs durağına doğru yol aldık . İkimiz de sessizliğimizi koruyorduk.

°°°°°°°°°°

Ailemi beynimde çıkan bir bitki gibi tanımladım. Ne kadar o bitkiyi koparsamda kökü içinde kalıyordu. Ben hatırladıkça da can kazanıyordu. Yaşadığım ortadaydı. Büyük bir çöküntüye uğramıştım. Aslında evlatlık olduğumu öğrenmeden önce hayata Ekinle tutundum demiştim. Benimkisi bir umuttu. Onun için hayata tutunmak saçma gelse de umudun yanında bıraktığı soruları öğrenmeden gidemezdim. ..

Evlatlık olduğumu öğrenince beynimin bir köşesindeki umut ,ailemin geriye bıraktığı anılarla daha fazla savaşamıyordu. Her seferinde umudum geri çekiliyor du.
Olay tüm benliğiyle değişmişti.
Umudum kayboluyor du ama hala hayata tutunuyordum. Arkadaşlarım sayesinde sevilme hissini yaşıyordum. Bu hissi daha önce de yaşamıştım ama böyle bir şey deil , bambaşka ....

"IŞIKKKK! !??? NEREYE???"diye bir ses duydum . Arkama döndüğümde Şimal şaşkın gözlerle bana bakıyordu .

O kadar dalmışım ki durağı geçmiş gidiyordum.Gülerek geri döndüm.

"ŞİMAL DALMIŞIM ." Şimal de gülmeme eşlik etti ve otobüsü beklemeye başladık .

"AYYY IŞIKKK HADİ BİNELİM OTOBÜS GELDİ ."

"TAMAM ÇABUK ŞİMAL ."

"BU NE YA YAVRUM HİÇ BOŞ YER YOK ."

Şimalle camın önündeki demirlere tutunduk.
Kocaman bir AVM 'nin önünde inmiştik. Daha önce görmüştüm ama hiç içine girmemiştim. İçeri girdiğimizde hayran kalmıştım. Çok güzel süslemişlerdi.

KARMAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin