Jag tar min telefon och hörlurar och ser att kl redan är 12.55 och jag skulle möta Hanna 13.00, jag måste skynda mig annars så kommer hon döda mig.. Jag går ut och stänger dörren och börjar halv jogga till träffen, men precis när jag har gått i 1 min så glömde jag att jag låste.. När jag vände mig om så krocka jag med en mörk hårig kille och ramlar bak.
- oj, förlåt! Sa jag och ställde mig upp, jag hade mina händer för munnen och hjälpte killen upp.
- oj, ditt huvud!! Sa jag
Han tog 3 fingrar och tryckte lätt på huvudet och såg att det kom lite blod.
- ehh, det gör inget! Sa killen
- nej, men allvarligt! Förlåt, jag bor några hus ifrån, låt mig ge dig lite is! Sa jag och jag räckte fram min hand och han tog den.
- så, gullet vad heter du!? Sa killen
- Thea! Du då!?
- Harry! Sa killen som tydligen hette Harry!
När vi var hemma hos mig så visade jag Harry till köket där jag gick till frysen och tog fram några isbitar och sen en plastpåse som jag la isbitarna i. Jag la den försiktigt på Harry's panna och gick för ett plåster, när jag kom ned så satte jag på plåstret och satte på påsen med is.
- bättre!? Sa jag och tittade på honom.
- ja! Sa Harry och kolla in i mina ögon.. Hans ögon är så fina! Så underbara och glittrande.
- vet du hur mycket kl är!? Sa Harry och tog bort plastpåsen med isen och ställde sig upp, han var lång och hans skjorta han hade hade 3 knappar öppna från halsen ned.. Så söt och sexig!
- 13.03!! Jag ska möta killarna snart sa Harry och fick värsta chocken! Jag Gick till diskon och tog vatten i handen och slängde på Harry.
- du, nu ska du få! S Harry och börja jaga mig, det slutade med att Harry låg på golvet och jag satt på honom.
Jag började titta rakt in i hans ögon och han tittade rakt in i mina.
-vänta lite, är du inte Harry style från one direction.. Sa jag och ställde mig upp.
- japp! Sa Harry och satte sig upp.
- du ska ju ha träff idag!! Sa jag satte mig ned i hans knä för att han slog sig lätt på knät.
- min kompis ska träffa dig idag! Sa jag och titta på klockan!
- vi bör börja gå till träffen nu! Sa jag och hämta min munkjacka och solglasögon.
- här, så du inte blir överfallen av directions! Sa jag och vi gick ut och jag låste, han tog min hand och vi gick till träffen.
- ses sen sa Harry och gick in bakvägen. Jag Gick till Hanna som stod lägst bak i kön.
- var har du varit, jag har väntat jätte länge! Och jag blev orolig! Sa Hanna
- jag råkade gå in i en kille och jag hjälpte honom.. Sa jag.
Tiden gick och nu var vi längst fram i kön, ingen var bakom oss och jag hade försökt berätta om Harry hela tiden med jag hade inte vågat..
- eran tur tjejer! Sa vakten när tjejerna/killarna kom ut gråtande av lycka.
Vi gick in och såg hur Hanna börja gråta och flippa! Jag tittade runt och såg inte killen med halv öppen skjorta.
- Thea!? Sa nån bakom mig och jag vände mig om.
- var det så illa!? Sa jag och la händerna på munnen!
- så, det var du som golva Harry!? Sa Louis och små skratta.
- det var inte meningen! Men hur mår du!? Sa jag
- jag mår bra, lite mörbultad bara! Sa Harry och kasta min munkjacka och solglasögon till mig.
- vad bra sa jag och la munkjackan över axeln och satte solglasögonen på huvudet så mitt hår åkte åt sidan. Min rosa, korta klänning och vita Converse passade så bra ihop. Harry tog min hand och drog mig till ett rum, jag blev helt nervös, Jag tittade ner i marken och rodna. Han tog 3 fingrar under min hacka och lyfter upp mitt huvud och så för han sina läppar mot mig, han trycker mig mot väggen och börjar nafsa på min underläpp, Våra tungor börjar bråka om platsen. Några minuter senare kom en kille med lite ljusare hår färg än vad Harry har
- vi sticker till donken, så slipper ni äta upp varandra!
- vi kommer snart! Sa Harry och log
- visst! Sa killen som tydligen hette Liam! Harry börjar kyssa mig igen, Jag stod med ena benet böjt med det nudda marken med tå tippen. Det kändes som kyssen varade för evigt, jag ville inte sluta kyssa honom, jag vill kyssa honom för evigt! Men kyssen slutade och vi tittade länge varandra i ögonen och han gav mig hans mobil, han ville ha mitt nummer.. Jag slog in mitt nummer och gav den tillbaka, han lutade sig fram och började kyssa mig igen, hans kyssar var magiska!
- kommer du Thea! Hörde jag Hanna ropa!
Jag svarade inte, jag bara stod stilla och kysste Harry.
- Thea!? Sa Hanna och nu ropade killarna på Harry också!
Harry bara fortsatte kyssa mig och nu så skrek killarna och Hanna efter oss!
- THEA! Skrek Hanna
- HARRY! Skrek killarna!
- ring mig när du vill träffas igen! Sa Harry tyst och han tog mig i handen och gick ut.
- vart var ni!? Sa Liam
- ingenstans!! Sa Harry och tog en hand genom håret
- vad gjorde ni? Sa Hanna och titta på mig
- ingenting! Sa jag och kramade Harrys hand hårdare!
- varför håller ni hand då!? Sa Naill och kollar på mig!
- varför inte?! Sa jag
- Thea, vi måste gå nu! Sa Hanna och börja gå från rummet!
- ge mig 1 min bara! Sa jag och puss Harry på kinden.
- ring mig ikväll elr skriv! Sa jag och puss honom på munnen!
- kom nu! Sa Hanna
- jag kommer! Sa jag och börja gå ut från rummet!
- vad gjorde du och Harry!?
- enmm, inget! Sa jag och tittade ned i marken..
- jaha! Sa Hanna och krama mig innan hon gick in i huset 1 kilometer från var jag bor.. Jag går snabbt hem och duschar.. Mina föräldrar jobbar sent och jag har sommarlov från första ring.. Gillar Harry mig elr inte!? Elr gillar jag honom!?
YOU ARE READING
Harry + Thea =
Teen FictionVad blir Harry + Thea egentligen!? Epilog: Thea är en tjej som snart ska fylla 18 och gillar Danny Saucedo lite, hon har blont hår som går med till axlarna. Hon harr oftas klänning och gillar ett seriös förhållande, ingen kille som bara bryr sig o...