Hanna

28 0 4
                                    

I förra kapitlet:
- lite svårt att skämta om det är jag som står här!
jag kunde känna mina ögon fyllas av tårar och var redo att gråta ut.
Jag hoppade ned för scenen och sprang till .....
_________________________________
- Hanna! Skrek jag och skårans mot hennes famn
- saknat mig så mycket? Sa Hanna och hennes armar omfamnade mig.
- det var ju sjukt länge sen! Sa jag och släppte kramen!
- typ 3 månader Thea...
- men ja har saknat dig.. Det är inte lätt att vara ensam tjej här! Viskade jag i Hannas öra och hon fnittrade till!
- så, hur är det? Sa Hanna och gick närmare killarna, hon hade ett par jeans med några hål vid knäna, ett rosa linne som satt löst på hennes tunna kropp, ett par pumps i svart och hennes hår var blont ned till axeln..
- jo, det är bra! Sa jag och gick mot Harry
- juste, ni 2 turtur duvor! Sa Hanna och log mot mig
- turtur duvor och turtur duvor skulle jag inte säga! Sa Harry och kliade sig löst i nacken och la sin arm runt mig, jag pussade honom lätt på kinden och Harry rodnade till och tittade bort..
- aww! Ni är ju så söta ihop! Men Thea, vad i helvetet har du på dig?? Sa Hanna och la sina armar i kors
- lite tränings kläder bara, kände för att träna lite.. Sa jag och Hanna suckade djupt.. The Fooo och one direction stod vid oss och killarna började små skratta när Hanna la sin djupa suck och tog ett hårt tag om mitt hår och drog mig back-stage..
- aj aj aj aj aj aj aj! AJ! Sa jag hela vägen
- Tänker du med hjärnan eller? Sa Hanna och slog sig lätt på huvudet
- vad är det? sa jag
- KLÄDERNA! Skrek hon ut i mitt ansikte och jag backade sakta..
- vad ska jag ha på mig då? sa jag med en lugn röst och Hanna log nöjt
20 minuter senare:
Mitt hår.. Mina fötter... Min klädsel.. Vi ska absolut inte prata om det..
- nu kan du gå ut och visa killarna! Sa Hanna och tog ut locktången ur sista hårslingan i mitt hår..
- jag kan inte gå ut så här! Sa jag.. Hon och Kitty hade gjort mitt smink, fixat en kort klänning i ljus rosa och ett par pumps i rosa, mitt hår var lockigt och sminkning var helt fantastik!
- kom igen nu! Du måste! Jag drar upp dig på scen annars! Sa Hanna och la armarna i kors, Kitty log och satte på lite musik som lät riktigt bra, "sexig" musik som jag börja små gilla
- ut och visa killarna lite kött nu gumman! Sa Kitty och Hanna drog mig upp ur sminkstolen och puttade ut mig. Killarnas blick hamnade på mig och deras mun blev öppna och jag flinade till
- babe? Sa Harry och jag gick i mot honom, jag gungade och var ganska ostadig på klackar.. Speciellt när dem var 20 cm höga.. Jag ramlade ned i Harrys famn och han tog ett fast tag om mig och hjälpte mig upp.
- Thea, Du kan ju inte gå i 20 cm klack, du kan inte ens gå i 5 cm klack! Sa Harry och bar upp mig i brudställning
- babe, jag klarar mig. Jag har gått i klackar förut! Sa jag och små skrattade, fan, har jag blivit full eller?? Hanna gav Mig nått äckligt och stark som jag Svepte Snabbt när hon och Kitty sminkade mig.. Fan, hon har gjort mig halvt full
- är du full eller? Sa Harry och bar mig till några meter innan jag började kyssa hans hals och lämnade lila sugmärken.
~ Harry's perspektiv~
Thea började lämna lila sugmärken på min hals och jag kan säga att några små stön lämnade min mun, jag lämnade Thea i mitt ombyter rum och låste. Jag gick tillbaka till killarna och dem började skratta och Hanna som hon hette kom i mot mig och började små flörta...
- har Thea kysst sönder eller? Sa Felix och blinkade med ena ögat mot mig
- haha, jättekul! Sa jag och tittade bort..
- kom igen, njut lite nu. Hon kommer direkt inte göra det igen! Sa Felix igen och slog mig löst på axeln...
- aja, men jag kommer få gå runt med sugmärken i 1 vecka nu! Sa jag och killarna flinade till och slog till mig löst på ryggen och gick för att träna..

Harry + Thea =Where stories live. Discover now