Kendi özgürlüğümü hissederek koşuyorum , bu doğanın güzelliğine aldanmyarak . Uçtuğumu hissedercesine . Uzun toz pembeden oluian kantlarımın çıktıiını hissediyorum. Her zaman kinden parlak ve canlı. Hıxlanıyorum ve artık tsmsmen uçuyorum.Ama öyle bir rüzgar geliyor ki kanatım yaralanır ve kendini siper edercesine yere düşüyoruz .
Ve bir dürtü . Tekrar bir dürtü . Gözlerim dürütüye dah fazla dayanamayarak kendini gevşediyor , ama daha açılmıyor. O tanıdık kokuyu hissediyorum ve gözlerimi aralayarak ki o her seyiyle nane kokan adama bakakalıyorum. Hayır aldanma , o mavi gözlerine , vampir olduğunu düşündürten beyaz tenine aldanma . Ya da o varlığını rengiyle belli eden dudaklara aldanma . Hayır Aksen sen öyle görüyorsun ALDANMA. Evet benim sinirli durmam gerekiyor .
Kaşlarımı çatarak ona bakıyorum. Ama gözlerine degil , bakarsan boğulursun. Kendimden emin cıkan sesimle , konuşmaya çabalıyorum.
" Ne var Poyraz " dıyorum kendinden emin sesimle . O ise hala bana bakmaya devam ediyordu . Başımı ne var dercesine salladım.
"Uyuyordun , ders başlayacak sadece o yuzden . "
"Uyumuyordum , sadece hayalime kapildım yine ."
" Ben mi vardım o hayallerinde yoksa " dıye tek kaşını kaldırıp soruyor.
"Hayır , ben ve toz pembe kanadım yere düştük" dedim . O ise ufak çaplı bir kahkaha atıyor.
"Umarım şarkını yazdın Aksen ." dedi . Şarkı? Ah olamaz
"Tabii ki yazdım " diyorum beni bile ikna eden o sesimle .
"İyi" deyip uzatmadan onune dondu.
Kapı sesiyle hocanın geldiğini anlıyoruz. Bu kadın kendi girerken kapıyı çalıyor . Sebepi ise kendi ruhunun iceride olduğu inancında.
Su gibi gecen sıraların ardından sıra poyraz da
"Poyraz , hadi şarkını duyur bize " diyor Kader Hoca .
"Tabii hocam " diyor o pis sırıtışıyla . Kim bilir yine ne uyduracak gerizekalı.
" Bu şarkı sana Aksen " dedi isaret parmagını bana dogrultarak.
sonra ise ne yaptığıını farkına varıyor ve omuz silkerek yerine geçiyor. "Hocam ben şarkı yazamadım " dedş dudak bükerek. Hoca ise başını sallıyor . Oh biz olsak tek ayak üstünde iki ders. Poyraz dan sonra sıra bendeydeydi. yoklamanın son sırası . Ayaklarım titreyerek gidiyorum tahtanın önune.
"Hadi Aksen " diyor bayan Kader Hoca beklemek istemezcesine.
Kanatlarım toz pembesi , rüzgara karşı ucamıyorum
Öyle kırkın ki ellerim , dunya kocaman tutamıyorum
Kanatlarım toz pembesi, ruzgara karsi ucamıyorum
Öyle kırgın ki ellerim dunya kocaan tutamıyorum
Cok uzak hayaller ülkesi
Az gittim , uz gittim ama varamıyorum , varamıyorum
Kücücük kar kuresi , kayboldum icinde
Yağmıyorum, yağmıyorum
Bir ruya bu ama aslı ben degıl
Uyudum uyudum uyanamıyorum
Masallar bir varmış bir yokmus diye baslar . Vardım yok oluyırum.
*******************
Şarkı bittikten sonra sınıftan hışımla cıkmıstım. Şarkı nedensizce gozlerim Poyraz uzerindeydi. Nedensizce mi?diye yankılandı beynimde kelimeler . İc sesim sen ona aşıksın diyerek güldü. Dogru ya ben ona ucsuz bucaksız aşıktım.
Omzuma dokunan elle yerimde durdum ama dönmedim. O onume şimsek gibi gecti . "Sarkıı Mukmmeldı Aksen ." diye dudaklaıma dogru fısıldadı Emrah .
Rahatsızlığımı hıssetmesi icin geriye attım adımımı . "Tesekkur ederim " deyip yurumeye calıştım ama kolumu tuttu. Yuzunu yuzume yaklastıdı ve gözlerini sımsıkı kapatıp dudaklarıma dogru fısıldadı tekrar.
"Aksen beni hic sevmeyeceksin degıi mi . Seni sevmek istemezdım dıyemem seni sevmek bu dunyada yaptıgım en dogru sey. Ama beni neden sevmiyorsun. Cok mu cirkinim senin gozunde ben." dedi acıyla cıkan sesıyle .
"Hayır sen hayatımdaki en yakışıklı erkeklerden birisin ama lutfen beni zorlama Emrah sen daha iyiini hak ediyorsun ." deyip yakalayamadan hızla kosmaya basladım.
Niye gözlerimden süzülen damlalara cevap bulamıyorum. Üzülüyorum. Kendime üzülüyorum . Çaresizliğime üzülüyorum. Emrah a üzülüyorum. En çok da kendime üzülüyorum. Emrah ı gerçekten üzmek istemiyorsun . diye konusan ic sesime sesli bir kahkaha atıyorum
"Evet" diyip bağırıyorum. "Evet evet evet" . Sanırım ufak çaplı bir kriz giriyorum. Yine bu lanet ormana geldi ayaklarım. beni saran nane kokusuna tutuluyorum.
"SSHH geçti Aksen " diye fısıldıyor. Ona sımsıkı sarılıyorum. "Noldu Aksen . Anlat bana " dıyor sessizce.
"Senden nefret ediyorum ! " diy cıglık atıp daha sıkı tutunuyorum bu güçlü kollara. O ise anlamazca bana bakıyor.
"Ne oldu Aksen " diye tekrar etti yeniden . "Noldu"
"Neden duygusuzsun Poyraz neden . Neden! Beni neden sevemiyorsun . Sevemeyecek misin beni hiç? Cok mu cirkinim gozunde ?" dedim aglamamın arasından . Bir an Emrah geldi gözüme . Ona da yazık değil miydi . Bir kez olsun su hayatta kendimi dusunmemeliydim.
"Olmuyor tamam mı ? Ben demedim dgil mi sana bana asık ol ol diye Aksen . Kendimden nefret edyorum anlıyor musun beni. Seni sevemememden nefret ediyorum . Sevemiyorum iste . Cevap veremiyorum sana . Benden uzak dur. Ciddiyim . Çünkü bende senden uzak duracağım."
Her şey beynime bir hançer gibi saplandı . Gözyaşlarında boğulmak dşye bir sey var mıdır ya ? Ben boğuluyorum. Beni bırakan bu kollara bir koala misali sarılmak istiyorum. Ama olmuyor işte. Boğuluyorum. Beni bırakır tabii. Ama ben neden nefes alamıyorum?
Neden ayaklarım artık tutmuyor ?Gözlerim kapanıyor. Bir tebssüm edüyorum beni bırakmayan hayallerime ve sonu olmayan kara deliğe giriyorum
İLK BÖLÜM DOLAYISY-IYLA BÖYLE KISA . LÜTFEN OKURKEN OY VERİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerin Kadar Güzelsin
RandomHayal kurmayi seven bir genc kız Onun aksine hayati berbat ve duygularini yitirmis genc cocuk . Peki bu genc duygularini genç yenecek mi , yoksa genc kizimiz hayallerinden vazmigececek *