2 hafta sonra ...
Her sey daha farklı olmaya baslamıstı. Bu iki hafta gerçekten biraz olsun toprlanmama yetmişti. kendime çeki düzen vermistim. o gunden sonra iki gün okula gitmemistim. O iki günde de Emrah benimle birlikte vakit geçirmişti. Beni kahkahalarla güldürüp lunaparka götürmüştü. En önemliside Emrah a bir sans vermistim . Bu benim içinde iyi olmuştu .
Emrah... Cok ıyıydı benim için . Onunla mutluyum. Ama o içimdeki acı yerini daha mutluluğa dönüştüremedi .
Mesaj sesi. Bir tane daha.
Gönderen:Emrah
Günaydın güzellik
Seni özledim
Gönderilen : Emrah
Günaydın.
Yazdım o tebessümümle.Nasıl oluyorda heyecan dalgası sarıyor kalbimi. Emrah tan hoşlanıyordum , bunu biliyorum ama sanki daha fazlası vardı içimde . Böyle bir şey olmayacak dedi beynim. Ona karşı çıktım. Belkide beni tekrar üzen bu kelimeleri söylememeliydim ama hayır. Poyraz beni istemiyor. Belki de en doğrusu Emrah.
*********************
Bugün cumartesi . Sıradan okulların olmadığı gün. Ama Emrah bize gelecekti bugün . Ailem neredeyse bir aydır Dubai deler . Onların yokluğunda Emrah benimle rahatça film izlemek istediğini söylemişti. Aşk filmi.
En nefret ettiğim şey olarak kapı çaldı . Ayaklarım Bir Edward Culllen misali depar atmadı. Her şey bir karınca adımı gibiydi benim için.
"Hoşgeldin Emrah" dedim. Yüzü belli belirsiz bir hüsran içindeydi. Benimle normal sevgililer gibi sarılmak , öpüşmek ya da el ele tutuşmak istiyordu. Ondan hoşlanıyorum ama böyle şeyleri yapamam. Belki de tek gerçek Poyraz ı beklememdir benim için.
"Hoşbulduk" dedi ve içeri geldi. Bende arkasından . Sonsuz aşk izleyecektik. Benim Poyraz a olan aşkım gibi . Belki de bir şeyi kesmeliydim. Her şeyi Poyraz 'a bağlamamalıydım ha. Kesnlike öyle olmalıydı.Gerçekten Emrah ile vakitlerimi mutlu geçirmeliydim. Onun her hareketini Poyraz 'la bağdaştırmak değil .
"Filmi kuruyorum" dedi. Gülümseyerek başımı salladım. Ama gerçek bir gülümseme değildi bu . Daha çok dudakalarımın aldığı yapmacık gülümseme. Elimde değildi . Gülümseyemezdim gerçekten . Poyraz dan vazgeçmemem lazım. Onu belkide hayata döndürenin ben olmasını istiyordum. O benimle salaksın diye dalga geçen tüm kızlara kapak yapmak istiyordum.
Ama bu gece belkide filmimi en azından benim yaşayamadığım var olan aşkımı düşünmeden izlemeliyim.
*************
"Ben açabilirim Emrah " dedim . Hep aynı şeyi yapıyordu. Kapı onun büyük elleriyle açılıyordu.Ondan önce davranıp açtım kapımı .
Bugün fazlasıyla enejiktim . Bugün Doruk'un gelme günüydü . İkizimi özlemiştim. Evet benim bir ikizim vardı. Belkide herkesin istediği şeylerden biri. Bence kesinlike oyle.
Doruk su ana kadar hep yaz tatillerinde gelmişti. Aslında kimse bir ikizi olduğunu bilmiyordu. Doruk da beni gibi mavi gözlüydü ama sarısın değildi. O da çok kahverengiye çalan bir renkti.
Okula girdiğimizde gözlerim bir noktada takılı kalmıştı. Poyraz. Ama sadece Poyraz da değil , Özge . İçimden nasıl ya ? diye geçiremedim. Okulun belkide tüm erkekleriyle takılmış popiler kız. Yakışmışlar. Ben ne diyorum ya . Poyraz sanki seviyor diye düşünüyorum. Bu arada Özge bizim aile dostumuzun kızı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerin Kadar Güzelsin
RandomHayal kurmayi seven bir genc kız Onun aksine hayati berbat ve duygularini yitirmis genc cocuk . Peki bu genc duygularini genç yenecek mi , yoksa genc kizimiz hayallerinden vazmigececek *