bölüm 1

6 1 0
                                    

Ayrıldık,ayrılığımızın bir kaç saati doldu.sanırım yine eksik kaldı bir yanım. Tamamlandığımı sandığım adamla hep yarım kalmışım meğer.Hiç var olmayan birini sevmişim,dokunup tenini ezberliyemediğimi...sesini bile duymadığım birinin sesine muhtaç olmuşum.Sarılamadığım birinin kokusunda haps olmuşum.geceyi yaşarken  gündüzleri ölen olmuşum.
     Kendimi ona mühürlü olduğumu hissettiren neydi ?benden hiç gitmemesi miydi ?beni bırakamamasını sandığım mı ?Zaten hiç gelmeyen biri daha ne kadar gidebilirdi ki?Benim olmayan biri daha ne kadar beni bırakabilirdi ki ?Olmasını istediğim herşey hayaldi,zaten öyle değil midir bazı şeyler hayalken güzeldir ya hani ..bende güzel olanı bozmamak için bitirdim ya hani..
     Onun kıskandığı her kişiye ondan bahsettim hep.beni benden duyması yetmiyordu belki de.öyle ya belkide onu ne kadar sevdiğimi hissetmiyordu. Bende hissettiğimi,  hissetmedim.Onu bana güvensiz ,beni ondan soğutan ,soğuk yapan tek  şey mesafelerdi.mesafeler alçak ,mesafeler can yakıcı ,mesafeler delirmeye yönlendiren bir ilaç gibiydi ,yaşadıkça mesafeleri içiyor ,içtikçe can yakan ,can yaktıkça ,nefret ettiren bir uyuşturucu yöntemiydi .mesafeleri içe içe ondan nefret ettim.nefret ettiğimi hissede hissede de kalmaya inat ettim.Onu bana bağlayan şey hırs mıydı? Onu elde edersem soğur muydum ondan?İmkansızı sevdiğim için mi sevdim onu?onu sevmek boğulan birinin kurtarilmayacagini bile bile çırpınıp çığlık atması gibi biseydi.Ben hala bogulmaktayim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin