Gıcıklar Prensi / Bölüm 2

176 17 9
                                    

-Hey sana diyorum.
-Anlamadım?
-Burası benim yerim çek şu arabanı.
-Buranın sana ait olduğunu gösteren bir tapu varmı?
-Tapuya gerek yok ben burası benim dedikten sonra.
-Çekmiyorum arabayı falan.
-Bak bu seferlik bir şey demiyorum ayrıca sen yenisin sanırım adın ne ?
-Şey adım Mavi.
-Aa memnun oldum Mavi.Bende Lacivert ,
Dedikten sonra yüksek sesle gülmüştü.
-Her neyse benim adımda Arda.
-Tanıştığıma memnun oldum Arda.
-Mavi içeri girelimmi artık hocalar girecek içeri.
Diyip kapıya yürümeye başladı . Bende yanına gittim Arda ile yeni tanışmıştık biraz tatlı biraz gıcık tı.
Kapının üstündeki sınıflara baktık Arda ile aynı sınıftaydık.
-Aynı sınıftaymışız Mavi gel hadi yukarı çıkalım seni arkadaşlarım ile tanıştırim.
-Tamam hadi gidelim Arda.
Sınıfın kapısını açıp içeri girdik , daha hoca gelmemişti Arda arkadaşının yanına gidip oturdu ve benide arka sıraya çağırdı. Gidip oturdum .
-Mavi bu Poyraz tanışın hadi , diyip Poyrazın kulağına birşeyler fısıldadı.
-Memnun oldum Mavi.
-Bende memnun oldum Poyraz.
Yanıma gelip bir kız oturmuştu oturur oturmaz "Ben Gözde sende Mavi siz konuşurken duydum " diyip kıkırdadı.
Sevmiştim bu kızı çok cana yakındı Sonra birden Gözde konuşmaya başladı
-Ee nerden geldin İstanbuldamı oturuyordun kazandınmı burayı ?
-Ben İzmirde oturuyordum burayı kazandım.
-Bugün okuldan sonra cafeye gidelimmi dedi Gözde.
Ben bu kıyafetleri hiç düzenleyemicem galiba ben kendi kendime konuşurken kapı açıldı.

Meraba arkadaşlar yazım hatalari yapniş olabilirim kusura bakmayin telefindan yaziyorum.Vote ve yorumlarınızla 3. Bölümü çıkaracağım inşallah beğenmişsinizdir ;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gıcıklar PrensiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin