Evet Arkadaşlar Yukarıda Gördüğünüz Kızar Onlar Karakterlerimiz İyi Okumalar :)
Betül de onun adı Emir dedi. Bende banane ya dedim kantinin yolunu tuttum. Kantinci;
+Evet buyrun ne istersiniz?
-Bir fanta alıyım ben
+Hemen
-Tamam
+Alın buyrun
-Teşekkürler
Hemen sınıfa doğru yürüdüm. Saçlarım Mor diye bana mal mal gibi bakıyorlar :D .
Ama kendilerine hiç bakmamışlardı.:)
O günden sonra okula gitmemek istemiştim vede gitmiyordum kendimi FPS oyunlarına sardım. First Blood oynuyordum tam yarım sene okula gitmedim ve first blood ta 38 level oldum evet saçma bu kadar güzel kızın fps oyunları oynaması ama zevk yani ben çok seviyorum :) . neyse annemle babam hergün kızıyorlardı en sonunda eve ceza gelmiş neymiş okula gitmiyom diye ceza 800 tl miş allhım ya babam o kadar kızdıki bana bir yanağıma tokat atmıştı odama geçip ağlamaya başladım ama babamda haklıydı ders çalışmam gerekiyordu yoksa ileride kafamı duvarlara vuracaktım aslında saçma spor lisesi dururken niye başımı duvarlara vuruyimki? Çok saçma neyse babamla gece yine kavga ettik okula gideceksin diye ısrar etti bende zorunda gitmek zorundayım betüller beni çok merak etmişlerdi.
-Kızım nerdeydin sen?
+Kanka gelmek istemedi canım
-Doğru söyle!!
+Ya tamam ya
-Anlat hadi
+ Bak şimdi o emir denilen çocuk geldi bana o gün sevgilin varmı diye bende sustum durdum.Kantine gittim işte birşeyler aldım sınıfa giderken mor saçlıyım diye baktılar bende utandım ama saç rengimide değiştirmek istemiyordum o yüzden okula gelmek istemedim. Kendimi FPS oyunlarına bağladım.
-FPS?
+Yani silahlı oyunlar
-Hmm -_-
+kendimi şarkılarada bağladım.
-Ohh miss
+Tabi miss
O anda yanımızdan emir geçiyordu bir anda durdu ve dediki.....Arkadaşlar baya geç kaldım kurslarım filan vardı inş. Karaklerleri Beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Çitlembik
Przygodowe4 Arkadaşın Macera Ve Özel Hayatını Okumak İstiyorsanız Okumaya Hemen Başlayın :)