Geceler Zehir

74 13 1
                                    

MFÖ-Yalnızlık ömür boyu
Toygar Işıklı -Hayat gibi
Duman-Helal olsun

Nasılda uyuyorsun kim bilir, masum masum. Okulda uyuduğun zamanlar o kadar masumdun ki, dokunmaya kıyamazdım. Duadağın sarkmış bir tarafa , saçların boynundan yüzüne doğru kapanmış. Sana sarıldığımda hissettiğimdeki o duyguyu hiç bir zaman unutmayacağım. Bu satırları yazarken ağlıyorum bir tutam uyku yok gözümde. Bir ağlama duvarı olsaydı karşımda benimle birlikte ağlardı eminim. Kimse bilmez içimdeki alevleri. Bunlar ölmekle kalmak arasında sana yazdığım en güzel satırlardan bile daha önemli. Güzel yazmaya çabalamıyorum, kelimelerin paragrafımda sevişmesi umrumda bile değil. Sadece seni sevmekten bir an bile vazgeçmeyeceğimi söylemeye çalışıyorum. Her taşın altından ben çıkarım, her bulutun arkasından ben el sallarım sana. Bir insanın varlığını bilmek, ona sahip olduğunu hissetmek çok mutluluk verici bir duyguymuş meğer, bunu yeni anlıyorum. İnsanların kaybedecek bir şeyi kalmadığı zaman kazandığının farkına varır. Kaybedecek fazla bir şeyim kalmadı,bana kazandığımı hissettirir misin? Dışardan çok mutlu bir adamım. Herkese yardım ediyor,herkesin herşeyini dinliyorum ve çözüm buluyorum,iyi etmeye çabalıyorum. Ama içim adeta volkan gibi. Yanıp yanıp patlıyor sonra sönüyor, tekrar patlıyor. Patlamadan çıkan lavlar içimi çok yakıyor. Hatırlıyor musun salı günü 17:24 vaktinde servis beklerken bana "üşüyorum" demiştin. Sana sıkı sıkı ilk o zaman sarıldım , ilk o zaman gerçekten ısttım seni. Yemiyorum, içmiyorum. Çok fazla kilo verdim. Pantolonlarım olmuyor,belim incecik oldu. Bir gün boyunca sadece sigara içiyorum. Kola varsa kola içiyorum, bazen de alkol alıyorum. Hissizleşiyorum alkol alınca. Dugularımı dışa vuramıyorum, kolum kanadım kırılıyor. Bir uykuya dalmak istiyorum,kimsenin uyandırmayacağı bir uykuya. Ömür boyu uyumak istiyorum sadece rüyalar olsun ve seninle olsun istiyorum. Sadece sana sarılmak istiyorum, sadece senin yanında olmak istiyorum. Yalnızlıktan kusmak üzereyim. Her gece yaklaşık 5-6 sigara içiyorum, uyuyamıyorum. Şu anda içiyorum bi sigara, dumanında geziniyor hayallerim. Her içime çekişimde organlarıma ve beynime giren dopaminin etkisiyle daha fazla yazıyorum. Yaklaşık 15 dakikadır yazıyorum. Duraklıyorum, bir göz yaşının etkisiyle tekrar yazıyorum. Sırlar sakladım, senin için beni bitirmeye çalıştım. Zulüm çektim, bıçak bileğimde ağladım günlerce. Yalnızdım, isteseydim binlerce kez yapardım bu hatayı. Ama aklımda hep sen vardın. Çok dalmaya başladım, çok düşünür oldum. Ne yaptımsa senin için yaptım. Sevmeyen bi adamın kelimelerine asla benzemez benim yazdıklarım. Kelimelerimi bulamazsın asla başka yerde, adeta yüreğimden damlatıyorum her bir hücresine. Ellerim titriyor yazarken,içerden üşüyorum sanki. Uykunun arasında bana bağırıp çağırmalarını özledim. Hatırlıyor musun? bir kere yanımda uyumuştun, bende dizine yatıp uyumuştum. Ben hatırlıyorum mesala, uyanamamıştım bir türlü, çünkü huzur vardı odada. Mutluluk vardı. Hayatımda görbileceğim en güzel rüyayı gördüm. Seni seviyorum huzurum...

#Gökhan Aslıvar

SOLMUŞ RENKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin