De ontketening

44 3 5
                                    

Ik, Samuel een jongen van twaalf jaar oud zat gezellig met mijn ouders op de bank. Het was een mooie witte kerst, overal lag sneeuw. Ik was bezig met mijn kerstcadeaus uitpakken, ik kreeg echt hele leuke dingen zoals een nieuwe iphone en een koptelefoon! Diezelfde avond keken we naar een serie, The Walking Dead. Dat is een film over zombies die de mensen proberen uit te roeien, er ontstaat een groep van mensen die bijelkaar blijven om te leven, hun voedsel delen, en alles samen doen. Ik had met mijn ouders afgesproken dat ik om half twaalf naar bed ging. We keken nog eventjes naar de tv. Samuel, je moet naar bed. Ik liep naar boven naar mijn kamer. Ik poetste mijn tanden en deed mijn pyama aan, toen ging ik slapen. De volgende ochtend werd ik wakker, ik deed mijn deur van het slot en liep naar beneden om te eten. Ik pakte wat cornflakes en melk. Op dat moment realizeerde ik me pas dat mijn ouders helemaal niet in het huis waren. Ik was aan het zoeken en aan het zoeken maar ik kon ze nergens vinden. Waar zijn ze nou? Ik hoorde iets verderop in het huis, een zware ademhaling, het was iets dat stonk naar verrot vlees. Langzaam liep ik ernaartoe, ik deed de deur open en toen zag ik het.

InfectedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu