Sabina P.O.V
Me trezesc de dimineață și fug la dus. Las apa sa curgă pe mine pentru a ma dezmetici. După 15 minute ies din dus și ma îmbrac cu o rochie albastru inchis, cu în fermoar în fata intre sâni, și niște converse negre. Arătam bine. Mi-am pieptănat parul și m-am dat cu balsam de buze,rimel și parfum și am coborât jos.
Nu era decât Lenu ca de obicei. Făcea clătite cu înghețata.Hey!
L: Neatza!
S: Hey!
L: Ce ai pățit?
S:Ți s-a întâmplat sa îți placa de un băiat care e cel mai bun prieten al tău și ți sa nu știi dacă el te place?
L: Scumpa, eu cred ca Justin te place... Nu te îngrijora...
S: De unde știi ca e Justin?
L: Secret.
S:Nu pe bune.
L:Se vede ai acea sclipire în ochi când îl vezi și când s-a despărțit de Selena erai foarte fericita.
S:...
J:Hey lume!
S:Justin.... Și... Selena??
Sel: Surpriza!
S:V-ați împăcat? Ma bucur pentru voi. Sa va tina.
J:Da mulțumim.
Cu asta am fugit în camera și le-am sunat pe Sandy și Ana. Cele mai bune prietene ale mele . Pe iubesc .
Sandy e bruneta cu ochii verzi foarte frumoasa, iar Ana e bruneta cu ochii albaștri foarte frumoși. Ne înțelegem super bine. Ne cunoaștem din clasa a-V-a.San: Ce s-a întâmplat?
S:S-au împăcat.
A&San: cine?
S:Jelena.
A&San:Bleah! Cum?!
S:... Și le-am povestit tot.
A:Offf, scumpo o sa fie bine. Stai calma. Hey ce ar fi sa dam o petrecere în pijamale?
S:Nu știu ce sa zic!
A&San: Petrecere! Petrecere! Petrecere!
S:Bine gata. M-ați convins.
Nu pot sa cred chiar m-au făcut sa ma simt mai bine... Le iubesc. A fost o seara epica. Ne-am făcut unghiile,am făcut farse, am ras de băieți și ne-am descarcat+alte chestii pe care mi-e lene sa le menționez.
A doua zi ne-am trezit pe la 1. M-am dus în destin și mi-am cautat niște haine. Mi-am luat o pereche de pantaloni scurți negri de blugi, o cămașă albastra transparenta, sutienul meu negru și supra negri. Am făcut un dus m-am îmbrăcat, M-am machiat și le-am grăbit pe fete.
Astăzi trebuia sa mergem la Mall.Am coborât toate 3 la bucătărie. Acolo era Jelena și tata.
Noi:Neatza!
Ei:Neatza!
A:Fii calma.
S:Sunt.
A:Bine.
S:Tata moi mergem la Mall.
Bye!Toti:Bye!
CITEȘTI
Fall.
RandomDoi prieteni, îndrăgostiți unul de celălalt, doar că nu își dau seama. Se schimbă ceva intre ei? Pentru a afla citiți!