11.Just you and I

35 4 1
                                    

*Dimineață*

*Sabina P.O.V *
Mă trezesc și îl vad pe Juju jucându-se cu părul meu.

S:Bună dimineața, iubire!

J:Bună dimineața!

S:Ce avem în plan azi?

J:Pai pentru început un mic dejun delicios, o plimbare prin parc și un picnic într-un loc romantic.

S:Păi merg sa fac un duș și mergem acasă,nu?

J:Sigur. Vin și eu?

S:Nu. Tu stai cuminte aici...

J:Offff... Bine!

Mi-am făcut duș și am coborât jos și am plecat acasă.

Am fugit repede în dormitor și mi-am ales hainele: o rochie albastra strâmtă cu 2 palme deaspura genunchiului, niște botine maro deschis cu toc micuți și o jacheta de piele maro deschis și ea... Pentru machiaj am optat doar pentru puțin rimel și balsam de buze iar părul l-am lăsat pe spate...

J:Gata iubirea mea?

S:Da. Sa mergem.
Juss era îmbrăcat într-o pereche de pantaloni de blugi negri largi,un tricou alb,supra negri și o jacheta neagra din piele.

Am urcat în mașină și am mers spre restaurant. Am intrat în local și ne-am așezat la o masă.

J:Îți face ceva cu ochiul?

S:Ceva? Nu. Cineva? Doar chelnerul ala ciudat.

J:Ce?! Unde?

S:Te-am păcălit!

J:Lasă că vezi tu.
Spre noi venea o chelneriță cu o fusta super scurta și mulata, și un tricou alb decoltata,foarte decoltat și un machiaj natural,iar patul îl avea prins în coc... Era drăguță. Nu îmi place asta!

C:Ce doriți sa comandați?

S:Eu as dori un latte machiatto și o porție de clătite cu gem de caise.

C:Tu scumpete?

J:O cafea și o porție de clătite ca domnișoara... Și...

S:Și pentru tine recomand sa ii spui domnule sau vei rămâne fără par în cap și machiata natural de mine... Și s-ar putea sa faci o vizita spitalului.. La morgă... Asa ca marș potaie!

Tipa doar îmi arunca o privire spre urata iar eu semnul păcii... Nu se atinge nimeni de iubitul meu!

J:Nu te știam asa dura.

S:Asta nu e nimic.

J:Mrrrr... Iubirea mea e rea..

S:*ii arat limba*

Am mâncat și apoi am mers în parc asa cum a plănuit Justin.

S:Iubire... Știi ca te iubesc?

J:Vata de zahar sau înghețata?

S:Prima varianta... Și o vreau verde...

J:Orice pentru tine.

S:Vrei și tu iubire?

J:Da.

S:Nasol de tine pentru ca nu iți dau.

J:Bine.
Și cu asta a început sa ma alerge... Dar într-un final m-a prins și am căzut amândoi pe iarba.

S:Asta a fost amuzant!*Am spus în timp ce râdeam *

J:Știu!

Am stat amândoi pe o bancă și râdeam.

S:Juss o sa ma iubești doar pe mine?

J:Pai sincer... Nu.. O sa existe și o fetiță care o sa ma strige "tati " și bineînțeles pe băiețelul nostru, pe care o sa ii iubesc necondiționat.
S:Offff... Juss ce frumos!

J:Acum haide! Ne așteaptă picnicul.

S:Bine...

Am ajuns într-un loc cu multe flori și foarte romantic.

Justin a scos dintr-un coș multe bunătăți și o sticla cu șampanie și doua pahare.

S:Pentru ce ciocnim?

J:Pentru iubirea noastră. Te iubesc!Ești o persoană minunată care nu știu ce am făcut ca sa te merit.

S:Justin și eu te iubesc și nu vreau sa ne despărțim niciodată și vreau sa fim mereu doar eu și tu!

După o ora de stat acolo ne-am hotărât sa mergem acasă. Asta a fost o zi perfecta. Doar eu și el. Asta e tot ce îmi doresc vreodată!



HEY! Știu ca am postat cam târziu dar nu am avut deloc inspirație și mi-era lene...
Vreau sa știu ce păreri aveți.
Scrieți-mi un comm sau în privat și dacă va place, dacă vreți un apăsați pe steluță.
Va iubesc la nebunie ca îmi citiți cartea. Și m-am decis sa scriu în continuare și sa nu o șterg.

Fall.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum