Party!:*

71 5 0
                                    

Baieti s-au sa pregateasca niste lucruri pentru petrecere pana cand afla zayn unde vreau eu sa imi fac eu o petrecere...

Stau eu in camera mea bosumflata pana cand vine zayn:

Za:hey! De ce esti suparata?

Re:ee nimic ...

Za:pai vreiam sa te intreb la ce facultate ai vrea sa dai?

Re: de ce ma intrebi asta?

Za:pentru ca vreau sa iti caut meditator...

Re:pai la arte...

Za:si unde nu te lasa mama ta sa mergi cand ereai acasa?

Re:devi ciudat cu intrebarile astea...si sunt sigura ca la meditator nu ii trebuie chestia asta...

Za:ba ii trebuie...

Re:pai in localuri...

Za:ok mersi miai spus ,te iubesc(kiss)

Re:si euu(spun eu nedumerita)

Eu chiar sunt grea de cap si nu imi dau seama foarte repede de lucruri...

Zayn s-a dus alergand spre baieti spunand informatiile pe care le-a aflat:

Za:deci cam asta am aflat!

Ni:tu esti dus cu capul,cu ce ne ajuta chestiile astea?

Lo:exact!!

Za:pai nu am stiut ce sa o intreb alt ceva ca isi dadea seama..

Ha:si mai bine o puneai pe tamara sa intrebe...

Li:baieti nu va mai luati de el ,a intrebat niste lucruri folositoare stiu eu cum sa ma descurc...

Lo:cu poti sa te descurci?

Li:pai simplu...zayn dute si inchiriaza un club,harry fa rost de vopsea care se poate spala,niall dute si i-a cap o suta sau chiar doua sute de baloane,louis dute si fa rost de muzica...

Lo:pe bune frate?

Za:exact noi ce suntem aici?

Li:nu ma interesseaza ce faci dar dute si inchiriaza alta trupa infara de noi...maroon 5,bon jovi,rihanna,justin bieber vezi tu!!

Ha:cred ca bon jovi sunt morti..

Li:nu ma intereseaza duceti va mai repede ca pierdem timpul(a tipat liam)

Baietii au inceput sa fuga in toate partile si sa se loveasca nestiind in ce parti sa o i-a:

Li: (face palm) doamne ce am facut eu sa va merit pe voi?

Pana la urma baietii s-au descurcat sa faca treburile pe care pusese liam sa le faca pentru petrecere dar numai cineva nu s-a descurcat...

Li:louis unde e muzica?

Lo:pai uiteo(si vine un om cu un acordeon)

Li:tu iti bati joc de mine?

Lo:pai este un timp forte scurt,unde vreai tu sa gasesc eu o vedeta?

Li:baai SUNTEM IN LA !!! in cel mai tare hotel !!!puteai sa iei liftul si dadeai de madona!!!s tu ai adus un om cu un acordeon!!ce morcovii tai nu poti face nici chestia asta!?(spune el tipand la louis)

Lo:te rog frumos nu te mai lua de morcovii mei!

Li:ai 21 de ani omule! MATURIZEAZATE!(zice liam nervos in timp ce il i-a pe louis de umeri si a inceput sa il zguduie)

Lo:scuze ca nu ma chiama liam payne ca sa fac toate lucrurile bine!!

Li:o sa ma duc sa fac rost de o trupa! Dute si imbaracte pentru etrecere!(pleca liam nervos)

Ha:ce s-a intamlat?

Lo:si tu ce mai ai cu mine ?!? de ce se i-a toata luea de mine?!?(pleaca si louis nervos)

Ha:se pare ca am lipsit ceva timp de e toata lumea nervoasa...

Pana la urma s-a facut seara si zayn a venit la mine:

Za:vino umpic cu mine...

Re: de ce?

Za:nu ti se pare ca pui cam multe intrebari?

Re:ok..vin cu tine!

Zayn m-a dus jos la club, am intrat inauntru si toata lumea a stigata:

Everybody:SURPRIZA!!(in acelas timp s-au spart baloanele de pe tavan care ereau pline cu vopsea colorata)

Re:omg!!nu imi vine sa cred!!

Za:la multi ani!

Au inceput toti sa danseze si sa se distreze,au venit baietii la mine:

Boys:la multi ani!!

Re:sunteti geniali!!

Za:nu trebuie sa ne multimesti noua....

Ha:ci lui liam..

Ni:el a fost cu ideea asta geniala!

Li:oh stop it!!boys nu a fost numai meritul meu!

Lo:pai dac erea dupa mine la petrecere erea doar un singur om cu un acordeon!

Re.mersi liam!!este cel mai frumos lucru pe care la facut cineva pentru mine...

Za:ok ..pai hai sa ne distram si noi putin...

Am mers toti sa cantam,sa dansam,sa bem si asa ne-am distrat toata noaptea pana cand s-a facut 8 dimineata si a trebuit sa ne ducem la culcare....

SCUZATI-MI GRESELILE

Life goes on ( 1d story)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum