Multideki şarkı the devil within multideki resim Nil
Nilahin senicokseviom😉😉😉Emre'nin ağzından
Sabah uyanıp daha doğrusu yüzüme buz gibi suyu döken Nil'e bakıp ona saydırmaya başladım.bu arada o da kahkahalarla gülüyordu ama ben bunun öcünü ondan almasını bilirdim, görür o 😈😈😈
Kahvaltıya oturduğumuzda Nil yine bana bakarak gülüp duruyordu. Beni sinirlendirmeyi ne kadar iyi biliyordu,Muhteşem olmayan arabamıza binip Nil'le okula gittik Nil hanım okula girer girmez havalı kızlarının yanına gitti hanımefendimiz çok popüler ve havalı olduğu için abisiyle gözükemiyor...
Telefonuma nadir bakarım ve o zamanlara denk geldim açtım ve mesajlara bakarken AYÇA dan mesaj geldi...
Gönderen:AYÇA
Galiba yanlış numaraya mesaj gönderdiniz.
- yooooo
Yazmamla ayçaya çarpmam bir oldu kız bana ters ters baktı ve gitti. Aman yesinler havasını o kızla kavga ettiğimizden beri benimle uğraşıp duruyordu. Tabi uğraşmasına ben izin veriyordum bizim erkeklere kalsa kızı tehdit edip köşede sıkıştıracaklar.
Birkaç gün sonra kızı aramaya karar verdim. Aradığımda telefon açıldı ve sonra bir Kızın sesi geldi- ne yapacağız?
+ bil- derken attığım mesajla Kızın bir süre sesi çıkmadı sonra telefon kapandı
Odamda bir o yana bir bu yana Yürürken Nil yeter ya diye bağırdı tam 2 saattir dönüyordum e tabi kız HAKLI olayları Nil'e anlatma ihtiyacı duymuştum niyeyse ve adını Azra OLDUĞUNU öğrendiğim kızla 1 kez telefonda konuşmuştuk İkimiz de aynı gün aynı rüyayı görmüştük.
Onu nilin büyük ısrarlarıyla Aradım- Alooo
+ Azra ben Emre
- ha evet biliyorum numaranı kaydetmiştim
+ ya benim kardeşim Nil Yanımda ona Olanları anlattım bir problem olur mu?
- ........
+ Azra
- .....
Telefonu tam kapatacakken Azra+ kendine de kardeşine de çok dikkat e- derken telefon kendiliğinden kapandı bir daha aradığımda bir adam konuştu
- bundan başka birine bahsedersen ölürsün şimdi sizi öldürmediğimize Doğa edin kardeşin de sen de 1 kişiye bunlardan bahsederseniz sizi öldürürüm çenenizi sıkı tutun....