Love Chain

189 11 14
                                    

We have a very twisted (not really) love chain. Which ships should end up together (according to the ships you made using your chain)? The power is in your hands!

(I realized that this is kinda confusing, so I'm gonna make this an optional challenge)

For an extra challenge, you must choose a minimum of 5 pairs, and there is no maximum!

22 likes 23, 23 likes 25, 25 likes 10, 10 likes 17, 17 likes 21, 21 likes 11, 11 likes 9, 9 likes 24, 24 likes 3, 3 likes 6, 6 likes 8, 8 likes 12, 12 likes 13, 13 likes 18, 18 likes 19, 19 likes 14, 14 likes 16, 16 likes 4, 4 likes 20, 20 likes 7, 7 likes 1, 1 likes 2, 2 likes 15, 15 likes 5, and 5 likes 22.

PSS: Leaf likes Kenny, Kenny likes Harley, Harley likes Jessie, Jessie likes Clemont, Clemont likes Silver, Silver likes Iris, Iris likes Tracey, Tracey likes Zoey, Zoey likes Gary, Gary likes Drew, Drew likes Paul, Paul likes Misty, Misty likes Serena, Serena likes Prof Oak, Prof Oak likes Bianca, Bianca likes Trip, Trip likes Bonnie, Bonnie likes James, James likes Cilan, Cilan likes Dawn, Dawn likes Brock, Brock likes May, May likes Ash and Ash likes Leaf.

This sucks. None of my main ships got paired. So...I'll go for the minimum of 5. I choose TraceyxZoey, BiancaxTrip....uh...curse this chain. I couldn't find three more ships I like. Ugh. HarleyxJessie, JamesxCilan and I guess AshxLeaf. I hate this.

PC: Prof Oak likes Harley, Harley likes Brock, Brock likes Sapphire, Sapphire likes Bonnie, Bonnie likes Brendan, Brendan likes May, May likes Dawn, Dawn likes Clemont, Clemont likes Misty, Misty likes Gary, Gary likes Leaf, Leaf likes Jessie, Jessie likes Silver, Silver likes Max, Max likes James, James likes Ash, Ash likes Paul, Paul likes Cilan, Cilan likes Red, Red likes Shauna, Shauna likes Drew, Drew likes Serena, Serena likes Iris, Iris likes Barry, and Barry likes Prof Oak.

Hmm...GaryxLeaf...and I don't know anymore. Ugh. RedxShauna, IrisxBarry, DawnxClemont and BrockxSapphire. No way I'm doing Hoennshipping unless we talking about gameverse.

Crazy Pokemon Character Quiz!Where stories live. Discover now