Bölüm4•Doğum Günü

221 106 8
                                    

Az sonra üzerimi değiştirmek için dolabımı açtım ve gözüme ilk çarpan pembe elbisemi giydim.

Aşağı indiğimde gözlerim kısa bir süre Çağdaş'ı aradıktan sonra oturduğu ikili koltuğa doğru ilerledim, yanına geldiğimde gözlerime dolu dolu bakıp ''O şerefsiz ne dedi sana?'' dedi ses tonu beni korkutsada ''Bir şey demedi'' diyerek yalan söyledim halbu ki aslında çok şey demişti gözleri.
''Yalan söylemekte başarılı değilsin'' dediğinde gözlerimi kaçırdım baş parmağı ile çeneme dokunurken gözlerimi ona çevirmem için küçük bir dokunuşla tekrar göz göze geldik ''Hadi hazırlan gideceğiz'' dedi ''Ne? nere..?'' ve tekrar cümlemi bitirmeme izin vermeden ''Rahat bir şeyler giyin gel bekliyorum'' dedi odama doğru yavaş yavaş ilerlerken ''Hızlı'' demesiyle irkilip adımlarımı hızlandırdım.

''Hazırım'' dediğimde beni süzerek ''Bu şort kısa'' dedi duruşunu taklit ederek elimi belime koydum ve ''Olabilir'' dedim üzerime doğru bir kaç adım attı ve elimden tutup mahallenin dışına kadar yürüdük o kadar hızlı gidiyordu ki bileğim ağrımıştı ''Bileğim'' dediğimde bileğime bakıp kızarmış olduğunu gördü ''Siktir! Ben sana asla zarar vermeyeceğim tamam mı?'' dedi ve elini belime koydu başımla onayladığımda mahallenin çıkışında mat siyah bir araba bizi bekliyordu kapımı açtı ve oturmam için yardım etti araba gerçekten çok rahattı.

Şansımı deneyip tekrar ''Nereye gidiyoruz?'' diye sorunca ''Gidince görürsün.'' dedi arabasını çalıştırdığı sırada bana bakıp ''Hız sever misin?'' dedi 'Hayır' anlamında başımı sallayınca ''Alışırsın o zaman'' dedi ve arabayı hızlandırdı o kadar çok hızlı gidiyorduk ki dışarıya baktığımda nesneleri ayrıştıramıyordum bile ''Yavaşla lütfen Çağdaş.'' dedim fakat o bunu duymadı bile ''Çağdaş beni korkutuyorsun!'' dediğimde yüzüme baktı ellerim titriyordu gerçekten çok korkmuştum arabayı birden durdurup ''Özür dilerim, özür dilerim...'' ''Tamam yok bişe geçti ben seversin sandım'' dediğinde ''Hız sevmediğimi söylemiştim'' dedim sarıldığında karşılık vermedim bunu anlayınca geri çekildi ve arabayı sürmeye devam etti ''Böyle nasıl?'' dedi başımı onaylar anlamında salladım güldü ve yola bakmaya devam etti o sırada radyoyu kurcaladım kanalları değiştirdiğimde ''Dur.'' dedi ''Ne?'' dediğimde şarkıyı dinledim az sonra Şebnem Ferah'ın 'Çakıl Taşları' şarkısı olduğunu anladığımda ''Şebo sevdiğini bilmiyordum'' dedim masum bir gülümseme atarak ''Şebnem Ferah'tan ziyade geçen gün arkadaşlarınla buluştuğun cafede çalan şarkıydı, nakaratında sevdim seni.'' dediğinde başımı önüme eğerek susmayı tercih ettim nakaratı geldiğinde Çağdaş'ta şarkıya eşlik etti ''Sen hiç hiç oldun mu? Birden duruldun mu? Bulanıkmış berrakmış her suyu içtin mi?'' bağırarak söylediğinde neşesine eşlik edip bende söyledim ''Altında ağ olmadan yerden yükseldin mi? Tam zevkine varmışken birden yere düştün mü sen?'' birlikte şarkıyı yol boyunca bağıra bağıra söyledik seslerimiz berbattı fakat o kadar eğlenmiştim ki az sonra Lunapark'ın önünde durduğumuzda ''Noldu?'' dedim radyoyu kapatıp ''Geldik'' dedi gülerek ''Lunaparka mı gideceğiz?'' dediğimde 'evet' anlamında başını salladı.

Lunaparka vardığımızda sadece gondola binmek istediğimi söyledim itiraz etmeden kabul etti bilet alırken birinin bana çarpmasıyla arkamı döndüm sarışın beyaz tenli bir kız bana bakıp ''önüne baksanağğğğ'' dedi gevrek gevrek konuştuğu için dikkate bile almadım az sonra ''Jetonları aldım'' diye bir ses duyduğumda arkamı döndüm ve Göktürk'ün sarışın kıza seslendiğini duydum Göktürk böyle yerlere gelebilecek bir çocuk değildi onu ya barlarda ya uçurum kenarında gördüğüm için şaşırmıştım, donup kaldığımda gözlerimi onlardan ayırmadım beni hala fark etmemiş olacak ki yanındaki dibi gelmiş sevgilisinin belinden tutarak kendine doğru çekti ve dudaklarından öpüp bıraktı kız alışık olacak ki suratına bile bakmadan elindeki pamuk şekeri yemeye devam etti gözlerim dolduğunda Çağdaş'ın sesiyle irkildim ''İlkim kendine yapma artık bu işkenceyi eğlenmeye geldik'' dedi arkamı dönüp ''Gidelim lütfen'' dedim o sırada beni dinlemeden ''Aaa İlkim geçen gün ki arkadaşın tanıştırsana bizi'' dediğinde sesini onlara duyurmak için bir adım daha attı Göktürk bizi fark edince çok geçmeden yanındaki kızda bize doğru döndü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YASAK #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin