-Trezeste.te somnorici! E timpul sa mergem la scoala!-ii spun eu surorii mele lenese.
-Dar nu vreau la scoala!-imi spune ea dandu.mi cu perna in fata.
-Hai la scoala sau ii spun lui Louis ce simti tu pentru el!
-Crezi ca eu nu ii pot spune lui Harry?
-Yuck! Nu imi place acel specimen de extraterestru/mutant!
-Sigur....
S.a ridicat din pat si s.a dus sa isi faca rutina. Eu am coborat jos unde mi.am facut un sadvis cu sunca. Evident ca am facut unul si pentru ea... nu o lasam eu sa flamanzeasca.
Liceul nostru nu e departe de scoala. E la cam 5 minute dar totusi nu vreau sa ajung tarziu. Chiar daca Miei nu ii place la scoala,trebuie sa o iau odata cu mine caci... daca ar fi dupa ea,nu am mai merge la scoala niciuna din noi si am sta toata ziua la televizor. Asta nu e o viata potrivita pentru mine.
M.am asigurat ca Mia ajunge la ea in clasa si apoi am plecat si eu la ora mea. Am mateatica. Una din orele mele preferate. Iau numai 10 si nici nu ma chinui. Singurul dezavantaj e ca,normala noastra profa,ma pune mereu sa dau meditatii pentru niste idioti.
Am ora cu Harry,popularul scolii. Recunosc,la inceput mi.a placut de el dar am ajuns sa il cunosc si este un magar. Toate fete din scoala umbla la picioarele lui + ca este si un ciudat. Brusc,langa mine se aseaza cineva. O nu...
-Ce faci meditatoareo?
-Bine STYLES! Invatam!
-Tipic tie!
-Macar eu imi consum energia invatand ca sa aung ceva in viata! Nu agatand fetele ca tine!
-Wow! Stai usor certareato!
-Zi odata ce vrei...
-Imi placi.... Ma intrebam daca vrei sa iesim intr.o zi.... Poate azi... poate chiar acum...
-Ugh! Taci odata! Eu nu chiulesc si nici moarta nu merg la o intalnire cu tine.
Nu am apucat sa spun mai multe fiindca profesoara a intrat in clasa. E putin mai... deci nu vreau sa o supar. Cine stie,poate e o vrajitoare malefica si pune creioanele ascutite sa ma tace. Deja sunt paranoica si nici BUNA ZIUA nu ne-a spus profa noastra cea,NORMALA.
Ora s.a terminat. Pentru prima data in viata ma bucur ca am scapat de ora de matematica. Asta fiindca domnul perfect,s.a holbat toata ora la mine si nu am inteles nimic. Mai ales ca fetele se uitau si ele urat a mine. Ce sa mai zic acuma...
Restul zilei a decurs bine.. ore plictisitoare,ca intotdeauna,elevi plictisiti de viata... nimic interesant. Dupa ore,am plecat acasa singura fiindca sora mea mai avea 2 cursuri. Nu stiu de ce dar tot drumul m.am simtit urmarita. Probabil era doar o senzatie.
Dupa ce am ajuns acasa,mi.am facut un sandvis cu sunca si m.am uitat la un film. Mia nu a venit inca si incep sa imi fac griji... Daca i s.a intamplat ceva rau? Daca a rapit.o cineva?
Gandurile mele sunt intrerupte de usa de la intrare care se deschide si pe ea intra o Mia vesela. Se sprijina de usa si priveste in gol zambind. Fetei asteia,clar i s.a intamplat ceva.
-HEIIII SISTER!
-HEI! Unde ai fost? Stii cat e ceasul? Mi.am facut o mie de...
-Wow... Calm MAMA! Am fost doar in oras.
-In oras?!?!Cu cine?
-Cu tipul acela... Louis...
-OMG! Stii,exista un aparat micut care se numeste telefon! Pe el pot trimite oamenii niste mesaje sau apeluri ca sa spuna pe unde sunt!
-Stai calma... Nu s.a intamplat nimic...
Cand Mia se intoarce cu capul spre canapea ca sa observe ce faceam,ii vad doua punctuate rosii pe gat? Ok... ce a facut fata aia? Doar Louis nu e un...? Fiindca nu exista!
-Fato.... Ce sunt urmele alea pe gatul tau?
-Am uitat sa mentonez ca Louis este un vampir si acum si eu sunt?
-DA! Ugh frate! Asta trebuia sa fie o zi normala...
Scuze daca sunt greșeli gramaticale... In poza este Angel..
CITEȘTI
O IUBIRE IMPOSIBILA
VampireEa=o fata cuminte,care invata mult si e cea mai desteapta fata din scoala pe nume ANGEL. El=un baiat obraznic,cel mai dorit baiat din liceu sic el mai popular din scoala pe nume HARRY. Amandoi sunt clasa a 12-a. Doar ca el ascude un mare secret,alat...