MA PRICEP LA CEVA...

21 0 0
                                    

*****Peste o saptamana*****

Deci... viata mea e cam asa: sunt impreuna cu Harry si Mia cu Louis... stam amandoua cu ei la masa popularilor la pranz...

Partea ciudata este ca toti din scoala se uita la mine cu ura si ciuda. Nu imi pasa de ce cred ei. Si cand toceam toata ziua ma priveau asa...

In seara asta dormim la ei. Imi este frica sa nu ma trezesc dimineata cu urme de colti pe gat. Mai mult ca sigur Mia nu ma va musca... poate ma musca Harry. Pot doar sa sper.

-Deci,diseara,voi doua dormiti la noi. Facem NOAPTEA ALBA si trebuie neaparat sa veniti. Deobicei,in serile cu nopti albe radem cel mai mult!-spune Zayn.

-Cel ma mult radem de Harry!-sopreste Niall si pe mine ma bufneste un ras isteric.

-Sigur ca o sa venim baieti! La ce ora? Adresa o stiu eu...-spune sora mea.

Pff... sigur ca stie adresa daca toata ziua sta cu ei... este asa o... stai. Eu tocmai imi insult sora? Ce naiba m.a apucat?

-Sa fii acolo la 9!-spune Liam si apoi pleaca toti.

Eu si Harry mergem la un film. Mi se pare ciudat ca nu a spus azi nimic. Tot timpul mi s.a parut ca are ceva dar poate doar mi se pare....

-Ce film vrei sa vezi sweety?-ma intreaba cu o voce calma.

-Ce film vrei tu Harry... dar mai intai,explica.mi de ce tu nu ai vorbit de loc cu noi la scoala si in drum pana aici...-spun eu pe un ton foarte serios.

-Baietii... mereu le place sa isi bata joc de mine...

-Lasa.i ca doar se amuzau si ei putin nu e ca si cum ar fi distrus intreaga planeta.

-OK... deci categoria filmelor: de groaza sau 3D?

-HMMM... de groaza 3D?

-Imi place cum gandesti...

Da pai am ales asa doar fiindca lui ii face placere. Stiam ca vrea sa ma ghemuiesc la pieptul lui dar nu va tine. Eu ma uit la filme de groaza 3D de cand aveam 4 anisori. Nu ma sperie un film oarecare.

Filmul s.a terminat in sfarsit. Nu mi.a fost deloc frica... cel putin nu mie. Harry m.a tinut de mana de parca ar fi ultima data si se ascundea la fiecare scena cu sange. Deci cam la toate.

-OMG,Harry! Intr.o ora trebuie sa fim la voi acasa. Eu ma duc acasa sit u le spui baietilor si Miei pe cat posibil ca vin si eu....

-Exclus! Vin cu tine! Nu am chef sa faca aia glume pe seama mea...

-OK... mergem pe jos au cu masina?

-Cum adica 'pe jos'?

-Paiiiii.... Tu esti un vampir si.....

-Nu putem acum... eu si cu restul ne folosim super-viteza doar cand se face intuneric si nu mai circula oameni si masini. Acum e posibil sa fiu vazut.

-OK... Mergem pe jos fiindca stau peste doua colturi.

Drumul a fost foarte scurt. Doar ca,smiorcaielile lui Harry ca este obosit,l.a facut sa para de 10 ori mai lung.

-Cat mai avem?

-5 metri. Siiiii... am ajuns...

-Super. Mergi sa te schimbi sis a iti iei toate cele necesare. Si apropo, maine.i weekand! Sa nu vad carti ca o sa omor pe cineva azi!

-Bine,Bine autoritarule. In 20 de minute sunt gata. Tu du.te sa aduci masina ca nu merg pe jos pana la baieti.

-Ba pe jos mergi fiindca... acum nu mai circula nimeni.

O IUBIRE IMPOSIBILAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum