İlk Karşılaşma

1.6K 26 0
                                    

Yağmuuur ! Uyan artık geç kalacaksın.Ya ben kime diyorum. Yağmurrrr !!! 5 dakika yağmur sadece 5 dakika uyandın uyandın uyanmadın sonuçlarına sen katlanırsın. Üzerime dökülen buz gibi suyla sıçrayarak uyandım .Of anne offf! Ya birazcık daha uyuyup kalkacaktım zaten her seferinde aynı şeyi yapıyosun.Ben seni uyarmıştım kızım sende her seferinde uyanmıyosun ben sana oflamıyorum ama hem anneye of denmez.Tamam annecim tamam bi şey demedim bi sabah öpücüğü alabilir miyim ? Şöyle en güzelinden ,en sulusundan .Gel buraya şirinem gel yine şebekliğin tuttu . Artık sabah öpücüğümüde aldığıma göre ben üstümü giyinip geliyorum annelerin en güzeli.Tamam kızım zaten bende suya bakmaya gidecektim , sende üstünü giyin kahvaltı sofrasına gel baban sofrada bekliyo .Tamam anne.Her zamanki rutin işlerimi hallettikden sonra sıra pantolon seçmeye gelmişti.Okulumuz İstanbulun en iyi anadolu liselerinden birisiydi, suyla aynı liseye gidiyoduk .Müdür üstümüze okul lakosunu giymemiz şartıyla altımızı serbest giyinmemize izin veriyodu ve benide en çok zorlayan şeylerden biride kıyafet seçimiydi.En sonunda altıma siyah kot pantolon giymeye karar verdim , okul lakosunun üstüne ise yine siyah bir hırka giydim ve akşamdan ördüğüm saçlarımı saldım . Güzel gözüküyordum fena sayılmazdım .Kestane rengi saçlarım , kahverengi gözlerim , herkesin estetikli mi dediği bir burnum vardı,çilli ve yuvarlak bi yüze sahiptim.Genel olarak tatlıydım , güzel sayılırdım ama asla seksi değildim . Yağmurrr hadi kahvaltıya .Geldim geldim .Herkese günaydın.Günaydın kızım .Tam nedir bu enfes kokunun sebebi dememe kalmadan su hemen lafa atladı ve güneş sultan pizza yapmış dedi.Suyla biraz pizza savaşı yaptıkdan sonra Annemin önüme koyduğu pizzaları iştahla yemeye başladım.Tek kelimeyle harika olmuş güneş sultan yine yapmışsın yapacağını ellerine sağlıl dedim ve suya su yediysen artık çıkalım geç kalacagız dedim fakat su tabiki tıkınmakla meşguldü.Ya yoğmor borozcok doho yoyoyom , su Allahını seversen ağzında bi şey varken konuşma miğdem bulanıyo , ayrıca on dakikan var ne yiyeceksen ye ben odamdayım dedim. Odama girip kendimi yatağın üstüne attım ve kulaklıklarımla müzik dinlemeye başladım taki su odaya pat diye dalıncaya kadar .Hodo yoğmor godolom dedi ve direk kaçtı.Su çabuk buraya gel suuuuu!!!Geberticem seni miğdemin bulandığını biliyosun hala aynı şekilde yemek yiyiyosun bittin sen .O sırada suyu hırkasından tuttum ve gıdıklamaya başladım .Yağ -mur s-söz bi-bidaha yap- hahahah...Bidaha yapıcak mısın su hanım .Su hızla kafasını salladı ve gıdıklamayı bıraktım .Aynısını bidaha yapmaya başlayınca tam tekrar gıdıklıycakdım ki servisin korna sesi geldi koşarak evden çıktım tabi suda peşimden geldi .Merhaba kızlar .Merhaba simge abla . Simge abla serviscimiz serkan abiye yardım ediyordu aynı zamanda serkan abi ve simge abla evlilerdi.Hoşgeldiniz kankalar dedi asel.Asel bizim en yakın arkadaşlarımızdandı.6 .sınıfta Su,ben ,asel aynı sınıftaydık ,ilk başlarda hiç anlaşamasakta sonra kimse bizi ayıramadı.Ay kızlar dün siz yokken serviste neler oldu neler oğuz serviste yanıma oturdu .Tabi benim kalbim yerinden fırlıycakmış gibi ,sonra akşam buluşalım mı dedi Kalbim yerinden çıkıcak sandım.Eee sen ne dedin kabul ettin mi ?E herhalde ettim kızlar sonuçta 6 aydır platoniğim.
Vay be kanki belki aranızda bişeyler olur. Okul çıkışı bize gel istiyosan seni hazırlayalım .Yok kanki annem bekliyo hem kıyafetlerim falanda hazır saçımıda akşama kadar örüp saldım mı hazırım .Sen bilirsin kanki bizdede hazırlanırsın

YAĞMUR VE TOPRAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin