Multimedia : RüyaYolculuk bitti evimi bulmakta zorlanmadim gittim yorgundum direk yattim. Ertesi gun universitemin ilk gunuydu...
Sabah oldu bir heyecanla uyandim. Dolabimin basina gectim. Universite icin ozel alisveris yapmistim..
- lanet olsun giyecek bir seyim yok!!!!!Diye mizmizlaniyordum.
Dolabimdan mini deri sort uzerimede siyah ustunde beyaz yazili bir t-shirt giydim. Bir kac deri bileklik ile siyah bir postal gecirdim.. Biraz rock tarzini yansitmaya calistim saclarima fon cektikten sonra hafif kirmizk ruj ve eyelenier surdum
Mutavazi olamicam manyak güzel görünüyordum.. Aynadan kendimi alamamiştimGec kalmadan cantami alip yola ciktim siyah kulakligimla muzik dinliyordum. ( son feci bisiklet - beni rahatta dinleyin.. )
Yağmurda tanıdım seni yağmuruda sevdim senide seni yagmurdan cok..
Diye sarkiyi mirildaniyordum.Okula varmistim bile tam kapidan gecerken bir cocukla carpistim ( cok cook klasjk biliyorum ama napiyim )
İc sesim kitaplar hani kitaplar diyordu yuzumdeki siritmayi ortadan kaldirip saskin bir ifade takindim.Cocuk cok yakisikliydi bi 10 saniye birbirimizi suzduk.
- Önüne baksana lan sürtük. Dedi. Sözleriyle tokatlamisti beni. Gozlerinde gormustum nefreti bir sey diyemedim korktum ben bu sekilde sessiz buyutuldum benim konusmaya hakkim olmadi hic bir zaman kendimide koruyamazdim. Oysaki carpisinca ne guzel seyler hayal etmistim safin tekiyim biliyorum.
Hic bir sey demeden ayrildjm yanindan. Kendi sinifima dogru gittim 2 kiz geldi yanima
- Merhaba ben Ceren
- Bende Buse
İkisinin yuzundede kocaman gulumseme vardi samimiyet gormustum gozlerinde.- Merhaba kizlar bende Rüya. Çok memnun oldum.
Dedim.
İkisi aynanda " Bizdee " diye cirlayip tebessum ettiler.. Bu ses kulagimda bomba atilmis hissi verdi. GuldumBirlikte bahceye ciktik cimenlere oturduk onlar bana okulu anlatiyolarlardi ( 2. Siniflar benim ilk senem)
Buse
- bak ruya surdaki esmer guzeli cocugu goruyor musun ?Gosterdigi cocuk carpistigim cocugun ta kendisiydi.
" evet ne oldu " diye yanitladim.
- iste o cocuk bu okulun sahibinin oglu. Okulda ona yamuk yapan sinifta kaliyor ve asla gecemiyor.
- ayni zamanda cok kaba. Diye mirildandim.
Ceren hemen atladi
- yoksa aranizda bir problem mj olduu. Dedi merakli birazda endiseli ses tonuyla.Sabahki olayi bastan sona anlattim. İkiside gozlerini irilemis bana bakiyorlardi." İlk gunden haa dikkat et ruya biz seni belki ondan koruruz ama universite hayatin icin tehlikeli olabilr cok tekin bir cocuk degildir " dedi Buse.
Zaten o cocuktan ilk bastada korkmustum diye dusunurken ic sesim
İlk bastaki got korkusuydu diyerek gulmemi sagladi.- peki o cocugun adi ne ?
- Babasinin soyadi herkes tarafindan bilindigi icin Karataş diye bilir herkes.
Denyo iste nolcak egolamanin tekidir kesin serseri!
- Anladım. Deyip konusmayi kapattim. Derse girdik
Tenefus zili caldiginda lavoboya gidicem diye kizlarin yanindan ayrildim. Kafamda bu kizlarla iyi anlasicaz diye dusunurken karsima karatas' in cikmasiyla dusuncelerimden siyrildim..Karsidan geliyordu bi durakladim oda ayni sekilde yaninda tanimadigim 2 arkadasi saskinca ona bakiyordu karatasin baktigi yeri takip ederek gozlerini bana dondurduler
Korkuyordum titredigimi umarim farketmemislerdir.
Kulakligimi takip yurumeye devam ettim. Bir cesaret gelmisti ve yolumdan cekilmek yerine ona carpma pahasina olsada hizli adimlarla yurudum..Ve tahmin ettigim gibi cekilmedi burun buruna gelmistik geri adim attim.
- ne bakiyorsun cekilsene onumden. Dedim
Noluyo ruya sana? kafan guzel herhalde mal ya bune boktan bir cesaret. Olmek mi istiyorsun diyen ic sesime karsilik
Hakljsjn lan neyse yaptik bir hata guzel yonden bakalim karatas bildigin tas jdjfkd- Anlamadim. Diyerek sırıttı. Pardon falan deyip kacacagimi mi dusunuyordu. Eger bu sekildeyse fazla havalanmadan onu aydinlatmaya karar kildim.
- cekil diyorum anlamiyo musun ??? Diyerek tebessum ettim.
- sen benim kim oldugumu biliyor musun? Dedj alayci bir tavirla yanindaki arkadaslarida anirmaya basladilar aptallar..
- nasıl bir üne sahip oldugun gram umrumda degil benden veya burdaki ogrencilerden bir farkin yok! İnsanlar tarafindan nasil bilmiyorum ama benim gozler boyle goruyor. Dedim
Yumruğunu sıkıyordu. Arkadaslarina kas goz yapti ve yanimdan uzaklastilar..
Cok korkuyordum hemde cok.. Lavoboya gidip elimi yuzumu yikadjm daha sonra kizlarin yanina gittim.Gider gitmez "bu karatasin kendi adi yok mu ?" Diye sordum merakli bi ses tonuyla.
- adı ÖZGÜR ama bu sekilde seslenilmesinden nefret eder. Gecen bir cocugu dovmustu..
Dedi ceren oldukca heyecanli anlatiyordu.
Kafamla onayladim- ceren buse ben evde tek kaliyorum isterseniz bundan sonra birlikte yasiyabiliriz ?
Diye sordum cunku ev arkadasina ihtiyacim vardi.
İkiside sanki ev ariyorlarmis gibi mutlu oldular.
Aynanda " oluuur " diye bagirip o kulagimda bomba patlama olayini tekrar yasattilar bana saolsunlar :)))Ben onlara evi tarif ettim ve anahtarlarıda verdim. Ben hemen gitmeyecektim bankada biraz isim vardi..
Numaralarinida aldiktan sonra okuldan ayrildik.
İleride karatas gozleriyle birini ariyor havasi tasiyordu. Gozlerimiz bulustugunda hafif tebessum etti. Sanirim beni oldurucek. Kacmam icin geri adim attigimda sabahki arkadaslarından biri kolumu yakaladi ve denyonun yanina goturuyordu ( denyo- özgür -karatas) . Karatasin yanina getirdi " napiyorsunuz lan? biraksana öküz diye yirtiniyordum.. Karatas beni arabasina bindirdi.
Çok fazla konustum hatta buna konusmak degil susmamakta denebilirdi. Birazdaha konussam beni arabadan aticakti. İstedigimde buydu zaten.
- beni nereye goturuyorsun ?
Dedim.
- nereye gitmek isterdin güzelim. Dedj piskin piskin. Güzelim ne lan sen kimsin ben senin guzelin olucam denyo !! ( diyemedi )- beni boyle kafana gore bir yere goturemezsin haddini bil ve hemen indir beni!. Dedim sinirli bir ifadeyle.
- Peki ya kafam gün boyu sende kaldıysa ? Diye soru tarzinda bir sey soyledi. Sasirmistim tebessum etmek uzereyken hemen gizledjm yuzumu.- o senin sorunun diye cikistim.
Sinirlenmisti yuzunden okuyabiliyordum arabayi saga cekti
- in. Diye bagirdi.
- denyo. Deyip indim arabadan koskoca BMW'nin kapisini sertce kapattim. Arabanjn sahibinden daha sert olmasi imkansizdi..Her neyse bankaya ordanda eve gectim.
Yorucu bir gundu gozlerimj kapayarak sonlandirdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR' lük
FanfictionBir insani ne farkli kilar? haraketleri mi tavirlari mi dili mi irki mi cinsiyeti mi dusunceleri mi ? hayir, degil. bir insan ne kadar özgürse o kadar farklıdır aslında. özgürken sadece ölmek yasaktır sana.. Peki özgür nasil olunur ? özgür olmamak...