2.Pot sa te ajut

203 25 10
                                    

Calcam plictisita prin baltile cu apa.
Ma indreptam spre cafeneaua mea preferata si deodata a inceput sa ploua.
Si uite-ma aici.
Uda ,nervoasa,calcand brutal prin gropi.

Intru in cafenea si trantesc usa dupa mine.Nu realizez ca un grup de fete susoteau si se uitau la mine in timp ce ma indreptam catre o masa libera.

Harry apare plictisit dupa tejghea si casca plictisit.
Credeam ca o sa vina Elanna.
Probabil e ocupata sau suparata.

-Buna ziu...Adica...Buna Hayley.Harry face ochii cat cepele si se roseste.La dracu' cu kilogramele mele.De ce nu pot sa fiu normala.

-Hei,Harry.ii zambesc .

-Ce ti s-a intamplat?De parca nu era evident ca ploua afara.

-Nimic.Chiar nimic.ii spun dand din cap .

Isi ridica o spranceana si se uita urat.

-Ce ai vrea sa comanzi?isi reia pozitia plictisitoare.

-O ciocolata calda .Ii raspund la fel de plictisita.

Merge inapoi vorbind ceva cu tipul care e cred ca...angajatul cu numarul doi.

Imi butonez telefonul enervata si plictisita mergand cu ochii in ecranul lui pana la baie.

Din nefericire m-am izbit de ceva sau cineva care a inceput sa tipe.

Ma intorc speriata si vad un creț cu comanda mea pe el.
E normal sa iasa aburi din pantaloni?

-Imi cer scuze.Scuze,scuze.Te rog iarta-ma.Alerg disperata pe langa el .

-Nu-i nimic.Incepe sa sufle de durere si sa se muste de buze sau obraji.E nervos.Se vede.

La dracu' Hayley.De ce numai tie?Sunt o idioata.O idioata a dracului de mare.Si la propriu si la figurat.
Mai mare la figurat.
De aceea ma intimidez si prefer sa nu vorbesc cu nimeni.
Pentru ca stiu ca-i ranesc.

-Harry,lasa-ma sa te ajut.Gura mi-o ia inainte si il sterg pe creț cu un prosop de bucatarie.Toata scena asta a facut clientii sa rada si sa faca poze.E vina mea.

-E in regula.Harry incearca sa vorbeasca dar din cauza arsurii iese ca un fluierat.

-Nu.Nu e.Stiu ca pare ciudat.Toata chestia asta e din vina mea.Nu pot sa ma potolesc.A venit la pachet cu kilogramele in plus.Ma urasti.Se vede.La naiba.Ne stim doar de ieri.Te holbezi la mine pentru ca sunt un stare sa mananc un om.
Nu sunt buna de nimic.
Sunt doar...

-Hei...nu vorbi asa.Hayley esti frumoasa in felul tau.Nu ma holbam la tine.Ma uitam doar ca sa vad ce faci.Esti speciala.nu esti o idioata.Putem sa fim prieteni.
Sa ne spunem totul.Pot sa fiu o Elanna doi.

Incep sa rad.Ma opresc ca sa intorc capul.Cafeneaua nu se mai vede clara din cauza lacrimilor .Nu trebuie sa plang.Nu acum.
Nu azi.Nu .

-Referitor la greutatea ta.Pot sa te ajut.Asta daca v-vrei si tu.

-Multumesc.Esti un inger Harry.Dar nu vreau mila sau ajutor.Ma vreau pe cont propriu.

----
Imi pare rau ca postez acum dar am fost plecata.Si n-am avut net.
O sa incerc sa postez mai des.
Imi dau sufletul pentru cartea asta si sper sa va placa si voua.

Va rog lasati niste pareri .
Ce credeti despre Hayrry(Harry & Hayley) pana acum?

Change ShopUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum