* Giriş *

519 38 50
                                    

Öncelikle merhaba. Kesinlikle uzatmayacağım. Yeni hikayem, umarım beğenilir. Hatalarımı veya eksiklerimi Yorumda belirtirseniz sevinirim.
Derya'nın hikayesine hazır mıyız? Eh, o zaman bana da iyi okumalar demek düşer.
*Not: Bu bölüm tanıtım değerindedir.

**Düzenlenmiştir.**




Alt katımda bir yakışıklı, üst katımda bir yakışıklı, karşı dairemde bir yakışıklı, karşı apartmanda hep yakışı- Orada duralım.

Sanırım bir yanlışlık olmuş baştan almalıyız..

Alt katımda, 90 yaşına basmış ama hala dedikodu derdinde olan bir teyze..

Üst katımda, her gün evi tamir edip temizleyen sorunlu bir çift...

Karşı dairemde, 40 yaşından sonra terkedilmiş üzerinden hiç çıkarmadığı pijama ve atletiyle her gün saat 12'den sonra, 3 saat arayla, bir eliyle göbeğini kaşıyıp, bir eliyle de çöp çıkaran, insan adı altında değişik bir yaratık var.

Karşı apartmanda ise hayvan bakan aileler var ama en kötüsü...

Tam benim dairemin Karşısına gelen dairedekiler..

Orta yaşlı bir çift oturuyor orada ama evi onlardan çok, hayvanları kullanıyor.

Kedi, köpek ne varsa toplamışlar.

Köpekler bütün gece havlayıp duruyor..

Kuşları ötüyor hiç durmadan...

Yaz mevsimi olduğundan camlar hep açık zaten, tek avuntum kışın cam pencere kapalı olması.

Ay, yine kendi kendime gülmeye başladım. Sinirlerim bozuldu ondan..

Hayır, kimin bedduasını aldım da gençliğimin en iyi zamanlarımı bu apartmanda, bu yaratıklarla geçiriyorum ki?

N'olurdu şöyle bir rezidansta otursam, her gün havuza girsem, spora gitsem..

Geçen gün alt katta ki Nuran Teyzeyi -90 yaşında olan- ziyarete gittim.

Tabiki elim boş değil. Af edersiniz ama kadın tam bir boşboğaz...

Gittim ona çay demledim. Oturduk yedik içtik. Sıcaklardan yakınıyorum ona.

Rezidans hayallerimden bahsediyorum ona da işte.-Tabiki anlamıyor- Havuzda yüzmek vardı dedim bana torunlarının şişme havuzunu benim için isteyebileceğini söyledi.

Bir daha da evden dışarı çıkıp birine de gitmedim zaten.

Artık kim beddua ettiyse, Allah aşkına şu bedduasını geri alsın.

Yaşama sevincimi elimden aldılar.

Evde, dizi izleye izleye evde kalmış kız kurularına döndüm zaten.

Hafif göbekte yaptım oturmaktan.

Evlenme programı bile izledim bir ara, siz düşünün durumu...

Yakında kapının önüne çıkacağım, elime de çekirdek... Nuran teyzeyi de yanıma alırım, gelenin geçenin dedikodusunu yaparız.

Kim kiminle kavgalı, kim kimi aldatmış, hangi delikanlı kız kaçırmış..

Tabi Nuran teyzenin istihbarat sağlam. Kadının bir gün grubu var sizi anlatamam. Gelip görmeniz lazım. 5 kişiler; Ayaklı gazete Huriye, ikizi olan Nuriye-en sakinleridir benim Nurişim-, Kavgacı Melahat ve Huysuz Rukiye son olarak da en yaşlıları olan Nuran teyze...

Hepsinden bıktım valla. Nuran teyzede buluşunca son ses oyun havası açıp oynuyorlar. Bana da yazık ama dimi?

Ah! Kusura bakmayın dert yanmaktan size kendimi tanıtamadım...

Derya ben... Şanssız mı şanssız, sakar mı sakar Derya...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

《DERYA》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin