~2~

685 68 35
                                    

Kohtaus 4.

23. huhtikuuta / 15:24 / Lontoo / Makaylan asunto

Makaylan ystävä Clara on juuri saapunut Makaylan luokse hakemaan häntä ostoksille.

Clara: (Koputtaa oveen) Makayla tuu avaamaan!

Makayla: (Kiirehtii avaamaan oven) Sä et usko mitä tänään tapahtu! (Vetää Claran olohuoneeseen ja työntää istumaan nojatuoliin).

Clara: (Sarkastisesti) Kiva nähdä suaki pitkästä aikaa... Ai mitä mulle kuuluu? Kiitos tosi hyvää! Mun poikaystävä toi mulle aamiaisen tänään vuoteeseen.... Ai mitä se toi? Kaks uunituoretta voicroisanttia ja palan omenapiirakkaa jonka se leipo eilen.... Aivan mä tiedän mulla on maailman paras poikaystävä ikinä...

Makayla: Okei, okei selväks tuli! Mun ois pitäny kysyy kuulumiset ja Seth on paras poikaystävä ikinä, mut sä et silti arvaa mitä tänää tapahtu mun ajotunnilla!

Clara: Oliks sul tänää ajotunti?! Mikset sä kertonu? Mä oisin tullu takapenkille nau...lakon kanssa!

Makayla: Muistutatko mua, että miks mä luokittelen sut mun parhaaks kaveriks?

Clara: (Hymyilee leveästi) Koska mä oon ihanin ihminen ikinä! No mut kerro nyt mitä tapahtu!

Makayla: (Ristii kätensä rintakehälleen) Mä en oo enään niin varma, että haluunko kertoo.

Clara: Kerro ny!

Makayla: No siis kaikki meni alkuun ihan hyvin ja pysyin rauhallisena....

Clara: (Virnistäen) Sä et oo koskaan rauhallinen ajaessa! Älä edes yritä valehdella.

Makayla: Okei, ehkä mä olin hiukan paniikissa, mut se ei oo nyt tän jutun idea vaan se mitä tapahtu ihan lopussa. Se ajotunnin opettaja käski mun kääntyä sellaseen risteykseen, jossa oli liikennevalot...

Clara: Liikennevalot?! (Pettyneenä) Mun ois niin pitäny olla takapenkillä... Jouduitko punasiin?

Makayla: Se tässä on se jutun juuri oikeestaan... Mun ois pitäny pysähtyä punasiin, mut sekotin polkimet ja painoin vahingossa kaasua, jonka johdosta sitten ajoin päin yhden miehen autoa.

Clara: (Nousee istumaan paremmin, hämmentyneenä) Siis sä ajoit päin autoa?!

Makayla: No siis ei se osunu ku siihen takakulmaan, mut pahinta tässä on se, että se mies haluu et maksan sen auton korjauksen!

Clara: (Yhä hämmentyneenä) Sä ajoit päin jonkun autoa?!

Makayla: (Huokaisten) Eikö se nyt tullu jo selväks? No joka tapauksessa, se mies anto numeronsa ja mun pitää kuulemma lähettää sille mun osote, jotta se voi lähettää laskun!

Clara: Sä ajoit päin autoa?! (Purskahtaa nauruun)

Makayla: Clara! Tää on vakava asia!

Clara: (Yrittää hillitä nauruaan) Okei sori!

Makayla: Noni takaisin aiheeseen! Eli sil miehel ois ihan hyvin varaa ittelläkii maksaa se korjaus, mut silti se haluaa kiduttaa vähävaraisia!

Clara: Mistä sä tiedät, että sillä ois siihen varaa...

Makayla: Se ite sano pystyvänsä ostamaan vaikka kolme autoa koristeeks takapihalleen, ja mä oon aika varma, että mä näin sen sen aikakausilehden kannessa jota sä luet!

Everything Happens For A Reason - Louis Tomlinson (Finnish)Место, где живут истории. Откройте их для себя