Rossy se gandea non-stop la el.Nu vroia sa recunoasca,dar era indragostita de Cassiel.
Era acasa cu familia luând cina.Ea doar se juca in mancare.Uitandu-se intr-un punct fix minute in sir.
Mama:Rossy te simti bine?
Nici macar nu te-ai atins de mancare..
Ea:Sunt bine,doar ca nu imi este foame.
Sam: Poate e indragostita !
Spuse fratele ei mai mare cu un zambet fortat,cu scopul de a enerva-o pe Rossy.El avea 18 ani,si niste ochi albastrii superbi.
Rossy ii da o privire rautacioasa in timp ce mama si tatal ei radeau de nu mai puteau.
Fata se ridica nervoasa de pe scaun si fuge in camera ei,inchizandu-se acolo,sa nu o deranjeze nimeni.
Statea pur si simplu uitandu-se din nou pierduta pe tavanul proaspat vopsit,cu noanta de roz deschis.
Se gandi-se sa mearga la o plimbare pana in parc.Poate se intalnea cu el..merita sa incerce.Nu avea nimic de pierdut.
Si-a loat o rochita crem,o pereche de balerini negri asortati cu cureaua din talie si gentuta tip plic pe care o loase.Si-a lasat parul desprins pe spate,dat cu placa.Avea un machiaj simplu.Putin fond de ten si mascara.
Se ducea spre bancuta de ieri avand in mana o inghetata de vanilie cu caramel.
Dar a constatat prea tarziu ca bancuta era ocupata.Se puse langa acea persoana foarte discret incepand sa manance din inghetata.
Fata statea nedumerita.era oare langa ea?
Ala era el??
Vroia sa para din nou discreta
Ea:Imi pute-ti spune va rog cat este ora?
Acela se intoarce brusc,era un esec.Nu era el.
Acela:Nu ai si tu telefon?
Ce vrei de la mine?
Cand a dat ochii de frumoasa fata,a incetat sa vorbeasca.S- a panicat si a fugit.
Fata s-a amuzat de reactia lui,chiar nu se astepta la asta.
Deja trecuse 2 ore,in zadar..nu venea.
S-a ridicat incet sa isi cumpere o apa.Dand sa desfaca capacul,dar nu putea.S-a chinuit ceva timp,iar cineva se baga in seama.
Era chiar cassiel?
El:Vad ca nu poti nici sa deschizi o sticla cu apa,dapai sa ai numarul meu,incepu-se sa rada destul de galagios.
Ea:Hai mai lasa-ma..se intoarse si a dat nas in nas cu el.
Cassiel!! Striga ea bucuroasa
El:Asta mie numele!
Da sa te ajut
Ea:nu,lasa!
Si cum apa era minerala,si chinuindu-se sa o desfaca a agitulat-o la maxim.A explodat pe ea,udand-o destul de tare.
Ea:O nu!!
El:Parca esti mai frumoasa asa !Spuse el razand de nu mai putea
Ea:esti un nesimtit!!
El:Hai nu mai spune.
Dar ia spune-mi,ce cautai din nou pe aici?
Ea:Poate locuiesc pe aici.ce te doare capul pe tine unde merg,sau ce fac?
El:Calma,mica pirania.Nu sari asa.
Ea:Scuze..
El:Eu cred ca ma cautai pe mine,cu zamberul acela pervers
Ea:poate..incercand sa imite zambetul acela.
El:Pai sa nu o mai faci!
Ea:Dar..
El:Nici un dar,le stiu pe cele ca tine.Fitoase,care se plictisesc imediat de o relatie.Care nu rezista nici macar o luna cu cineva.
Ea:Nu e adevarat!!
Nu sunt genul,si nici nu voi fi ,spune ea putin iritat.
El:Sigur,iar eu sunt presedintele Americii.
Deschide ochii fetito,ai doar 16 ani,iar eu peste trei luni implinesc 19.Nu avem nici un viitor.Trezestete la realitate.Nu mai am nevoie de copii,pe care sa ii cresc,iar dupa sa imi rupa inima in bucati.Chiar nu mai am nevoie.
Incerca sa se abtina sa nu planga.Brusc baiatul ala cu aerul de tip rau a disparut.Se ascundea o poveste sfasietoare.
Rossy nu prea avea de unde sa inteleaga,adevarul e ca ea a mai avut doar un singur iubit,cu care nu a avut cine stie ce relatie.
Ea:Stiu ca sunt mica..dar hai..nu e chiar mare diferenta,iubirea nu are varsta ..
El:Esti proasta sau te faci?
Ce iubire? Ma cunosti de ieri.Nici macar nu imi stii numele complet.
Ea:A fost iubire la prima vedere..
El:A inceput sa rada de nu mai avea aer.Vrei sa iti spun un secret? Nu egzista!! Sunt doar minciuni,mereu vei fi distrus,nu are vri-un sens.Esti o fetita proasta,care cred ca inca crede ca printul ei egzista..
O dureau cuvintele lui,el chiar nu stia cat e de maturizata.Ce trecut dureros ascunde care a maturizat-o asa.Cu nervi iii spune
Ea:Tu esti prost,cum indraznesti sa vorbesti asa cu mine? Nu ai putin respect pentru fete..sunt destul de matura incat sa imi dau seama cat de idiot esti.Fata isi ridica privirea,se intoarse cu viteza cu spatele la el.Il mai priveste odata ,dupa izbucneste intr-un plans,fugind,fara sa se uite,cazand de pe trotuar,drept in strada,iar o masina venind cu viteza spre ea..era imposibil sa opreasca.
CITEȘTI
Un ultim sarut
RomanceSe uita cu ochii plini de lacrimi la ea,sangele nu se mai oprea din curs.Se uita,pierdut,nu putea face nimic decat sa priveasca cum marea lui dragoste se stinge incetul cu incetul in bratele lui. Stia ca va supravetui,pur si simplu simtea ca nu se...