• 1- Plaj

233 23 13
                                    

Sıkıcı bir güne daha gözlerimi açmıştım ,aslında bugün tüm günümü yatağımda geçirmek ve pijamalarımla oturmayı planlıyordum. Ama maalesef ki Bugün için bizim kızlarla anlaşmıştım ve denize gideceğimizi kararlaştırmıştık. Yatağımdan doğrulup onun için hazırlık yaparken annem içeriden bağırmaya başladı eğer bu benim biricik annemse asla bağırmasını istemessiniz ,eminim. "Deren kızım kalk kahvaltı hazırrr ! - Dereeennn ses versene" of yinemi "Geliyorum anneee" diye seslendim. Evet kendimi tanıtmadım. Ben Deren BARKIN 17 yaşındayım yaklaşık 4 yıldır babamı kaybettim ve annemle birlikte İzmir'e taşındık ve buradaki evimizde hayata devam ediyoruz. Bazen ne kadar zor olsada. "Deren hadi portakal suyun soğuduu" evet yine annem ve yine annem'in saçmalamaları "Anne portakal suyu nasıl soğuyo bi açıklaman varmıı?" dedim " çabuk ol hadiii kızım" "Tamam geliyorum" diye seslendim. Bazen düşünüyorum sabah sabah annem nereden buluyordu bu enerjiyi. Banyoya geçip elimi yüzümü yıkadıktan sonra uzun bukleler halindeki saçlarımı taradım hafif bir de makyaj yapıp odama geçtim. Dolabıma yönelip çabucak kot şort ve beyaz askılı tişörtümü üstüme geçirip deniz çantamada eksik varmı diye göz gezdirdikten hemen sonra mutfağa geldim annem yine döktürmüştü oturup kahvaltımı yaptıktan sonra anneme sarılıp kocaman bir öpücük kondurdum. Annemden izin aldım ve bizim kızlarla buluşmak için evden çıktım.

**

Yaklaşık yarım saat yolculuktan sonra plaja doğru yürümeye başladım plaja geldikten sonra şezlonglara uzanmış tatlı baş belası arkadaşlarım Eylül , Beste ve Kayra görüş alanıma girdi. Adımlarımı hızlandırarak hemen yanlarındaki şezlonga kurulmaya başladım. Eylül hemen lafa atılıp mızmızlanmaya başlamıştı "Deren kızım nerdesin yarım saattir seni bekliyoruz" "Trafik vardı biraz Eylül ondan şey oldu" dedim ve eylül yüzünü buruşturdu bende yanına gidip sarıldım "Tamam tamam neyse kızlar hadi denizeee" diyerek sevinçle bağırdı "Siz gidin ben birazdan gelirim" dedim hepsi birden bana kötü bakışlar atarak uzaklaştılar yanımdan. Bende şezlonguma uzandıktan sonra çok sevdiğim kitabımı açıp okumaya başladım. Birkaç sayfa sonra iyice sıkılmıştım ve kızların yanına gitmeye karar verdim.
Bugün siyah bikinimi giymek istedim oldukça hoş duruyodu çünkü. Kızlar da çağırınca onlara doğru gitmeye başladım. Birlikte çok eğleniyorduk. En yakın dostum ise Kayra'ydı o tüm sırlarımı bilen sevecen dostumdu benim. Hep beraber deniz topuyla oynayıp delice eğlendik.
Biraz daha yüzdükten sonra hepimiz bayağı yorulmuştuk ve dinlenmek için şezlonga kurulduk herkes kendi halindeydi ben güneş gözlüklerimi takıp güneşlenmeye başamıştım Kayra ise kulaklıklarını takmış müzik dinliyordu. Sahil insana huzur veriyordu, seviyordum aklımdaki düşünceleri alıp götürüyodu.
Saat 5.32'ye geliyordu ki telefonum çaldıı Validem arıyordu hemen açtım telefonu

- "Efendim anne"

+ "Kızım Nerdesin?"

- " Kızlarlayım anne"

+"Hemen eve gel dayınlar geliyor , bana yardım et."

- " Tamam anne geliyorum."

Dedikten sonra kapattım telefonu. Zaten sıkılmaya başlamıştım eve gitsem iyi olacaktı hem kuzenim Çağla'yı da bayağı özlemiştim. Kızlarla vedalaştıktan sonra eve döndüm.

***

Hikayeyi baştan düzenliyoruz. İlk hikayemiz olduğu için lütfen eleştirin fikirler öneriler verin ve desteğinize ihtiyacımız var

:) <3 <3

Karanlık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin