Multimedya Deren Barkın :)
Bölüm müziği - Pera ° Sensiz Ben ¶¶
İyi okumalar :****
"Geçmiş diye birşey var. Geçmeyen. Sürekli canını yakan , seni mahveden , boğazında düğümlenen yaşanmışlıklar.. Yaşamak aynı zamanda yaşamış olduklarını hatırlamak değil mi? Ama ben hatırladıkça bunalıyorum."-Hatırladın mı güzelim ??
Bu ses oydu işte Babamı tuzağa düşüren ,ölümüne sebep olan adam Emir Tozay. Adete beynimi delip gecti. O sinirle dolan göz yasları mı tutup bilegimi elinden kurtardım.- Seni şerefsiz !! Seni kendi elimle öldüreceğim.
-Büyümüşsün Deren. Baştan aşağı süzdükten sonra
-Ve güzelleşmissin.
Pis pis sırıtmaya başlayınca tüm kanın beynime sıçradığını hissettim. Hiç değişmemişti. O zamanlar babamla çalışıyordu. Her işi birlikte yaparlardı. Ama tabiki de gözüm tutmuyordu. Beni ondan iten bişeyler vardı. Bir gün annemle evdeyken babam geldi ve iş yolculuğuna çıkacaklarını kısa zamanda döneceklerini söylemişti. O adamında yanında olması beni çok huzursuz etmisti.
-Gitme baba. Sonra git o adamı sevemedim.
-Prensesim benim soz veriyorum en yakın zamanda döneceğim. Hiç birşey olmayacak soz veriyorum sana. dedi ve sıkıca sarıldık. Son sarılmamız gibiydi. Çok farklıydı babamın gitmesini istemiyordum. Ama gitmişti ve günlerce ne aramış ne sormustu. Bir kaç hafta sonra okuldan eve dönerken içimde tuhaf bisey vardı. Beni korkutan bisey olacaktı sanki ama istemiyordum. Dusunmemeye çalıştım eve geldim çantamı bir köşeye fırlattıktan sonra telefonum çalmaya başladı. Tanımadığım bir numaraydı.
-Efendim?
-Meraba güzelim. Emir ben , baban şuan da karşımda can çekişiyor çünkü bil bakalım noldu babanın çok parası varmış birileri silahla vurmuş kim acaba? birden kahkaha atmaya basladı.
-Bak baban sana bisey diycekmiş.
Psikopat adam!! Hayır olamazdııı!! Babam ölemezdi.. O bana bisey olmayacağı için soz vermişti. Gitme baba ne olur ölme. Annemle beni bırakma. Gozlerimde ki yaşlar hızlıca akmaya başladı. Kalbim durmuştu sanki. Nefes alamıyordum hareket edemiyordum. -Prensesim. Babamın boğuk sesini duydum can çekişiyordu canı yanıyordu.
-Babacım..
O adam şaka yapıyor değil mi? Yalan söylüyor. Ne olur yalan de iyiyim de.
Sustum...Gözyaşlarım akmaya devam ediyordu. Nefes almaya çalıştığını duydum oksurdu.
--Prensesim ben yokken kendinize iyi bakın. Asla üzülmeyin.
Durdu oksurdu.
İntikam alınacak , Sizi Seviyorum. Sustu .Bir daha asla konuşmadı.
-Babaa ne olur ölme . Babacım sensiz naparız ne olur ölme. Mafoldum. Annem de bende babamsız kalmıştık. Napacaktık biz??
- Hadi güzelim kapatıyorum buraları temizlemek gerek opuyorum.
Ağladım . ağladım.. Evet babacım bunun hesabını ödeteceğim sana söz veriyorum. Emir serefsizini en son babamla gittikten sonra görmemiştim. Ama şuan karşımdaydı. Katil.
-Babamı benden aldın şerefsiz. Hayatımızı mafettin seni öldüreceğim.
-Bebeğim , böyle konuşma olması gereken buydu üzülme yakışmıyor sana hadi gülümse
-Sen delirmissin . Nasıl gülmemi beklersin yavaş adımlarla bana doğru gelmeye başladı. Bilegimi kavradı. Tüm çabalarıma rağmen bırakmadı.
-Bırak beni şerefsiz.!!
Var gücümle çığlık attım. Bir kaç kişi buraya doğru geliyordu. Bilegimi bırakıp baktı.
Krize girmiştim elim ayağım titriyordu. Dizlerimin üstüne çöktüm. Nefes alamıyordum. Yaklaştı
-Zamanla benim olacaksın Deren, Gorusuruz bebeğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk
Teen FictionZifiri Karanlık bir yola girmiştim artık.. Zaten dönmeye pek niyetim yoktuda karanlık diye aşkımızdan vazmıgeçmeliydim hayır kesinlikle hayır. Buna izin vermiyecektim. Karanlıktan ne olursa olsun vazgeçmeyecektim. Karanlık artık benim dünyam olmuştu...