• 2- Kuzen

173 20 10
                                    

Multimed'ya Deren :)

**

Eve geldiğimde hemen odama çıktım. Eşofman altımı ve üzerime siyah askılı tişörtümü giyip aşağı indim. Annem yine kek , börek ve çeşit çeşit yemekler yapmıştı. Bana sert bakışlar atıp " Kızım yardım etsene 10 dakikaya burada olurlar masayı hazırla hemen" dedi.
Bende hızla mutfaktan salona koşuşturmaya başladım. Tamamen işimiz bittikten sonra zil çaldı. koşarak kapıya doğru gittim ve kapıyı açmamla Çağla'nın boynuma atlamasıyla afalladım. Sonra bende ona sarılıp içeri davet ettim dayımlarda geçince sofraya oturduk. Yemekleri yedikten sonra annemler sohbete dalmışardı ve Çağla'nın da benim gibi sıkıldığını fark edince "Anne biz odama çıkıyoruz" dedim ve odama çıktık. Ben kendimi yatağa atıp uzandım ve Çağlada kitaplığıma göz gezdiriyordu.
Kitapları çok seviyordum. Bazen tüm günümü kitap okuyarak geçiriyordum. Kitaplarda kendimi buluyordum ve beni dinlendiriyolardı. Hafta sonları kütüphaneye gidip kitaplara bolca vakit ayırıyordum.Çağla eline bir kitabı alıp bana doğru döndü "Kuzen ne kadar çok kitap var , bunu okudun mu?"
Gülümseyip kafamı onaylarcasına salladım. "Ozaman bunu okumamda bir sakınca yoktur?" dedi.
Bende "Tabiki kuzen al sende kalsın" dedim. yatağımda doğruldum ve bağdaş kurup oturdum Çağla'da yanıma geldi.
"Ee Deren varmı hayatında birileri?" dedi sinsice gülümserken. "Yok be kuzen işim olmaz" diyerek umursamaz bir tavırla yanıtladım. "Peki senin hala Can'la devam mı?" diye sordum. "Hayır kuzen Ankara'dan taşındılar orada bir başka okula başladı gittiğinden 1 hafta kadar konuştuk , sonra öğrendim ki.." diyip duraksadı bi an ve iç çekip devam etti "Okuldan başka bir kızla konuşuyormuş." Anlatırken bile gözleri dolmuştu hala sevdiği her halinden belliydi. Biz Ankara'dan taşınmadan 5 ay önce tanışmışlardı Can ve Çağla. Zaten biz taşındıktan sonra pek görüşemedik. Erkekler, erkekler hiç şaşırmamıştım doğrusu. Ben düşüncelere dalmışken Çağla elini gözümün önünde aşağı yukarı sallarken ona dönüp gülümsedim. "Kusura bakma" dedim ve devam ettim. "Üzüldüm Çağla. Ama umursama boşver hayatına bak." diyebildim sadece teselli etmekte pek iyi değildim çünkü.
Çağla'da gülümseyip "Öyle yapıyorum zaten kuzen" derken kapının açılma sesiyle ikimizde kapıya doğru döndük. Annem hadi kızlar aşağıya inin gidiyorsunuz Çağla dedi. Bizde oflayarak yataktan kalkıp aşağıya indik. Dayımlarlada vedalaştıktan sonra odama döndüm çok yorgundum kendimi yatağa attım ve hemen kendimi uykunun kolları arasına bıraktım.

**

Sabah uyanır uyanmaz saate baktım neee!! saat 11.35 'e geliyordu hemen sıçradım ve banyoya koşar adımlarla gittim aşağıdan yine miss kokular geliyordu elimi yüzümü yıkayıp hemen mutfağa gidip atıştırdım ve tekrar odama döndüm dolabımın önüne geçip üstlerimi kasrıştırmaya başladım tabikide giyecek birşey bulamıyordum! Tonlarca üst vardı ama ben yine seçemiyordum. Yeni üstler almam gerekiyordu. Oflayarak siyah şortumu ve üzerine salaş pembe tişörtümü giydikten sonra saçlarımı at kuyruğu yaptım telefonumu da alıp aşağıya indim okulların açılmasına son 5 gün kalmıştı. Şu 5 günü evde geçiremezdim bolca vakit geçirmem gerekiyordu. Annemin yanına gidip "Anne ben bugün Kayra ile buluşacağım alışveriş merkezine gidip yeni kıyafetler alıp sinemaya gitmeyı planladım bana para verir misin lütfen?" Anneme masum bakışlar atarken burnumu sıkıp cantasına yöneldi. Bir miktar para verdikten sonra "Çok geç kalma , dikkatli ol ve telefonun hep açık olsun" dedi uyarıcı ses tonuyla. "Tamam Anne merak etme çok gec kalmayacağım" diyip hemen çıktım evden. Kayra'ya mesaj attım.

^BestFriend
- "Kanka nerdesin size doğru geliyorum hazırlan ve aşağı in."

Bir süre bekledikten sonra mesaj geldi.

^BestFriend;
+" Tamam kanka hemen geliyorum"

Onların evinin önüne gelmiştim ve beklemeye başladım. Bir süre sonra Kayra geldi. Selamlaştıktan sonra "Nereye gidiyoruz" diye sordu. "Alışveriş yapalım sonrada yemek yeriz yada sinemaya gideriz sen seç" dedim gülümseyerek. "Yemek yiyelim" dedi. Bende tamam anlamında kafamı salladım.
Saatlerce mağazaları gezdik ve çeşit çeşit kıyafetler aldıktan sonra bayağı yorulmuştuk üst kata çıkıp yemek söyledikten sonra Kayra rahatlamış bir yüz ifadesiyle bakıyordu. Yemeklerimizide yedikten sonra kalkıp biraz dolandık alışveriş merkezinde Kayra bana oflayarak " çok sıkıldım ve aşırı yoruldum eve gitsek ya" diyince bende bayağı yorulduğumu anladım artık kemiklerim sızlıyordu sanki 4-5 saattir dolaşıyorduk "Tamam gidelim" dedim ve bir taksiye binip eve döndük. Hemen odama çıkıp müzik dinlemeye başladım. Acaba bu yıl okulda neler yaşıyacaktım umarım bu yıl güzel geçer diye düşünmeye başmıştım sonra gözlerim kapanmaya başlarken müziği kapatıp kulaklıklarımı çıkardım yatakta yüz üstü uzandıktan sonra karanlığa kendımı bıraktım.

**

Keyifli Okumalar <3

Karanlık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin