Medusa tam 7 yaşına bastığında kendisinde değişiklikler olduğunu hissetmeye başladı sonra kendi kendine ne saçmalıyorum ben? Deli sanıcaklar beni hayalgücümün bana kurduğu bi oyun bu ama ne oyunu? 1-2 ay sonra yatarken çığlık sesleri , ağlama sesleri duymaya başladı ve delirdiğini zannediyordu. Oysa ki seçilmiş olduğunun farkında değildi kafasına takmıyormuş ve müzik dinleyerek uyumaya başlamış bu sefer de rüyasında o sesleri duymaya başlamış 3 hafta boyunca hergün rüyalarına girmiş bu sesler ve tam 28. Gün'de rüyasında bu çığlıkların arasında sessiz bir ses birşeyler diyor ve medusa bu sesi anlamaya çalışıyor ama anlayamıyor belki müziğin sesini daha fazla açarsa o sessiz sesin yükseleceğini zannetmiş ve müziğin sesini daha fazla açıp uyumuş ve doğru çıkmış o ses daha da yükselmiş ama o ses yükselirken çığlıklar ve ağlama sesleri de aynı anda yükselmiş 5.Hafta'da çığlıklar ve ağlama sesleri sessizleşmeye başlamış ve o sessiz ses daha da yükselmiş ve o ses bir ihtiyarın sesi ve bana yardım et medusaa diyor ve medusa tam cevap verirken rüyası bitip sabah oluyor ve medusa buna sinirlenip gece rüyasında yine o ihtiyarın sesini duyuyor ve bana yardım et medusa! Diyor cevap vermiyor Medusa. Tekrar bana yardım et medusa! diyor medusa da tüm zihnini kullanarak rüyanın bitmesini engelliyor ve ne istiyorsun ihtiyar ?
ve o ihtiyar;-Ben kimim biliyor musun ?
-Kimsin
-ölü bir ruhum
-Ne istiyorsun benden ?
-Bana yardım etmeni.
-Nasıl yardım edebilirim ben sana ?
-benim ölümlü dünyasına geri gelmem lazım beni ölümlü dünyasına getir.
-ben böyle birşeyi yapamam .
-yapabilirsin sen seçilmiş kişisin ölülerle konuşansın
-saçmalama ihtiyar
-inanmıyor musun ?
-elbette hayır bu sadece bir rüya
-sen uyanınca yine seninle konuşursam inanır mısın ?
-belki ama böyle birşeyin olmayacağı için sana inanmama gerek yok
ve sabah olur medusa uyanır elini yüzünü yıkar yemeğini yer
-hah salak ihtiyar der ve güler sözde benimle konuşacaktı
-işlerinin bitmesini bekliyordum medusa
-oha olamaz hayır sen nasıl benimle konuşabiliyorsun bu rüya demi ? olamaz böyle birşey imkansız
-Rüya değil medusa sana demiştim sen seçilmiş kişisin ölüleri duyup onlarla konuşabilen.
-peki neden senden başka bir ölü benimle konuşmuyor ?
-herkezin konuşacağı bir kişi var sen tek seçilmişsin demedim sen seçilmiş kişisin dedim seçilmilşlerin arasında
-peki ben nasıl getireceğim seni bu dünyaya ?
-orası sana ait bulucaksın'da çaresini sadece beni o dünyaya getir son 1 ayım kaldı ölümlü dünyasına gelmem için lütfen yardım et bana
-nasıl işte nası bulayım ben ?
ve ihtiyarın sesi kesilir
-orda mısınnn ?
-orda mısınnn ?
der der durur medusa ama ihtiyar gitmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmiş Kişi
Mystery / ThrillerBir gücü vardı ama kendisi de bilmiyordu , bu gücünün farkında olmaya çalışıyordu . . .