İkinci Şans Bölüm 1

123K 3.9K 303
                                    

Bölüm 1


Avukatla yaptığım görüşmeden sinirle çıkmış ve ne yapacağımı bilmeden lüks plazanın girişinde dikiliyordum. Bu işin bu kadar uzadığına kendim de inanamıyordum. Her ikimizde boşanmak için can atarken nasıl olurda bu iş bu kadar uzardı.

Gerçi bunun nedenini anlıyordum. Her ikimiz de Eylül'ü paylaşamadığımızdan, birbirimizi suçlayarak küçük kızımızın velayetini almak için boşanma davasının iyice çirkinleşmesine izin vermiştik.

Üstelik benim için bu son derece sakıncalı bir durumdu. Yurt dışından büyük transfer paraları ile burada bir kulübe transfer olmuş ve adım yaptığım işle anılacağına skandalla anılır olmuştu.

Kahretsin diye düşündüm güzel başlayan bir beraberlik bu kadar kısa sürede nasıl bu hale gelebilirdi. Karımla gerçi artık eski karım demem gerekiyordu uzun zaman birlikte olduktan sonra evlenmiş ve evlendiğimizin senesinde de birbirimizi yemeye başlamıştık. Benim düzensiz antrenmanlarım evliliğimizi etkilemeye başladığında yurt dışından gelen teklifi değerlendirmiş ve belki çevremizi değiştirirsek evliliğimizi kurtarırız zannederek yurt dışına gitmiştik. İlk başlarda her şey düzelir gibi olmuş ve Sezin'de hamile kalmıştı. Daha bebek doğmadan eskisinden de beter olmuştuk. Bu evliliğin uzun sürmeyeceği belli olmuştu olmasına ama ben nedense evlilikte başarısız olduğumu bir türlü kabul edememiştim.

Sonunda bebek bile evliliğimi kurtarmaya yetmeyince boşanmaya karar vermiş ve medeni başlayan boşanma davası gittikçe içinden çıkılmaz ve birbirimizi suçlayan bir çirkin oyuna dönmüştü.

Şimdi Sezin kızımızın velayeti için savaşıyordu ve her defasında da beni çirkin şeylerle suçlamaya devam ediyordu.

Bir süre daha sinirimin yatışması için bekledim ve hızlı adımlarla otopark'a doğru yürümeye başladım. O kadar kafam doluydu ki önümde eli kolu alış veriş poşetleri ile dolu kadın elindeki paketi düşürüp de onu almak için eğildiğinde onu son anda fark edip olanca hızla ona çarptım. Çarpmamla birlikte elindeki paketlerde etrafa dağılarak bazılarının içindekilerde sokağa dağılınca çarptığım kadın da hırsla dönüp,

"Önüne baksana" diyerek dönünce bir sefer daha çarpıştık. O kadar sinirliydim ki, bana bağıran kıza bakıp.

"Bu kadar işlek caddede sende aniden durmasaydın." Diye söylendim.

O anda kafasını kaldırdığında bir çift mavi göz ile karşılaştım. Ama kızın tüm güzelliği sinirli surat ifadesinin arkasında kaybolmuş gibiydi. Evlendiğimden beri Sezin'de bu surat ifadesi ile dolaştığından bu tip kadınlardan nefret ediyordum.

"Ben durmadım, paketim düştü ve sayende hepsi birden düştü" diye çemkirmeye devam etti sinirli surat.

Çevremizdeki gelen geçenler bize bakmaya başladığında bende hırsla eğilip düşen paketleri topladım ve eğildiğimde onu gördüm. Kaldırımda duran dantelli siyah sutyen. Oldukça seksi duruyordu parmağımı askısına takarak yerden kaldırdım ve bana çarpan sinirli cadının gözlerinin içine bakarak onu poşetlerden birinin içine attım. Ve bunu yaparken de kızın gözlerinin içine bakarak sırıttım.

Hışımla elimdeki paketleri aldı, arkasını dönerek yürümeye başladı. Her şeyi yaparım havasından oldum olası nefret ederdim ve bütün eşyalarını toplamam rağmen sinirli cadı teşekkür bile etmeden arkasını dönüp gitmesine daha da sinir oldum. Birkaç adımda hızlıca yürüyen kıza yetiştim ve onun önüne geçerek yolunu kestim. Önünde dikilinde olduğu yerde durdu ve kafasını kaldırarak gözlerime baktı.

Sen Benim İkinci ŞansımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin