OYLARINIZI BEKLİYORUM.
Telefonu kapattım ve kendimi uykuya bıraktım...
.
.
Telefonumun alarm sesine uyandım. Bu gün şirkete gidecektik. Üstümü giyinip aşağı indim. Zeynep masada yoktu. Yukarı tekrar çıkıp odasının kapısına tıkladım.....Ses yok...... Dayanamayıp odasına girdim. Yordanın altındaki büyüklüğü görünce yorganı çektim ve zeynep yere düştü.
-Merve sen napıyorsun böyle ya?
-Uyan hadi ama bu gün şirkete gitmek zorundayız beni bekleyen kişiler varmış.
-Kim kız onlar?
-Bilmiyorum hadi hazırlan.
-Tamam sen git ben geliyorum.
Zeynep'in odasından çıktım ve aşağı indim. Annem her zamanki güleryüzlülüğü ile beni karşıladı.
-Günaydın prensesim.
-Günaydın annecim.
-Bu gün şirkette başarılar.
-Sağol
5 dk. sonra Zeynep ' te aşağı indi. Hep beraber kahavaltımızı yaptık ve evden şirkete gitmek için çıktık.
1-2 SAAT SONRA
Şirkete gelmiştik. Söför kapımı açınca arabadan indim. Babam güleryüzlü bir şekilde bize döndü.
-Prensesler ben bu gün yanınızda olamayacağım. Size bugün Mert eşlik edicek.
-Mert kim?
-Hatırlamaman çok normal. Asya sizi Mert'in yanına götürcek.
Babam'ın yanağından öptükten sonra yanımıza bir kadın geldi.
-Merhaba bayanlar. Ben Asya babanızın asistanıyım. Sizi Mert beyin yanına götüreceğim. Lütfen beni takip edin.
Asya'yı takip ediyorduk çok güzel bir kızdı. Maşallah açıkcası. Şirkette çalışanların çoğunluğu gençti. Tabi yaşlı olanlarda da vardı. Herneyse asansöre binip 5. kata bastık. Asansörden inince sessiz bir koridora geldik. 3 tane oda vardı. Kapıların yanında yazan isimleri okumaya başladım.
-AYHAN ÜNSAL
-MERVE ÜNSAL
-MERT ATEŞ
İnanmıyorum bi odam var. Galiba bende şirkette çalışacağım. Mert Ateş kimdi acaba?
-Bayanlar siz odanıza geçin ben Mert Beye haber vereceğim iyi günler. Bu arada Zeynep Hanım sizin de ayrı bir odanız var ama şuan tadilatta 2-3 gün sonra sizde odanıza geçebilirsiniz.
-Tamam teşekkürler.
Odamın kapısını açtım ve içeri girdik. Olamaz burası da çok büyük. Herşey çok güzel dizayn edilmiş. Camdan bakınca dışaradaki manzara insana huzur veriyordu. Ama ben burda ne iş yapacağım ki? Ben koltuğuma oturdum. Zeynep'te bir koltuğa oturmuştu. Ben masadaki kağıtlarda yazanlara bakıyordum. Zeynep ise hala etrafı inceliyordu. Tam başımı masaya koymuştum ki kapı çaldı.
-Girrr!!
İçeriye tumblr'dan fırlamış bir çocuk girdi. Çocuk benim yaşımda gibiydi. Yüzü daha önceden gördüğüm birine çok benziyordu.
-Merhaba kızlar. Ben Mert Ateş. Size yapacağınız işleri gösterceğim ve size arkadaşlık edeceğim.
Biz hala çocuğa bakıyorduk. Ben kendime gelmiştim am Zeynep hala şoktaydı.
-Merhaba bende Merve. Tanıştığımıza memnun oldum. Buda kardeşim Zeynep.
-Bende memnun oldum isterseniz sizi şirkette gezdireyim.
-Peki.
Zeynep ayağa kalktı ve,
-Ben gelmiyeceğim zaten başım çok ağrıyor siz gezin başka zaman Merve beni gezdirir.
-Peki o zaman Merve Hanım önden lütfen.
Zeynep'e tip tip bakarak odadan çıktım.
KISA YAZMAK ZORUNDA KALDIM BU BÖLÜME DEVAM EDECEĞİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Teen Fiction7 Yaşından beri yurtta kalan bir kızın ailesiyle kavuşması. Küçüklük arkadaşı? Onu arayacaktır. Bu yüzden biraz sıkıntılar yaşayacak .