5.BÖLÜM

129 23 16
                                    

O sırada Celestia 'nın Şatosu patladı. Nightmare Moon patlamıştı.

"Hahahahaha! Discord! Neredesin! "

"Burdayım. "

"Hahahahaha! Sombra,büyünü yap hemen !"

"Sen ,bana emir veremezsin! "

"Sen !Bana karşı mı geliyorsun ha?!"

"Evet! Geliyorum! "

Nightmare Moon, Sombra 'ya ışın gönderdi.

"Bunu yapamazsın!"

Dedi Cadence, ve Sombra 'nın önüne atladı.

"O,Krallık'ığımın düşmanı olabilir ama bir zamanlar o da iyi bir ponydi. "
Dedi ve öldü.

Celestia ve Luna sarayda yaşanan patlamada ölmüştü. Mane 6 ağır yaralanmıştı.

Nightmare Moon Ay'daki Darkness Sun 'ı Celestia olarak bildiği için öldürmüştü.

Sombra Kraliçe Chrysalis 'in yanına gitti.

"Chrysalis! Cadence öldü! "

"Ne!Artık Equestria'yı ele geçireceğiz! "

"Biliyorsun, bizden güçlüler var. Hem Cadence benim için öldü. O yüzden ona ihanet edemeyiz. Biz artık iyi olalım diyorum ."

Dedi Sombra.

"Bencede.Peki Shining Armor?"

Dedi Kraliçe Chrysalis.
"Oda Cadence öldü diye yas tuttu. Hiç bir şey yemiyor ,içmiyor. Gücü çok az .Yakında oda ölür. "

Dedi Kral Sombra.

Kraliçe Chrysalis, değişkenlerinin hepsini tek tek çağırdı.

"Canlarım. Artık iyi olacağız .Saldırı yok. Tam tersi ponylere iyilik yapacaksınız. "

"Kral Sombra ponylere kabus görmelerini engelledi.

"Chrysalis,ben Cadhate ' le savaşacağım. O yüzden Crystal Krallık' a gidiyorum. Değişkenlerinin birazını yollarmısın? "

"Peki.Bende değişkenlerin yarısıyla Nightmare Moon 'a saldıracağım.Geri kalan değişkenler ponylere yardım edecekler. Discord 'da Nightmare Moon 'a saldıracak. Twilight 'a söylediğini duydum "

"Tamam."

Devam Edecek...



Alone İn The DarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin