6.BÖLÜM

176 25 31
                                    

Mane 6, ağır bir şekilde yaralanmışlardı. Hastanede yatıyorlardı .Twilight uyandığında, sağ tarafında yatan Rainbow Dash 'i gördü.

"Dash! "

Dash 'in bir kanadı kopmak üzere, diğer kanadı ve bütün her yeri kanlar içinde ve sargılı bir şekilde yatıyordu. Twilight, kendi haline baktı.Boynuzundan ve kanadından kanlar akıyor. Her yeri kan içinde oda sargılı yatıyordu. Korkmuştu. Dash 'e yeniden baktı. Elementi yoktu. Sadece kolyesi asılıydı, yani yerinden çıkmıştı.Sol tarafında yatan Applejack ' e baktı. Onunda elementinin küçük bir parçası vardı. Kanlar içinde yatıyordu.Kendi tacı yoktu. Twilight neler oluyor diye düşünürken, önüne baktı. 3 perde ve oda vardı. Bayan RedHeart geldi.

"Majesteleri, uyanmışsınız. "

"Lütfen bana Twilight de."

"Peki Twilight, durumun çok kötü. Dinlenmen lazım. Bacağın kırık bir durumda. "

"Diğer arkadaşlarımın durumlarını da söylermisiniz? "

"Rainbow Dash 'in durumu çok ağır. Her an ölebilir. Kanatlarını bir daha görebilir mi bilmiyorum. Bir kanadını feda etmeli .Diğeri kırık. Ayrıca tek kırığı o değil. Omurgasında ve kolundan da bir kırıklık var. Applejack ise kolunu kaybetmiş. Bunun için çok uğraştık. Ama kolunu bulamadık.-"

"Bizi kim getirdi?"

"K-kra-kraliçe Chrysalis. "

"Ne?!"

"Ayrıyaten Fluttershy ve Rarity ise..."

"Ne oldu onlara?!

"Onlar..."

"ONLARA NE OLDU?!SÖYLE! SÖYLE! "

Dedi ve ağlamaya başladı. Sesi çok fazla çıkmıştı.

"Söyle! Söyle! SÖYLE! "

"Onlar öldü! "

"HAYIR! ASLA!OLMAZ!ASLA ASLA!"

Dedi çok aşırı bir şekilde salya sümük ağlamaya başladı. Bağırmaktan sesi kısılmıştı.

"Pinkie Pie-"

"YETER! SUS!GİT!"

Dedi Twilight. Çok kötü ağlıyordu.

"Ama-"

"SANA GİT DEDİM! "

Twilight,Bayan Redheart ' a ışın gönderdi.

RedHeart, ışından son anda kurtuldu. Koşarak gitti. Ve içinden "Bizi kim kurtaracak?Son hastanemiz. Ponyler yaralı. " Diyerek koştu.

-Crystal Krallık-

"Sombra? "

"Cadhate! "

"Canım. Hoşgeldin. "

"Hoşbulduk. "

"Equestria Savaşını kazandığımız zaman Darkness Sun bizi evlendirecek."

"Darkness Sun ne zamandır yok ama."

"Nightmare Moon onu Celestia olarak bildiği için öldürmüştü. Ama geri diriltti. Ve Celestia ve Luna öldü. "

"Olabilir .Ama evlenmiyeceğiz! "

Dedi ve Cadhate' e ışın fırlattı. Cadhate 'ı yakaladı ve bağladı. Gücüyle onu havaya kaldırıp götürdü.

##################

"Ah!Al sana! "

"Ah!"

Chrysalis ve Nightmare Moon savaşıyorlardı. Ponyler kaçışıyordu. Sombra geldi.

"Hey Nightmare Moon! Beni izle! "

"Sakın yapma! "

"Yaparım!"

"Ah!Bırak beni Sombra! "

"Asla "

Sombra Cadhate 'i denize attı. O an yer sarsılmaya başladı. Birden yerden lavlar yukarıya doğru çıktı. Sonra bir alicorn iskelet bir şekilde yukarı çıktı.

"Bu aptal da kim? "

Dedi Nightmare Moon. Aslında o da Korkmuştu.

"Ben JUNO DEATH! "

Dedi ve yere indi.İskeletten normale döndü.

"Equestria ele asla geçirilmez. "

Dedi Juno.

"Hayır GEÇİRİLİR! "

Dedi Nightmare Moon ve ışın fırlattı.Ama işe yaramadı.

"Juno!Sonunda geldin majesteleri! "

"Sombra sen bu prensesi tanıyor musun? "

"Hayır. Ama bu Equestria'nın ilk prenseslerinden.

"Vav. "

Dedi Chrysalis ve diğer ponylerle birlikte Juno'nun 'nun önünde eğildiler.

"Eğilmenize gerek yok ponylerim.Merak etmeyin. Ben onlardan daha güçlüyüm. "

Dedi ve Harmony Spirit'i çağırdı.

"Leydim. "

"Elementleri getir. "

"Hayır! Elementler yok hahaha !"

Dedi Nightmare Moon.

"Merak etme. "

Dedi Juno.

Yaklaşık 5 dakika sonra Harmony Spirit geldi. Ve kırık elementleri gücüyle düzeltti ve Juno 'ya verdi.

"Bu elementleri sadece Mane 6 kullanabilir. Her ne kadar ben yaratsam da."

Dedi Juno.

"Onlar yok! "

Dedi Nightmare Moon.

"Onlar hastanede !"

Dedi Chrysalis.

Juno hastaneye ışınlandı. Mane 5 'ı gücüyle iyileştirdi ve diriltti.

"Sen kimsin?"

Dedi Twilight.

"Juno Death. "

Dedi Juno ve hemen Mane 5 ile Pinkie 'yi aradılar.

Bayan RedHeart geldi.

"Pinkie Pie hastanede yok. O hastaneye gelmedi. "

"NE?!"

Dedi Mane 5.

Devam Edecek...

Arkadaşlar uzun zamandır yb gelmedi biliyorum. Ama 528-530 kelimelik bölüm oldu. EN uzun bölüm. Sizin için. Ellerim ağrıdı ve tabletin şarzı 4!
Bu bölümü @_PoseidonunKayipKizi 'na ithaf ediyorum. Neyse iyi okumalar.

Alone İn The DarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin