si oameni pot linge

323 11 2
                                    

O tanara fata este lasata singura acasa impreuna cu cainele ei. Odata cu venirea noptii ea incuie usa si toate ferestrele in afara de cea de la subsol( usa de la subsol insa o inchisese). Dupa epuizantul efort depus intra in dormitor sa se culce iar cainele isi ocupa strategic locul sau langa patul fetei.
Pe la miezul noptii fata se trezeste si aude un sunet ca si cum ceva ar picura in baie.
O cuprinde frica si nu indrazneste sa se dea jos din pat si sa vada care e cauza zgomotului; asa ca isi lasa o mana sa cada din pat pentru a simti blana calda a patrupedului.
Simte cum cainele ii linge mana asa ca se linisteste si reuseste sa adoarma.
Sunetul o retrezeste la scurt timp insa cainele o linisteste pentru a 2-a oara lingandu-i mana...( faza cu trezitu se mai intampla de 2 ori in noaptea respectiva).
Dimneata fata se trezeste mai mult din curiozitate pentru a afla care fusese sursa zgomotului din noaptea tocmai incheiata. Cu cat se apropia de baie mai mult cu atat sunetul se audea mai tare. aprinde lumina...oroare: cainele zacea in cada strangulat cu furtunul de la dus si cu gatul taiat; din care curgeau picaturi de sange. Se intoarce ingrozita si zareste pe oglinda din baie ceva scris cu rosu ( se pare ca era scris cu sangele cainelui): "HUMANS CAN LICK TOO"( si oamenii pot linge)

Legende, povesti si jocuri HorrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum