1. bölüm {"Bayan Miller.. "}

298 9 0
                                    

Merhabalar yeni bir hikayeyle karsinizdayim . Biraz isim sıkıntılarım var . Onerilerinizi bana iletebilirsiniz yorumlara acigim . Umarim begenirsiniz iyi okumalar canlarim :)

Media ; Olivia Miller

Bu kitabi Aycaidilll adli kullaniciya ithaf ediyorum ...

Dıt dıt dıtt...

Alarmin sesi kulaklarimi tirmalayip beni guzeller guzeli uykumsan uyandirirken sesli bir kufur savurup ustumdeki pikeyi kafama kadar cekip uyumaya devam edicegim sirada aklima bu gun yeni isime basliyacagim geldi ve pikeyi bir anda ustumden atip giyinmeye basladim .

Annemlerle kavga etmemizden ve beni evden kovup butun mal varliklarindan men ettikten sonra bu kucuk ama sirin apartman dairesine tasinmis ve buyuk bir markette kasiyer olarak baslamistim . Ama patronum sirf bana gicik oldugu icin beni isten cikarmisti . Zaten o surtugu basindan beri hic sevmemistim .

Yeni bir is ararken buyuk bir kafe & bar tarzi bir yere basvurmustum . Ve sansa bakinki Bay Martin beni hic birsey sormadan ise almisti. Sadece bastan assagiya suzup " ise alindin pazartesi gel basla bayan Miller " demis ve poposunu donup odadan cikmisti tabi o cikarken ben onun seksi poposunu kesmistim ama konumuz bu degil ...

Taksiciye parasini verip assagiya indigimde buyuk kafenin kapisinda oylece durdugumu fark edip iceriye girdim. Gorevlilerden birine yeni calisan oldugumu soyledim ve beni uniformalarimi giymem icin bir yere yonlendirdi. Uniforma ; kucukuk bir etek ve ustune v yaka dar bir tsort ten ibaretti . Aslinda bende normal hayatimda boyle giyinirim yani benim icin fark eden pek fazla birsey olmadi.

Sari dalgali saclarimi yukaridan toplayip kenarda duran ve ustunde Olivia Miller yazan plastik yakaligi alip ignesinden gogusumun uzerine igneledim. Kucuk giyinme odasindan cikip masalarin oldugu bolume gecip oradaki kizin yanina gittim ve oda bana yapicaklarimi anlatti .

Aslinda yapmam gereken tek sey masalarin arasinda dolasip siparisleri alip mutfaga vermek ve cikanlati yeniden masaya servis etmek . Bildigimiz garsonluk iste ama maasinin dolgunlugu isin en cazip kismi tabiki.

Ilk gunumu sifir sıkıntıyla atlatabilmistim. Ama su gece asilan ve ellemeye calisan sapik musteriler olmasa hersey tam olabilirdi . Neyseki yakisikli ama bjr o kadar da uyuz patronum bay Martin yetisip beni o sapik herifin elinden kurtarmisti. Ama sonrasinda yuzume bile bakmadan donup gitti. Hayir insan bir ' iyimisin ' falan der dimi yani. Okuz iste ne olucak . Odun pislik.

Ertesi gun ise uniformalarimi giyip gitmem gerekiyormus bunun icin dun eve getirip yikayip utulemistim. Uniformami giyip altina uzun diz alti siya coraplarim ve siyah vanslarimi giyip saclarimi hafif dalgali biraktim. Cantami da alip cok sevdigim is yerime gitmek icin yola ciktim.
Tam iki saattir bay Martin e hizmet ediyordum. Ikide birde benden icecek veya yiyecek birseyler istiyordu. Ve her gittigimde elindekileri bilerek yere atip benim temizlememi istiyor . Amaci ne bu adamin ya . Normalde olsa bunu reddedip istifa ederdim ama bu ise gercekten ihtiyacim var . Dairemin kirasini odemek zorundayim . Zaten gecen ayki kirayi geciktirmistim.

En sonunda elindekini dokmeden yemis olucakki beni bir daha cagirmadi yanina . Zate bu onu aksama kadar son gorusum olmustu. Aksam bar kisminin acilisina kadar onu bir daha gormedim.

Bar kisminin acilmasiyla Bay Martin assagiya inip musterilerin memnuniyetinden emin oldu ve yeniden yukariya o sessiz ve sıkıcı odasina geri dondu.

O yukariya cktiktan sonra bar tezgahina gecip musterilerin ickilerini servis etmeye basladim. Tali sapik bir musteri daha gelene kadar . Adam bardaga uzanip gogumu sıkti resmen . Ben oyle sok olmus bir halde adama bakarken Bay Martin kosarak gelip adama yumruk atti.

Ben daha ne oldugunu anlamadan Hector adami altina alip yuzune ard ardina yumruklar atmaya baslayinca aklim basima geldi. Ciglik atip Hector u kolundan yakalayip geri cekmeye calistim ama yapamadim hayvan herif yerinden bole kimildamadi.

Yeniden kolunu tutup geri cekmeye yeltendim ama tek yapabildigim Bay Martin in dirseginin siddetli bir sekilde sol gozumun altina elmacik kemigimin ustune gelmesini saglamak oldu. Ama o bunu fark etmemis olucakki ayaga kalkip adama tekmeler savurmaya basladi.

Sonunda adama vurmayi kesip bana dondugunde gozleri saskinlikla buyuyup sol yanagimi buldugunda benim basim donmeye baslamisti bile . Hersey etrafimda donmeye basldiginda gozlerim kararmaya basladi. Ve bir anda ayaklarim yerden kesildi.

Yanagimdaki agriyla gozlerimi kirpistirarak actim . Kafami saga cevirdigimde Bay Martin i tekli koltukta kafasi yana dusmus uyurken gormek bekledigim seylerin listesinde bile olamaz .
Kendi evimde olmadigimi fark ettigimde dogrulup ayaklarimi yataktan sarkitip bulundugum odayi suzmeye basladim.

Bay Martin kipirdanarak uyandiginda ben hala cevremi saskin gozlerle incelemekle mesguldum. Uyandigini belli eden erkeksi bir homurtu cikarip oturusunu diklestirdi.

" bakiyorum uyanmissin . Iyimisin simdi yanagin nasil ?" diye sordugunda bir an sesinde endise hisseder gibi oldum ama yeniden eski odun halini alip bogazini temisledi. Bende kafami sallayip yatagin karsisindaki aynaya gidip yanagima baktim.

Sol yanagim elmacik kemiklerim heryer mosmor olmustu. Ve Bay Martin morlugun ustune krem surmustu. Elimi kaldirip yanagimin ustune koydugumda olusan agriyla yuzumu burusturup elimi hemen assagiya indirdim." Dokunmasan iyi edersin . Krem surdum birkac gune gecer. " diyerek beni aydinlatti. Yeniden kafami sallagip yataga gecip oturdum.

Sonunda oflayarak ayaga kalkinca kafami kaldirip ona baktim. " benimle konusmiycalmisin olivia . Yamagin icin uzgunup . Opuyim gecsin istersen " diyip gulumsedi ve ben ilk defa onu gergin ve ciddi yuz ifadesinin disinda gulumserken gordum.

Basimi egip " asil ben uzgunum Bay Martin basiniza is actim yine . " dedim . Sesim o kadar kisik cikmisti ki onun duyup duymadigina suphe ettim. Gulumseyip yanima geldi elini ceneme yerlestirip yuzune bakmami sagladi. O simsiyah gozleri tam gozlerime odaklanmisti.

" sanki be sana yumruk atmisim gibi degilde sanki sen bana yumruk atmissin gibi davraniyosun. Neden ?" omuz silkip bakislarimi yeniden yere sabitledim. Sonunda kalkip odadan disariya ciktiginda bende onu takip ettim. Suan tam anne ordek ve yavru ordek gibiyiz . Bunu dusnunce kikirdamama engel olamadim.

Bana donup gulumsediginde bakislarimi kacirip kikirdamami durdurmaya calistim. Mutfaga geldigimizde ocagin basina gecip birseyler yapmaya basladi. Bende onu izlye basladim .

Isini bitirdiginde yaptigi seyi tabaklara koyup dolaptan meyve suyu cikarip bardaklara doldurup bardaklari basaya koyup tabaklarida masaya koyup catal ve bicak alip tabaklarin yanina yerlestirdi. Yanima gelip yerini aldiginda tabaktaki kreplerden bir parca alip agzima attim bu sirada Bay Martin in beni izledigini gorunce krep bogazima kacti.

Oksurup meyve suyundan ictigimde krepi yutabilmistim sununda . Gulup yemeye basladiginda bende gulusunu ve gozlerini dusunmeden yemegime odaklanmaya calistim...

《 Mrs & Mr  "M" ... 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin