Bay Martin in yataginda onun kusursuz gogusunu oksarken beynimdeki butun noronlar jakuzilerinin icinde gervsek gevsek duruyorlardi.. Bay Martin in eli sirtimda bir assagi bir yukari gidip gelirken ikimizde konusup bu havayi bozmak istemedigimizden suskunduk.
Susukunkugunuzu dinginligimizi bozan sey Bay Martin in telefonunun sesi oldu. Bay Martin kolunu basimin altindan kurtarip komidinin uzerindeki telefinuna uzanip aldi ve acti. Karsisindaki kisinin sesini duyamasam da Bay Martin in ifadesini cozememistim.
Telefonu kapattiktan sonra bana donup ' sanirim davete gitmemiz gerejiyor hala 'diyio bana simsicacik bir gulume bahsedip yataktan kalkti. Bende gormeyecegini bildigim halde gulumseyip basimi salladim. Sonra bunlarin hic burini girmedigini bildigimden kendime gulup yataktan kalktim ve Bay Martin e uyup odanin her yerine sacilmis olan kiyafetlerimizi toplayip arasindan kendi kiyafetlerimi hulup giydim dagil.is olan saclarimi da ellerimle olabildigince toplamaya calisarak belli bir sekle sokmaya calistim.
Bar a geldigimizde davet baslamis davetlilerimiz gelmisti bile .. biz iceri girdigimizde butun gozler aninda bize donmu Bay Martin de ortami bozmayip elini belime atip beni yonlendirdi.
Ben elimde icki tepsisiyle davetlilerin arasinda dolasirken birden Bay Martin in oldugu tarafta buldum kendimi . Aslinda ozellike onun olmadigi tarafa gitmemeyr calsiiyordum ama bacaklarim sanki benim hakimiyetimde degilde onun hakimiyetindeymisim gibi bana ihanet ediyorlardi...
Bu gun tam zamaninda ben bakireyim diyip onu durdurduktan sonra bekaretimi almadan benimle birlikte olduktan sonra hala yuzune bakabildigime sasiyorum dogrusu ..
Bakire olmam sanki onu sevindirmis gibi bir an neselenmisti sanki yada ben col iyimserim. Beni gordugu yerde bana gulumseyip goz kirpmasi beni bitiriyordu zaten . Gerci gozlerinin icine bakmak bile beni bitiriyordu bide simdi boyle yaparsa ...
Gecsnin sonunda saclarim dagilip kabarmis elbisem iyice yikariya cikip miniligine minilik katmisti. Tabi bacaklarimin agrisindan soz etmek ostemiyorum bile . Ha bir de makyajim var tabi. Tum bunlarin ustune hafif sarhodlukta eklenince suan istedigim ve isteye bilecegim tek seyin yatagim olmasi kuvvetli muhtemel..
Son davetlilerimiz de mekanimizi yavas yavas terk ederken buranin benim tarafimdan temizlenecek olmasi cok boktan bir durum hele ben bu haldeyken..
Herseyi yerli yerine koyup etrafi toparladim ardindan yerleri guzelce silip masalara yeniden bir goz attigimda hersey tam yerinde gibi gorunuyordu..
Sabah yeniden kahvalti hazirlamak icin Bay Martin in kapisindan iceriye girdigimde kisacik etegimi cekistirmekle mesgul oldugum icin carptigim ciplak erkek bedeni fark edememistim.
Hector Martin .....
Olivia nin gelmesini beklerken kapidan gelen tikirtilarla assagiya indim ve etegini cekistiren Olivia yi gordum. Ama o beni gormedi ve gelip gelip bana carpti. Erkekligim aninda tepki verip sahlanirken Olivia saskin saskin bakiyordu.
Zaten kisacik olan etegin gordugumde erekte omaya baslamisken birde gelip bana poposuyla carpmasi dayanilmaz di..
Benim zihnimde hala dunku goruntuler varken Olivia kisacik etegiyle bana surtunerek belli belirsiz bir ozur mirildandiginda onumdeki sertlik acinimi acitmaya baslamisti artik..
Olivia mutfakta bir oraya bir buraya kostururken iyice isine kendini kaptirmis gibi goruniyordu. Ben de onu rahatsiz etmemek icin kapinin esiginde durup onu izlemeye basladim. Arada kendi etrafinda donup eteginin acimasina sebep oluyordu.bu da altindaki siyah komle dantelli olan camasirini gosteriyordu..
Tabi benim halimi dusunen yok kucuk Hector burda cildiriyor . Onun acisi bana vuruyor amk ..
Sonunda kahvaltiyi hazirlamayi bitirdiginde bana dondu ve beni gordu sonunda . Artik ereksiyonum o kadar sertlesmis ti ki dayanamayip Olivia yi kolundan tutup tezgaha otutturup bacagini aralayip bacaklarinin arasina girdim . Dudaklarimizi buyuk bir aclikla bulusturup dillerimiz birlestiginde inleyip kipirdandi ve kipirdanmasi alt taraftaki bazi seylerin dahada uyanmasina sebep oldu.
Ellerimi kalcalarina koyup hareket etmesini engelledim. Biraz daha hareket ederse kendimi durduramayip bekaretini alicaktim ve bunu onun istegi olmadan kendini hazir hissetmeden yapmak istemiyorum ama o beni gercekten zor durumda birakiyor ....
Opusmemiz derinlesip sertlesirken o daha fazlasi icin kivranirken ben kendimi tutabimek adina geri duruyorum ama Olivia kendini bana bastirarak aklimdaki bazi seulerin kopmasina sebep oldu ve beynimin mantikli kismi istafasini verip geri cekildi ..
Olivia nin incecik bedenini iyice kendime yaslayip onu kucagimda tutmaya ozen gosterip merdivenlere yoneldigim sirada Olivia boynumu emip dislemekle mesguldu ve bu beni sanki mumkunmus gibi daha da tahrik ediyordu..
Sonunda yatak odasina geldigimizde daha birlikte olmadan bosalicakmisim gibiydi ama ben insan ustu bir caba gostererek kendimi tuttum . Olivia yi yataga yatirip dizlerimin ustunde ona agirligimi vermeden ustune egildim . Onun sonradan pisman olucagi birsey yapmadan once ona emin olup olmadigini sormak istedim ama o sanki ne dusundugumu anlamis gibi dudagini kulaklarima yaklastirip "hazirim !! "Diye fisildadi ve ben o saatten sonra duramiycagini anladim ....
Merhaba fazla geciktigi icin ozur dilerim telefonumda ufak capli bir sorun cikti. Umarim begenirsiniz.. vote ve yorumlarinizi esirgemeyin bennden pliss .... (opucuk atan emoji)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《 Mrs & Mr "M" ... 》
ChickLitGenc yakisikli ve zengin bir patron evinden kovulmus bes parasiz bir genc kiz .. Yollarinin kesismesi ve birbirlerini fark etmeleri ne kadar surucek acaba .. Okuyup gorelim ...