4. Bolum (Affet !)

113 7 0
                                    

Olivia Miller ..

Bay Martin in dudalarimi dudaklarimda hissettigimde butun vucudum kasilip kalmisti ve ben hic bir tepki veremeden Bay Martin in dudaklarina ev sahipligi yapmakla yetiniyordum ..

Bir sure sonra kendime gelip neler oldugunu idrak edebildigimde Bay Martin i gogusunden hafifce iterek benden uzaklasmasini sagladigimda bana kararmis gozlerle bakiyordu..

Elim benden bagimsiz hareketlenip hizlica Bay Martin in yeni cikmaya baslamis sakallarindan dolayi puruzlenmis yanagina indiginde yaptigim sey ocin aninda pisman oldum ama geri adim atmayip hizlica odadan ciktim.

Aslinda suan ihtiyacim olan tek sey Bay Martin in yanima gelip bana sarilmasiydi ama bekledigim gibi olmadi. Bay Martin o odadan hic cikmadi. Benim aciz bedenim onun kudretli bedeniyle hic bulusamadi..

Haftalar gecmesine ragmen Bay Martin in isildayan gozleri bir daha bana hic gulmedi.

Iste o zaman anladim hayatimdaki tek isigin o parildayan gozlerin sahibi oldugunu.. Ama artik hersey icin cok gec gibi gorunuyordu..

Tabi annemin bir sozunu hatirlamadan once.. bir erkegi geri kazanmak icin sınırlarıni zorlamalisin. Cesur olan her zaman kazanir..

O anda aklima haftaya yapilicak olan bar in yildonumu kokteyli geldi.. Cok guzel bir elbise ve birazcik cesaretle bunun altindan kalkabilecegimi dusunuyorum..

Gunler gectikce benim de heyecanim artmaya bu isten vazgecmeye baslamistim ki Bay Martin bara girdiginde butun kizlarin gozlerinin oraya yoneldigini gordum iste bu iki gun sonra yapicagim sey icin en ikna edici sey oldu.. kiskanc bir kadinla kimse basa cikamazz . Hele ki o kadin Olivia Miller ise..

Ertedi gun elbisem den ayakkabima kadar her seyim hazirdi. Geriye kalan sadece bir kutu cesaret hapi o kadar. Eczanelerde var midir acaba ?

Ertesi gun sabahin korunde uyanip giyindim elbisemi de alip Bar a gittim .. bu gun kokteyl pldugu icin Bay Martin in evine gitmem gerekmiyordu. Yani aslinda burdan direkt bar a gitmek biraz garip gelsede yaptim.. bazi seylere bu kadar cabuk alismak dogru degil her ne kadar dunyadaki en dogru seymis gibi hissettirsede ...

Bar a girdigimde Bay Martin coktan gelmis son duzenlemeleri yapiyordu. Hic caktirmadan yukariya uniformalarimizi degistirdigimiz kucuk odaya girip siyah dantelli elbisemi ustume gecirip saclarimi irice dalgalandirdim  .sade ama guzel bir makyaj yapip odadan cikmaya hazirlandigimda kapi kendiliginden acildu ve essiz guzellikteki yuzuyle Bay Martin iceriye girdi . Yuzune ve dudaklarina  baktigimda anladimki onca zamandir istedigim tek sey beni opmesiydi.

Ama ben dunyadaki en mal insan olarak ona tokat atmistim. Sanirim beni bir daha hic affetmiycek ama denemekten zarar gelmez diyerekten gecmem icin beni bekleyen Bay Martin in onunde durup gozlerinin icine meydan okurcasina baktigimda gozlerinden ne dusundugunu anlamak zordu..

Hector Martin....

Kravatimi almaya calisanlarin ise geldiginde uniformalarini giydigi kucuk odaya girdigimde aklimdaki hersey gitti. Cunku Olivia siyah dentelli kicini ve goguslerini bile zar zor kapatan son derece seksi elbisesiyle karsimda bana meydan okurcasina bakarken bazi seylere odaklanmak o kadar zordu ki ..

Olivia bana yaklasip elleriyle kollarima dokundugunda parmaklarinin dokundugu her yer teker teker alev alip kalbimi kul ettiginde vududumdaki butun kaslarimin kasilmasini engellemek icin artik cok gecti ..

Yaklasti yaklasti ve aklimin ucundan gecmiycek bisey yapti.. parmak uclarinda yukselip dudagima tuy gibi hafif bir opucuk kondurdu. Geri donup deri ceketini alip yanima geldi arkasini donup kapidan gecerken istemeden de olsa poposu bana surtunmustu ve sadece bu bile aklimin basindan gidip butun kan  hucrelerimin denizde bogulan kucuk bir kiz cocugu gibi cirpinmaya baslamasina sebep oldu...

Ilk defa aklima gelen seyi o anda yaptim .. Olivia nin koluna yapistigim gibi iceriye attim ve bu sefer kapiyi iki kere kilitleyip isimi saglama aldim.. bu sefer konuyu netlestirmede kararliydim. Sanirim Olivia da benimle ayni fikirde ...

Agzini acip konusucagi sirada yavas yavas yanina gittim ve aralanmis dudaklarina iserek parmagimla dokunup susmasini sagladim. 'Bak .. Olivia beni ne kadar zorladigina bir bakarmisin .. seni opmek istiyorum .. seni hissetmek istiyorum.. ' diye devam ettirdigim cumlem Olivia nin dolgun ve sicaktan kavrulmus dudaklari ile bolundugunde icimden gecirdigim tek sey" TANRIM SEN BIZI AFFET !!"olabildi..

Olivia Miller...

Bay Martin konusmaya basladiginda tek dusunebildigim o etli dudaklarini biran once dudaklarimin arasina alip onlara sonu gelmeyen bir iskence yapmak oldu..

Bay Martin in konusmasini "TANRIM SEN BIZI AFFET!! " diyerek kurumus dudaklarinin ustune kapanan tutkuyla kavrulmus dudaklarim böldü...

Bay Martin sanki bunu bekliyormus gibi alt dudagimi dislerinin arasina alip issirdiginda inlememi dudaklarina gomdum.. bundan etkilenmis olucak ki hayatimda duydugum en erkeksi hiriltiyla bana biraz daha yaklasti..

Ellerini kalcalarima getirip oksamasiyla dudaklarimi dudaklarindan zorlukla ayirip basimi geriye atip inledigimde onun dudaklari yeni hedeflerini boynumu ve goguslerimi coktan bulmustu bile ..

O boynuma kalici hasarlar birakirken ben inleyip ona biraz daha sokulmakla yetiniyordum. Bay Martin bana iyice yakalsip pantolonun ustunden sertligini bana itip beni bitiren boguk ses tonuyla konustu.. ' Bak Olivia bana neler yapiyorsun.. bak ..bunun tek sebebi sensin' dedi .  Her kelimesinde kendini bana biraz daha iterken.

Artik onu uzerimizdeki kumaslara ragmen hissedebiliyordum..  kimsenin girmeye cesaret edemedigi yerde .. derinlerimde.. damarlarimda.. ama en cok ta kalbimde..

Evetttt merhaba canlarim .. mutuss bir bolumle yine sizleyim ... ve o yildiz i doldurursaniz cok sevinirim .. tesekkurler ...
































《 Mrs & Mr  "M" ... 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin