Adım Alisa Alakurt. Henüz 17 yaşındayım 7 ay 3 gün sonra 18 olacağım yani reşit. Ve görüntüm sürekli değişiyor.
Manevi babamın yanında kalıyorum 12 senedir. Bana hep sahip çıktı onu çok seviyorum normal bi kızdım aslında taki bunda 12 sene önceye kadar.
Evimiz yanmaya başlamışdı ne olduğunu anlamadan biri kardeşimi kaçırıp annemi ve babamı öldürdü. Ben yatağın altına saklandım beni bulamadan gittiler sonra bi adam geldi beni kucakladı her şey geçti meleğim dedi. İşte o adam benim manevi babam o zamanlar polisti ama beni bulduktan 2 sene sonra mesleğini bıraktı oldukça geniş çevresi var babamın adı Çınar Alakurt. O günden bana kalan tek şey annemin bana hediye ettiği küreydi. Bu küre beni kardeşime götürecek. Zaten babam, annemlerin yakın arkadaşıymış. Şuan o olmasa nefes alamıyordum. Gelelim normalliğe içimde bir güç var onu kontrol altına almam çok zor ama başarıyorum eğitiliyorum. Ve dünyada Mekbavn özelliklerini taşıyan tek insanım. Yani Büyücü-Vampir-Kurtinsan-Melek İnsan kelimesi ne kadar uydu bilemiyorum ama insani duygularımı babam sayesinde kaybetmedim. Öldürülen ailemi hala çok özlüyorum. Babam Selim ve Annem Nisa yı öyle özlüyorum ki. Ve kardeşim Doruk onu buldum onu almaya gidiyorum. Hemen yarın onun yanında olacağım yakışıklı kardeşimi görmek için heyecanlanıyorum umarım kötü bir şey olmaz. Annem hep derdiki "Sevdiğin şey seni karşındaysa tutsak eder, eğer senin yanındaysa daha da güçlenirsin" geliyorum kardeşim sen beni umarım güçlendirirsin. Dizlerim yaralanınca yine üfler misin? Ağlarsam elimden tutar geçti der misin? Seni çok özledim yıllarca senin kokunu alıp sarılabilmek için savaştım her şeyim tek ailem. "Sen bana sevgini ver ben sana aile sıcaklığını. Sen bana güven benim senden başka kimseye ihtiyacım yok" canım kardeşim bir tanem sende kimbilir neler çektin.
Bazen düşünüyorumda normal bir hayatımız olsaydı daha mutlu olurduk. Bu gücün bizden çaldığı şey aslında hayatımız ne kadar uzun yaşarsak yaşayalım hepimiz kuklayız başkalarını koruma için görevlendirildik. Her can almamızda dahada güçlendik. Ama ruhsal çöküntülere engel olamadık kimilerini babasız kimilerini yârsız kimilerini mutsuz acınası mahkum bıraktık. Ama bizim gücümüz için birilerinin ölmesi gerekiyor. Eğer doğa bize böyle bir şey bahşetmişse biz insanları koruyacaksak onları yok etmeliyiz. Biz doğanın gönderdiği yok edicileriz. Öldürdüğümüz herkes suçlu fakat geride kalan minikler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Ben kardeşimi minik bıraktım oda beni biz birbirimizi tamamlarız. Ailemiz birbirimiziz.
Doruk'tan:
Bugün bir haber geldi bize bir cesed varmış bizim çocuklarla yola çıktık cesed çürümek üzereydi. Bizim çocuklar etrafı kontrol altına alırken cesedi kontrol ettim cesedin kalbinin üstüne elimi bastırıp gözlerimi yumdum odaklandım. Vücudum sarsıldı sonbaharda titreyen dalda kalmış son yaprak gibiydim. Sonra gözümün önünden hızlıca görüntüler geçti yangın annemin ve babamın ölmesi kaçırılmam olamaz bu adam yapmış o gün bu yapmış maskeli biri tarafından görevlendirilmiş ablam Alisa mı göremiyorum ne oldu ona yangıdan cesed çıkmıştı çocuk cesedi o değilse yoksaa ablam yaşıyor mu? İnanmıyorum o nerede görüntü bitti lanet olsun.Gözlerimi açtığımda hastanenin içindeydim. Başımda ekip arkadaşlarım Sinan ve Emre vardı. Kendimi tuhaf ama güçlü hissediyorum uzun zamandır kan almadım çok açım ama onlara görünmeden nasıl avlanacağım?
"Sinan koş gözlerini araladı doktoru çağır"
"Ne ciddi misin Emre bak benle bu kaçıncı dalga geçişin kafanı koparıcam sonunda"
"Lan oğlum koşsana öptürtme belanı ciddiyim"
"Sana niye inanıcam lan git sen çağır doğruysa"
"Beynine tükürüyüm senin arkadaş ızdırabını seviyim"
Lan bu nereye kadr sürecek hala oyalanıyolar tüm manyaklar beni bulur zaten.
"Susun lan artık yeter. Defolun gidin başımdan gitmeden önce sorum en neden burdayım"
" Cesedin üstüne yığılmış bulduk Alisa diye sayıklıyordun. Bizde ambulansa haber verdik. Dün geceden beri uyuyorsun."
"Cesede noldu?"
"Adli tıpa gitti. Adı Ali Bıçak mış. Bir çok olaydan sabıkalı aranan bir tip. Darpa ya da kurşuna rastlamadık nasıl ölündüğü şüpheli. Raporun çıkmasını bekliyoruz. Su testisi su yolunda boku bokuna ölmüş. Sana noldu orada?"
"Bilmiyorum sanırım kokusu etkiledi beni hah doktorda geldi. Ne zaman taburcu olacağım?"
"Şimdi çıkabilirsiniz akciğeriniz bi an hava alamamış sanırım panik atak veya heyecana bağlı dinlenin bir kaç gün ve yazdığım ilaçları 15 gün kullanın sonra yanıma gelin muayene edelim. Geçmiş olsun korkulacak bir durum yok bünyeniz sağlammış."
Ne sandın yapram jdjdks " Teşekkürler doktor bey."
"Görevimiz" ve kapıyı açıp çıktı bende bugün eve gidip dinlenmek için hazırlandım. Bizimkiler işlemleri halledince ve geldim uzanmam lazım bu arada hastaneden kan torbalarını yürüttüm. İyi hissediyorum bende sırf vampir olmadığım kanımda kurt kanıda olduğu için yoruluyorum haliyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küre
FantasyDünya üzerinde yaratılmış en güçlü bir mekbavnım aslında tek mekbavnım yani melek kurtinsan büyücü vampir ruhlarının birleşimi bu ruhlar birbirinden o kadar uzakken tek bedende birleştirmişler sonra bu bedenin ruhu bir küreye hapsedilmiş küre kimi u...