Kıyafetlerimi giydim saçlarımı makyajımı yaptım sonra aşağıya indim biraz atıştırdım.
Kapı çaldı açamayacak kadar heyecanlıyım. Hizmetliler kapıyı açtı ve bana baktı bir iki adım attı gözlerimin içine baktı. Doruk kardeşim. Babamın benden sakındığı sakladığı koruyup kolladığı kardeşim.
Şuan karşımda ellerim titriyor, vücudum kasılıyor, gücüm tükeniyor sanki. Hissetmek böyle bir şey mi? Hissetmeyeli yıllar oldu... Kötü kader ayırdı bizi. Ayrı ayrı şiddetli acılar çektik. Hem fiziksel hem ruhsal. Sormadan sorgulamadan öldürdüm onca insanı kötüydüler zaten. Umarım kötüdürler. Koşup sarılmak istiyorum doya doya kardeşimin o kahveye benzer kokusunu içime çekmek istiyorum. Ama sanki kilitlendim hiçbir koşulda güçsüz düşmeyen dünyanın en güçlü yaratığı tek mekdavnı bayılmak üzere ve şuan acınacak halde. Sahi ben bu kadere bu hayata ve koşullara tek bir şey için katlandım. Doruk'um için şuan yaptığım aptallık değilde neydi? Dünyadan koptum sanki. Gözlerindeki merakı acıyı sevgiyi en çokta özlemi görebiliyorum. Çok özledim be kardeşim çok özledim be Doruk'um nasılda büyümüş yakışıklı bir delikanlı olmuş.
Doruk'tan...
Ablam, öldüğünü sandığım ablam karşımda canlı kanlı duruyor. Güzelliğin, zarifliğin ve narinliğin vücud bulmuş hali. O kadar masumki sanki karşımda küçük bir kız duruyor. Mekdavn olduğuna kim inanırki. Alisa'm. Aramızda 10 metre olmasına rağmen o güzel kokusunu içime çekiyorum. Çilek-şeftali gibi kokuyo keskin bir o kadar da zarif. En pahalı parfümlere on basar. Koşup sarılmak ablam deyip kucaklamak istiyorum. Ama gözlerime öyle odaklanmışki kıpırdarsam kaçar sarılırsam incinir gibi geliyor. Öldüğünü sandığım günden beri yıllardır yas tutuyorum ama şimdi kavuşma zamanı sarılıp bırakmamalıyım. Ha gayret yapabilirsin diyerek koştum ve sarıldım "ablam" dedim "seni çok özledim".
Alisa'dan
"Biliyorum kardeşim biliyorum bende seni çok özledim" ağlıyordum biricik kardeşimin eşsiz kokusuna sarılmış ağlıyordum ne kadarda yakışıklı olmuş ve yıllardır beklediğim kardeşim kollarımda inanamıyorum.
"Şşş. Bundan böyle ağlamak yok bundan böyle mutluluk var huzur var ablam"
"Bana abla deme yaşlı hissediyorum." Kıkırdadım.
"Tamam abla nasıl istersen."
"Seni gidi fırsatçı."
"Özlemişim bee"
"Bende hadi sana odanı göstereyim."
"Ben senin yanında uyumak istiyorum."
"Tamam kardeşim gel benimle."
Sarılarak uyuduk sabaha kadar daha doğrusu onu izledim sabaha kadar sonra uyudum zaten 1-2 saat uyusam yeterdi.
Öperek uyandıran bir kardeş beklerdim ama ne yazıkki başımdan aşağı dökülen suyla uyandım. Ve şuan gerçekten kardeş olduğumuza inandım.
"Doruk git başımdan uyucam"
"Ne uyuması kalk güzel bir gün geçirelim"
"5 dakika daha.."
"Lan sen nası mekdavnsın. Dhsjjsks"
"Sen benimi eleştirdin?"
"Yoooo "
"Bende öyle düşünmüştüm."
Üstüme gelip yorganı çekti sonrada gıdıklamaya başladı hadi ama djjskss "Bırak beni ölücem gülmekten djdkslls"
"Kalk o zaman"
"Kalkıyorum tamam nereye gidicez"
"Alışveriş merkezi akşam bara gideriz hazırlanalım eğlenceye hazır ol bebeğim."
Ve yastığı kafasına yer."çık giyinicem"
"Aşağıda bekliyorum yaşlı ablaaa"
"Doruuuuuk!"
Banyo yapıp dişimi fırçaladım kıyafetleri giydikten sonra aşağı indim. Kuaföre gideceğimiz için saçımı yapma gereği duymadım ve kahvaltı edip çıktık.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küre
FantasyDünya üzerinde yaratılmış en güçlü bir mekbavnım aslında tek mekbavnım yani melek kurtinsan büyücü vampir ruhlarının birleşimi bu ruhlar birbirinden o kadar uzakken tek bedende birleştirmişler sonra bu bedenin ruhu bir küreye hapsedilmiş küre kimi u...